Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Tim. 2:9 "Samoin tahdon, että naisten kaunistuksena on hillitty esiintyminen, vaatimattomuus ja säädyllisyys - eivät tukkalaitteet, kultakorut, helmet tai kalliit vaatteet."
Tuosta olen kyllä Raamatun kanssa eri mieltä.
Niinpä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meinasit, että kohdataan jossakin spontaanisti, se ei taida olla kovin todennäköistä. Olen näiden kahden vuosikymmenen aikana nähnyt sinut kerran kaupan kassajonossa. Se kerta oli keväällä 2014. Sinä tuskin sitä muistat, mutta minäpä muistan, vieläpä senkin, mitä olit ostamassa. Kaksi kertaa on nähty muussa yhteydessä, mutta kummallakaan kerralla et ollut yksin.
Muodostuuko sinulle muistoja, saatko kokemuksia, jos muistat kenet olet nähnyt kassajonossa vuonna 2014?
Muistan asioita, jos henkilö on erityinen. Sori siitä.
Ei kai siinä, jos se on ainoa merkittävä asia mitä 10 vuoden aikana on tapahtunut :D
Et oo koskaan tainnut olla tosissaan ihastunut keneenkään. Minäkin muistan vieläkin miten näin yhden sinkuksi luulemani ihastuksen kaupan kassajonossa puolisonsa kanssa vuonna 2008.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järki sanoi alusta lähtien, että sulje itsesi näiltä tuntemuksilta. Etäänny. Siihen asti elin henkisesti riippumatonta elämää, kunnes tapahtui itselleni uskomattomalta vaikuttava asia, eli ensirakkaus ja en ole teini enää. Rakastuminen vai 100 prosenttia painava tuntemus? Onko noilla eroa? Fyysisesti helppoa, minä sinkku ja hänellä perhe. Ei ongelmaa pysyttäytyä etäällä. Fyysisesti siis...henkisesti hän asuu mielessäni häätövaroituksista huolimatta. Välillä hän lähtee muualle, on poissa x aikaa ja sitten ja varsinkin illan hämärtyessä avain käy ja hän on tullut sisälle ja katsoo hetken tarkoilla sinisillä silmillään ja menee puuhastelemaan jotakin, tekevä luonne kun on. Öitä eräälle S-naiselle.
Suhisee, suhisee,
puissa tuuli tuhisee.
Jotain
muistoja
Terveiset taiteilijarentulle!
Vierailija kirjoitti:
Kun jokin ei onnistu, saan tukea.
Kun onnistun, minua vihataan.
Hankkiudu eroon heistä, jotka jarruttavat onnistumisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinut voisi löytää?
Soitan sulle huomenna tai lauantaina, sovitaan treffit alkuviikolle, ei maanantaille kuitenkaan. Hyvää yötä.
En treffaile.
En keksi yhtäkään syytä, miksi minun pitäisi näkyillä vastakkaisen sukupuolen kanssa yhtään missään.
Ei multa tuo nega. Ota vaan yhteys. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Tulin just saunasta. Ihana olo. Samalla laitan kaipuuterkut, ahdistuneet sellaiset, omalleni. ;)
Kiva olo ja ahdistuneet terveiset. Joku ei täsmää: sivu
Keep on flowing like a river.
If there weren't stones and rocks where the river passes through, the sound of water wouldn't be graceful.
Sun rakkaus ei vaan näy missään.
Vierailija kirjoitti:
Lotan kans voisin kyllä olla fwb.
Mulle käy hyvin, riippuen vähän että kuka oot.
Jos muuten joku ois juuri Se Oikea eli tarkoitettu loppuelämäksi yhteen, niin silloinhan aika ei voi koskaan ollut mennyt ohi, kun teidät on tarkoitettu yhteen loppuelämäksi.
Rakkaat terveiset runoilijapojalle
Vierailija kirjoitti:
Ollaan ystävät jatkossa.
Ja tämä oli kelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotan kans voisin kyllä olla fwb.
Mulle käy hyvin, riippuen vähän että kuka oot.
Ai että vähän riippuu siitäkin sentäs!
Vierailija kirjoitti:
Riskeistä kannattaa pysyä suosiolla kaukana.
Elämä on yhtä riskiä.
Vieläkin rakastan, tiedäthän sen.