Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, kun kaipaisitte 20 vuotta ja sitten saisitte jotain kautta tietää, että kaikki olisikin ollut mahdollista, jos olisitte vain tehneet jotain. Tähän se odotettava "no ei olisi ollut sen arvoista jos olisi joutunut itse tekemään aloitteen" yms. copiumit
Jossittelua. Samalla voi myös jossitella, oliko kuitenkaan kyse mahdollisuudesta, jos kumpikaan ei uskaltautunut tekemään aloitetta.
Ei tietenkään olisi. Molemminpuolin kolahtaa jos kolahtaa, ja jos ei niin ei.
Joillain ketjussa vaan vissiin meni tunteisiin oma lusmuutensa tai jotain, mutta ei ole tippaakaan kiinnostavia tollaset miehet jotka selittää et joku nainen ois saanut ne 20 vuotta sitten jos olisi tehnyt jotain xD Miettikää nyt, lol
Täällä ei saa muuta kuin sontaa niskaansa. Jos kirjoittaa söpön viestin, joku tulee ja lyö turpiin. Kivaa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, kun kaipaisitte 20 vuotta ja sitten saisitte jotain kautta tietää, että kaikki olisikin ollut mahdollista, jos olisitte vain tehneet jotain. Tähän se odotettava "no ei olisi ollut sen arvoista jos olisi joutunut itse tekemään aloitteen" yms. copiumit
Jossittelua. Samalla voi myös jossitella, oliko kuitenkaan kyse mahdollisuudesta, jos kumpikaan ei uskaltautunut tekemään aloitetta.
Ei tietenkään olisi. Molemminpuolin kolahtaa jos kolahtaa, ja jos ei niin ei.
Joillain ketjussa vaan vissiin meni tunteisiin oma lusmuutensa tai jotain, mutta ei ole tippaakaan kiinnostavia tollaset miehet jotka selittää et joku nainen ois saanut ne 20 vuotta sitten jos olisi tehnyt jotain xD Miettikää nyt, lol
Osoittaa miehen munattomuden aivan täysin. Kääntänyt vielä ulinaksi ja katkeruudeksi naista kohtaan. Ts. Ei enää ole kaunis mutta kehtaa kuvitella olevansa. Oikeastaan pahin miestyyppi tää heti rikollisten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Marjo
Jorma
Vierailija kirjoitti:
Saisimpa edes "moi"
Olisiko se alku..
Ootte ahkerasti näköjään kirjoitellut.Siirryn saunomaan.Hyvää yötä kaivatulleni !
Haaveet kaatuu, muistoiksi maatuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä totaaliroska sulle.
Sellaisena pysyt, huutele mitä huutelet.
Aloittaja:et ole mikään roska. Olet varmasti ihana ihminen, mutta ehkä kaipaamasi ei tunne sua kohtaan rakkaudellisia tunteita, ystävyyttä vain.
Palstalegenda jänniksistä ja nörttimiehistä, jotka nainen kelpuutti sitten kun oli jo tehnyt kaiken jänniksen kanssa!
Ikinäkoskaan en ole livenä tuollaista nähnyt tai kuullut, mutta palstalla tuo tarina toistuu päivästä toiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö koskaan miksi elämä heitti hänet eteenne?
Kyllä. Hän tuli hetkeen, jossa en uskonut enää jaksavani. Vaikeina hetkinä hän antoi mulle voimaa ja rauhoitti. On päiviä, jolloin mietin, ettei se voinut olla sattumaa.
Rakastan sinua, 22:22💛
Toivottavasti saat kaiken minkä toivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja:et ole mikään roska. Olet varmasti ihana ihminen, mutta ehkä kaipaamasi ei tunne sua kohtaan rakkaudellisia tunteita, ystävyyttä vain.
😢💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ystävyyttä tunteva puhuttelisi tuolla tavalla. Mulla on hiukan toisenlainen käsitys ystävyydestä.
Hyvää yötä Emilia, mun rakas. 😪💔
Vierailija kirjoitti:
Jänniä hetkiä ollut.
Jep. Menneisyyden kaiut vol. Xii - kun kauhu jatkuu. Ollaanko psykologisessa trillerissä vai yliluonnollisessa kauhussa menossa. Tiedäpä häntä, mutta hengissä selviäminen lienee positiivisin mahdollisuus tällä erää. Sielun ja mielen repaleet kursitaan kasaan jatko-osissa.
Vierailija kirjoitti:
Olet paljon enemmän kuin viehättävä ja taidat tietää sen itsekin. Pelkään, että siivet sulaa jos erehdyn liian lähelle.
Hyvää yötä täältä turvavälin takaa 💞
Kaunis viesti joltain jollekkin. Ihanaa lukea tällaisia, vaikkei itselle olekkaan. Näissä alkusyksyn lämpimihköissä pimeissä illoissa on jotain yliromanttista, olisi ihanaa kuljeskella oman kaivatun kanssa tuolla katselemassa tähdenlentoja.
Juu, mahdotonta että olisi esim. trolli joka on tietoinen että ketjussa on torjuttuja, jopa estettyjä haikailemassa torjujien perään. Sano että kaipaat lääkäriä, niin ketjussa on kolme lääkäriä tiedottamassa että ihan oikeita lääkäreitä ovat.