Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan että vastaa niin kaikki lukijat ei luule että kaikki kaipaajat on tai ajattelee asioista kuten te :)
Mielipiteitään nekin vaan kertoo.Luulisin, että me muutkin pystymme arvioimaan viestit ilman ,että pitäisi aina kertoa mitä mieltä itse on.
Sama oikeus täällä on kaikilla mielipiteensä esittämiseen, ei sunkaan tässä tarvitsisi kertoa mitä mieltä siitä olet. Ihan omalla logiikallasi siis, elä ja anna elää. Ei sun yksityinen ketju tämä.
Ei todella mutta ilmapiiri muuttuu negatiiviseksi kun, joku lyttää aina muiden mielipiteet.Eikö voi vain lukea tai käyttää sitä alapeukkua jos on aivan toista mieltä.Mut joo, tätä samaa tää on aina.
Kyl sä voisit katsella mua ihan avoimesti. Mäki katson sua häpeilemättä.
Naiselle ihanaa iltaa ja hellät halit.
Silmät sulaa. Eikä hahmoakaan näe enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette vain kirjoita paperilappuun sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa.. Ehkä joku saateviesti.. Sitten vain lyö sen henkilölle kouraan, jota salaa rakastaa kun hänet jossain näkee.. Säilyttää vaikka lompakossa.. Ei pidä puhua mitään.. Helppoa..
Olen tehnyt jotain tuon suuntaista aikoja sitten. Vastauksena oli täydellinen vastaamattomuus. Taisi todeta "aha", kun ojensin lapun ja siinäpä se rakkaustarinan alku oli.
Miten se lopputulemaa olisi muuttanut, jos olisit hoitanut homman jollain toisella tavalla?
Aika paljonkin. Jos joku lyö lapun köteen en mistään hinnasta ottaisi yhteyttä. Jos taas joku mukava tulisi juttele
Aika moni täälläkin saattaa olla aika epätoivoinen. -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette vain kirjoita paperilappuun sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa.. Ehkä joku saateviesti.. Sitten vain lyö sen henkilölle kouraan, jota salaa rakastaa kun hänet jossain näkee.. Säilyttää vaikka lompakossa.. Ei pidä puhua mitään.. Helppoa..
Naurahdin tälle.Olen oikeasti ollut aikeissa tehdä tämän.Hän sai alkuaikoina meikäläisen pään totaalisesti sekaisin.Nähtiin ohimennen muutaman kerran viikossa ja hormonit hyrräsivät siihen malliin, että kirjoitin lapulle numeroni.Olin jo antamassa lappua, mutta sitten peräännyin, kun aloin miettiä, josko olinkin kuvitellut kaiken.
Vatsanpohjasta kouraisi epätoivon aalto - jos tämä olikin sinulta.
Sivusta
Vastaanko tähän nyt, että ei ollut minulta, niin kuin toisella palstalla tehdään. 😀 /sivusta
Olen kyllä totaaliroska sulle.
Vierailija kirjoitti:
mitäpä lottoat, ovatko epätoivoiset, siis sellaiset, jotka eivät saa seuraa vaikka haluaisivat, jonkun kaivattuja? Tuskin.
Mä en tiedä, toivon niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäpä lottoat, ovatko epätoivoiset, siis sellaiset, jotka eivät saa seuraa vaikka haluaisivat, jonkun kaivattuja? Tuskin.Mä en tiedä, toivon niin.
Minä ainakin olen.
Onko täällä ketään, joka olisi saanut juttua etenemään kaivatun kanssa? Oletteko jo naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäpä lottoat, ovatko epätoivoiset, siis sellaiset, jotka eivät saa seuraa vaikka haluaisivat, jonkun kaivattuja? Tuskin.Mä en tiedä, toivon niin.
Minä ainakin olen.
Epätoivoinen, jonkun kaivattu vai molempia?
Rikkakasvin saa hävitettyä kitkemällä ahkerasti, katteella, myrkyillä tai vaihtamalla maat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen.
Jonkun kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka olisi saanut juttua etenemään kaivatun kanssa? Oletteko jo naimisissa
Ei täältä edetä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen.
Jonkun kaivattu.
Olet onnekas! <3
Täällä ollaan, kunnes jompikumpi tai molemmat luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ja syy on juuri se, että olemme jo naimisissa.
Vatsanpohjasta kouraisi epätoivon aalto - jos tämä olikin sinulta.
Sivusta