Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan, kunnes jompikumpi tai molemmat luovuttaa.
Tai menettää kiinnostuksensa
Sulla nyt heittää sekunnissa kaikki ylösalaisin.
Turhaan mun kimppuun mitään henkkohtaisesti käyt :D kunhan totesin että jengiä poistuu myös tuolla lailla
Ikävä. Pohdin paljon ajatuksiasi. Annat minulle paljon, mutta et oikeastaan mitään ystävyyttä suuremmasta kiinnostuksesta kertovaa. Kyllähän sitä toivoisi, että toinenkin haluaisi jotenkin osoittaa olevansa viehättynyt.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö koskaan miksi elämä heitti hänet eteenne?
En. Ihmisiä tulee ja menee, sattumaa kaikki kohtaamiset
Epäilen ettei ole sattumaa. On sen verran outoja juttuja sattunut (pun intended).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä totaaliroska sulle.
Sellaisena pysyt, huutele mitä huutelet.
Mikä paholainen sua oikein riivaa? Taisin välttyä paljolta.
Eikö tuo kerro itsestäsi että tulkitset kaivattusi sanovan sinulle täällä näin. Eli kaivattu taisi säästyä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka olisi saanut juttua etenemään kaivatun kanssa? Oletteko jo naimisissa
Olishan meillä ollut jo vaikka mitä kun kumpikin haluttiin, mutta hän on jo naimisissa, joten mitään enempiä ei tapahtunut eikä yhteyksiäkään sen takia enää pidetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö koskaan miksi elämä heitti hänet eteenne?
En. Ihmisiä tulee ja menee, sattumaa kaikki kohtaamiset
Epäilen ettei ole sattumaa. On sen verran outoja juttuja sattunut (pun intended).
On se. Voit uskoa mihin tahansa mutta ei sen muhun mitenkään liity eikä mun käsitystä mihinkään muuta
Vierailija kirjoitti:
Mistä taas tuulee? Olet kyllä tuuliviiri.
Sinä harhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan luulen, et mun kaivattu ei ees ole ujo, mut koitan vaan sillä selittää itselleni sen, miksei hän ota yhteyttä.
Ujotkin miehet ottaa yleensä yhteyttä tai yrittää jotenkin lähentyä, jos kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan luulen, et mun kaivattu ei ees ole ujo, mut koitan vaan sillä selittää itselleni sen, miksei hän ota yhteyttä.
Ujotkin miehet ottaa yleensä yhteyttä tai yrittää jotenkin lähentyä, jos kiinnostaa
Niin. Todellisuus lyö näpeille ja heittää kylmää vettä niskaan.
Tiedät, mistä löydyn. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen toinen nimensä alkaa S:llä ja minun M:llä.
Oot ännällä alkava?
Juu, laitan joskus viestin loppuun n, vähä niinko tunnusmerkki: nainen tai jotain muuta ;)
Vierailija kirjoitti:
Tiedät, mistä löydyn. Hyvää yötä.
Terassilta
Joku muu kyllä on kiinnostunut jos ei juuri se. Eikö kiinnostuksen puute toimi minkäänlaisena karkottimena, jos se ei ole kiinnostunut niin ette tietenkään edes sopisi yhteen. Jos ei syty molemmin puolin, se toinen on myös sinulle täysin väärä henkilö. Mitä nopeammin sen myöntää, sitä nopeammin on oikean henkilön luona.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hymyilen sinulle, en ole tyhmä tai ihastunut sinuun.
Hymyily on perussosiaalisuutta. Rakastuneen tai ihastuneen hymyssä on eri vire kuin ystävällisyydessä ja kohteliaisuudessa, joten tuskin on pelkoa, että hymyily sinällään luo oletuksia ja odotuksia ihastumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan ihan täysin. Se onkin eri asia mitä sitten tapahtuu. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Joku muu kyllä on kiinnostunut jos ei juuri se. Eikö kiinnostuksen puute toimi minkäänlaisena karkottimena, jos se ei ole kiinnostunut niin ette tietenkään edes sopisi yhteen. Jos ei syty molemmin puolin, se toinen on myös sinulle täysin väärä henkilö. Mitä nopeammin sen myöntää, sitä nopeammin on oikean henkilön luona.
Ihmismieli vaan on taitava keksimään selityksiä sen puolesta, että se toinen on kiinnostunut vaikka minkäänlaista merkkiä ei ole nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tänään mieleen, että mitä jos jollain ihmisillä on vain muutaman kerran elämässä oikea tilaisuus kohdata toinen ihminen.
Voi tietysti olla. Onhan meitä aikuisia sinkkuja, jotka eivät ole kohdanneet ketään vaikkapa nuoruutensa aikana. Toiset sitten todellakin kohtaa.
Ja toinen yötä rakastaa, hyvää yötä.
Näiden tähtien alla, sua odottamalla..💚
Mistä taas tuulee? Olet kyllä tuuliviiri.