Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tapaa noin 20 v välein, vaikka asuisi samassa kaupungissa jos kaupunki on riittävän suuri. Tällaisella törmäysvälillä tapaan sattumalta vanhat tutut.
Helsingissä törmää välillä jatkuvasti joihinkin vanhoihin tuttuihin.
En minä ainakaan, vaan 20v välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä mielenkiintoista, et kaivattu itse toivoi, et kutsun häntä omakseni. Ja nyt kun ollaan siinä tilanteessa, niin hän ahdistuu. Hassukainen.
Mistä tiedät, että ahdistuu?
Katoaa mystisesti.
En katoa. Tässä olen, enkä muuta voi. Sinua kaipamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin eilen kaupungilla ja olin kaikkia ihmisiä vanhempi. Tuli erittäin vanha olo, ensimmäistä kertaa.
Miulla sama useimmissa tilanteissa joihin jouvvun. Elä sure, et oo ainoa, sama eessä kaikilla syntyneillä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin yhteyttä.
Sama😥
Saman peiton alle kuuluisimme, nm.
Vierailija kirjoitti:
1. Tim. 2:9 "Samoin tahdon, että naisten kaunistuksena on hillitty esiintyminen, vaatimattomuus ja säädyllisyys - eivät tukkalaitteet, kultakorut, helmet tai kalliit vaatteet."
Ei pelkoa, tässä sitä kuljetaan ulkona tukka likasena, hupparissa, löysissä pöksyissä ja kulahtaneissa lenkkareissa. Huppari on tosin joku kallis merkkihuppari koska sain sen veljeltä. Ai niin ja yks kultakorukin löytyy piilosta. No mutta, näytän joka tapauksessa enemmän kulkurilta kuin hienolta ladyltä joten ei pääse ylpistymään.
H (n), jos oikeasti kaipaat yhteyttämme takaisin, niin voisit laittaa myös oma-aloitteisesti mulle viestiä. Ja kun mä laitan sulle jotain, niin olisi kiva jos vastaisit myös muutakin kuin sen pakollisen. Muuten tämä ei toimi ja aiheuttaa mulle vain tarpeetonta ahdistusta. Jos se kaipaaja oli joku muu, niin ei sitten mitään. Koskaan aiemmin vain ei ole tullut niin selkeää tunnistetta.
t. värillisen kirkollissymbolin kupeesta se yks tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa täällä kuuta nyt katsomassa!
Näkee sen täältäkin.
Luulet vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meinasit, että kohdataan jossakin spontaanisti, se ei taida olla kovin todennäköistä. Olen näiden kahden vuosikymmenen aikana nähnyt sinut kerran kaupan kassajonossa. Se kerta oli keväällä 2014. Sinä tuskin sitä muistat, mutta minäpä muistan, vieläpä senkin, mitä olit ostamassa. Kaksi kertaa on nähty muussa yhteydessä, mutta kummallakaan kerralla et ollut yksin.
Muodostuuko sinulle muistoja, saatko kokemuksia, jos muistat kenet olet nähnyt kassajonossa vuonna 2014?
Muistan asioita, jos henkilö on erityinen. Sori siitä.
Ei kai siinä, jos se on ainoa merkittävä asia mitä 10 vuoden aikana on tapahtunut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelin eilen kaupungilla ja olin kaikkia ihmisiä vanhempi. Tuli erittäin vanha olo, ensimmäistä kertaa.
Miulla sama useimmissa tilanteissa joihin jouvvun. Elä sure, et oo ainoa, sama eessä kaikilla syntyneillä.
Kiitos. Kyllä se silti surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutama todella negatiivinen ihminen, miten jaksavat itseään? Joka viestistä nillittämässä. Sairasta.
No eipä niitä kukaan jaksakkaa siksi täällä xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinut voisi löytää?
Soitan sulle huomenna tai lauantaina, sovitaan treffit alkuviikolle, ei maanantaille kuitenkaan. Hyvää yötä.
Voisikohan se olla totta? Olispa ihanaa! Älä sitten epäröi vaan soita. Olisi ihanaa nähdä vihdoin. Sivusta naiselta
Hyvää yötä, suloisuuteni ja rakkauteni Cirrus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meinasit, että kohdataan jossakin spontaanisti, se ei taida olla kovin todennäköistä. Olen näiden kahden vuosikymmenen aikana nähnyt sinut kerran kaupan kassajonossa. Se kerta oli keväällä 2014. Sinä tuskin sitä muistat, mutta minäpä muistan, vieläpä senkin, mitä olit ostamassa. Kaksi kertaa on nähty muussa yhteydessä, mutta kummallakaan kerralla et ollut yksin.
Muodostuuko sinulle muistoja, saatko kokemuksia, jos muistat kenet olet nähnyt kassajonossa vuonna 2014?
Muistan asioita, jos henkilö on erityinen. Sori siitä.
Ei kai siinä, jos se on ainoa merkittävä asia mitä 10 vuoden aikana on tapahtunut :D
Mikä sinunkin ongelma on. Onko pieni vai pieni mieli?
Tule seuralaisekseni venetsialaisten viettoon, ihana. 🤭 Kauniita unia.
Tulin just saunasta. Ihana olo. Samalla laitan kaipuuterkut, ahdistuneet sellaiset, omalleni. ;)
Hymyilyttää sun koiranpentuilme. Söpöistä söpöin. <3
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä M 🤗
L
Hyvää yötä, nuku hyvin että jaksat huomenna😘
Helsingissä törmää välillä jatkuvasti joihinkin vanhoihin tuttuihin.