Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Ah olipa hyvä parin tunnin lenkki ja seura! Mieli tuulettui.
Vois taas laittaa palstan estoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotan kans voisin kyllä olla fwb.
Mulle käy hyvin, riippuen vähän että kuka oot.
Ai että vähän riippuu siitäkin sentäs!
Vinkkiä?
"Tosi läpinäkyvä, kun et edes tajua puhuvasi kokonaan eri ihmiselle :D"
Aa kenelle multipersoonistasi nyt puhun, sillekö joka kiistää ongelmasi? Mielenterveysongelmat ovat ikäviä ja ne tuottavat negatiivisia tuntemuksia, juuri tuollaisia mitä käyt nyt läpi. Varaa aika lääkärille niin sopivat lääkkeet löytyvät sekä sinulle että niille muille.
Tälle tunteelle ei ole nimeä, mutta sitkeä se on.
T>K
Vierailija kirjoitti:
Muistatkohan enää minua?
Muistan ja kaipaan.
Levolle lasken tänäkin yönä letitetyn pääni omalle tyynylle ja vedän peiton korviin.
Nautin muutamien tuntien pimeydestä.
Tulis syksy ja talvi, että vois enemmän nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Jos muuten joku ois juuri Se Oikea eli tarkoitettu loppuelämäksi yhteen, niin silloinhan aika ei voi koskaan ollut mennyt ohi, kun teidät on tarkoitettu yhteen loppuelämäksi.
En tajua mitä tarkoitat ohi menemisellä? Loppuelämäkään ei aina ole pitkä. Kaiken lisäksi joku voi olla oikea, jonkun aikaa.
1. Kor. 11:6, 14-15 "Ellei nainen peitä päätään, hän voi yhtä hyvin leikkauttaa hiuksensa. Mutta jos kerran hiusten leikkaaminen tai pois ajaminen on naiselle häpeällistä, hänen tulee peittää päänsä." ... "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi mutta naiselle kunniaksi. Pitkät hiukset on annettu naiselle hunnuksi."
Vierailija kirjoitti:
Aa kenelle multipersoonistasi nyt puhun, sillekö joka kiistää ongelmasi? Mielenterveysongelmat ovat ikäviä ja ne tuottavat negatiivisia tuntemuksia, juuri tuollaisia mitä käyt nyt läpi. Varaa aika lääkärille niin sopivat lääkkeet löytyvät sekä sinulle että niille muille.
Miksi sä tuut tähän ketjuun haastamaan riitaa ja haukkumaan muita? Pysy poissa jos et kaipaa ketään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riskeistä kannattaa pysyä suosiolla kaukana.
Elämä on yhtä riskiä.
Voi niitä vähentää, jotkut ottaa niitä turhan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Eikä silti sun runoista tule hyviä :D
Vierailija kirjoitti:
Muistatkohan enää minua?
Tapaan satoja ja taas satoja tyyppejä vuodessa. Useimmat unohdan. Jos olen nähnyt sinua tyyliin 50 kertaa, todennäköisesti en ole unohtanut. Ja jos satut olemaan vielä sellainen, joka sai minut usein naurahtamaan ja haluamaan lisää näkemisiä, en ole unohtunut. Odotin ja kaipasin sinua aina, silloinkin kun vielä nähtiin.
God natt fru speciallärare 😚
Kram!💞
Tänään hassu päivä, nukuin hyvin, heräsin eriötä varten vain kerran, puuhastelin niitä näitä silmällä pitäin ens viikon veskaluste tupatarkastusta. Sitten kolmiokävely läntisen naapurkunnan pääkeskuksen kautta, rkioskia ei ollut enää. Kävin litlissä ja talsin pohjosen kautta omille kulmille. Järkytys kotiovella kun en päässyt sisälle omaan kämppään, väliovi, jossa en es tiennä olevan lukkoa, oli mennyt lukkoon, piti kutsua huolto paikalle. Murti oven auki, pääsin sisälle puolentoista tunnin jälkeen, ikänä kuulna tällaisesta. Eivätkä naapurit😁
Pitää käyä unelle ajoissa, aamulla toisella paikkakunnalla huoltotoimenpiteitä kirurgisesti, pelottaa. Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
1. Kor. 11:6, 14-15 "Ellei nainen peitä päätään, hän voi yhtä hyvin leikkauttaa hiuksensa. Mutta jos kerran hiusten leikkaaminen tai pois ajaminen on naiselle häpeällistä, hänen tulee peittää päänsä." ... "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi mutta naiselle kunniaksi. Pitkät hiukset on annettu naiselle hunnuksi."
Tästäkin olen eri mieltä. Olen kuvitellut olevani samaa mieltä Raamatun kanssa. Nämä ovat varmasti jotain kontekstistaan irrotettuja pätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatkohan enää minua?
Tapaan satoja ja taas satoja tyyppejä vuodessa. Useimmat unohdan. Jos olen nähnyt sinua tyyliin 50 kertaa, todennäköisesti en ole unohtanut. Ja jos satut olemaan vielä sellainen, joka sai minut usein naurahtamaan ja haluamaan lisää näkemisiä, en ole unohtunut. Odotin ja kaipasin sinua aina, silloinkin kun vielä nähtiin.
Olipa kaunista. -sivu-
Vierailija kirjoitti:
Muistatkohan enää minua?
Muistan.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä silti sun runoista tule hyviä :D
Riittävän hyviä, että siihen tarttuu negistelijä eikä vieläkään ole päässyt yli siitä. :3
Toivottavasti tuntuu.