Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
32181/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, kun kaipaisitte 20 vuotta ja sitten saisitte jotain kautta tietää, että kaikki olisikin ollut mahdollista, jos olisitte vain tehneet jotain. Tähän se odotettava "no ei olisi ollut sen arvoista jos olisi joutunut itse tekemään aloitteen" yms. copiumit

Siis kyllä mä olen koko ajan tiennyt että se olis mahdollista. Itse mä olen hänet torjunut eikä toisinpäin. Ei mulla tossa mitään ällisteltävää siis olisi.

No niin, taas joku ketjussa kaipaava tunnustaa torjuneensa kaivattunsa ja silti kaipaavansa! 

Sivuhuomio

Juu, mahdotonta että olisi esim. trolli joka on tietoinen että ketjussa on torjuttuja, jopa estettyjä haikailemassa torjujien perään. Sano että kaipaat lääkäriä, niin ketjussa on kolme lääkäriä tiedottamassa että ihan oikeita lääkäreitä ovat. 

Vierailija
32182/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, kun kaipaisitte 20 vuotta ja sitten saisitte jotain kautta tietää, että kaikki olisikin ollut mahdollista, jos olisitte vain tehneet jotain. Tähän se odotettava "no ei olisi ollut sen arvoista jos olisi joutunut itse tekemään aloitteen" yms. copiumit

Jossittelua. Samalla voi myös jossitella, oliko kuitenkaan kyse mahdollisuudesta, jos kumpikaan ei uskaltautunut tekemään aloitetta.

Ei tietenkään olisi. Molemminpuolin kolahtaa jos kolahtaa, ja jos ei niin ei.

Joillain ketjussa vaan vissiin meni tunteisiin oma lusmuutensa tai jotain, mutta ei ole tippaakaan kiinnostavia tollaset miehet jotka selittää et joku nainen ois saanut ne 20 vuotta sitten jos olisi tehnyt jotain xD Miettikää nyt, lol 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32183/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei saa muuta kuin sontaa niskaansa. Jos kirjoittaa söpön viestin, joku tulee ja lyö turpiin. Kivaa sakkia.

Vierailija
32184/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossittelua. Samalla voi myös jossitella, oliko kuitenkaan kyse mahdollisuudesta, jos kumpikaan ei uskaltautunut tekemään aloitetta.

Ei tietenkään olisi. Molemminpuolin kolahtaa jos kolahtaa, ja jos ei niin ei.

Joillain ketjussa vaan vissiin meni tunteisiin oma lusmuutensa tai jotain, mutta ei ole tippaakaan kiinnostavia tollaset miehet jotka selittää et joku nainen ois saanut ne 20 vuotta sitten jos olisi tehnyt jotain xD Miettikää nyt, lol 

Osoittaa miehen munattomuden aivan täysin. Kääntänyt vielä ulinaksi ja katkeruudeksi naista kohtaan. Ts. Ei enää ole kaunis mutta kehtaa kuvitella olevansa. Oikeastaan pahin miestyyppi tää heti rikollisten jälkeen. 

Vierailija
32185/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjo

Jorma

Vierailija
32186/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimpa edes "moi" 

Vierailija
32187/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisimpa edes "moi" 

Olisiko se alku..

Vierailija
32188/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ahkerasti näköjään kirjoitellut.Siirryn saunomaan.Hyvää yötä kaivatulleni !

Vierailija
32189/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveet kaatuu, muistoiksi maatuu

Vierailija
32190/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä hetkiä ollut. 

Vierailija
32191/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä totaaliroska sulle.

Sellaisena pysyt, huutele mitä huutelet.

Aloittaja:et ole mikään roska. Olet varmasti ihana ihminen, mutta ehkä kaipaamasi ei tunne sua kohtaan rakkaudellisia tunteita, ystävyyttä vain.

Vierailija
32192/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalegenda jänniksistä ja nörttimiehistä, jotka nainen kelpuutti sitten kun oli jo tehnyt kaiken jänniksen kanssa!

Ikinäkoskaan en ole livenä tuollaista nähnyt tai kuullut, mutta palstalla tuo tarina toistuu päivästä toiseen :D 

Vierailija
32193/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastettu on nimesi.

Vierailija
32194/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietittekö koskaan miksi elämä heitti hänet eteenne? 

Kyllä. Hän tuli hetkeen, jossa en uskonut enää jaksavani. Vaikeina hetkinä hän antoi mulle voimaa ja rauhoitti. On päiviä, jolloin mietin, ettei se voinut olla sattumaa.

Vierailija
32195/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua, 22:22💛

Toivottavasti saat kaiken minkä toivot.

Vierailija
32196/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja:et ole mikään roska. Olet varmasti ihana ihminen, mutta ehkä kaipaamasi ei tunne sua kohtaan rakkaudellisia tunteita, ystävyyttä vain.

😢💗

Vierailija
32197/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ystävyyttä tunteva puhuttelisi tuolla tavalla. Mulla on hiukan toisenlainen käsitys ystävyydestä.

Vierailija
32198/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Emilia, mun rakas. 😪💔

Vierailija
32199/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänniä hetkiä ollut. 

Jep. Menneisyyden kaiut vol. Xii - kun kauhu jatkuu. Ollaanko psykologisessa trillerissä vai yliluonnollisessa kauhussa menossa. Tiedäpä häntä, mutta hengissä selviäminen lienee positiivisin mahdollisuus tällä erää. Sielun ja mielen repaleet kursitaan kasaan jatko-osissa.

Vierailija
32200/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet paljon enemmän kuin viehättävä ja taidat tietää sen itsekin. Pelkään, että siivet sulaa jos erehdyn liian lähelle. 

Hyvää yötä täältä turvavälin takaa 💞

Kaunis viesti joltain jollekkin. Ihanaa lukea tällaisia, vaikkei itselle olekkaan. Näissä alkusyksyn lämpimihköissä pimeissä illoissa on jotain yliromanttista, olisi ihanaa kuljeskella oman kaivatun kanssa tuolla katselemassa tähdenlentoja.

Ketju on lukittu.