Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan ystävät jatkossa.
Eikö oltu tähänkin saakka?
Naisen rakkaus on kuin veteen piirretty viiva.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan ystävät jatkossa.
Ystävät etujen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinut voisi löytää?
Instasta ja facestakin löytyy.
Viestit vielä lukematta ja väsyttää jo, aamulla aikanen herätys, hyvää yötä kaikille, älkää poistatelko toisten viestejä, olkaa aikuisia terveitä mieliltänne.
Vierailija kirjoitti:
Naisen rakkaus on kuin veteen piirretty viiva.
Sä et kyllä naista saa, kun inhoat naisia niin paljon. Nykynaiset ei sellaiseen alistu.
Ei aika mennyt koskaan palaa.
Vierailija kirjoitti:
Soita niin kerron.
Kävelin eilen kaupungilla ja olin kaikkia ihmisiä vanhempi. Tuli erittäin vanha olo, ensimmäistä kertaa.
Jaaha, aika taas lähtä pesemään pinkeät rintalihakseni. Öitä, seksipedot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään yksinäiseen aamuun ja nukahdan uudelleen. Etsin häntä, joka ei enää kuule eikä vastaa. Unessa vaihdamme ajatuksia vain erotaksemme uudelleen. Herään jälleen ja olen kotona taas.
Sama. Kuvasit ajatuksiani prikulleen. Miten olikin mahdollista. Hän on poissa. Joskus hän on niin läsnä ajatuksissa, että tunnen oloni normaaliksi taas, kuin ennenkin, enkä halua herätä tuosta ajatuksesta todellisuuteen. Hänen kuolemansa, vei 12 vuotta minusta mukanaan. Persoonani ei ole jotenkin entisensä/omanlaiseni ilman häntä.
Miehen kuolemasta yli kahdeksan vuotta ja kirjoittaminen on mulle ainoa keino prosessoida surua.
Pahoittelut. Hyvin kuvasit kyllä mun aamuja, siks vastasin tähän. Katsoin
Joo, niin kertoi, kuin olisi kadottanut itsensä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Niin. Meidän aika meni jo kymmenisen vuotta sitten 😢
Vierailija kirjoitti:
Soitan sulle huomenna tai lauantaina, sovitaan treffit alkuviikolle, ei maanantaille kuitenkaan. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä, ei palaa ei.
Jos meinasit, että kohdataan jossakin spontaanisti, se ei taida olla kovin todennäköistä. Olen näiden kahden vuosikymmenen aikana nähnyt sinut kerran kaupan kassajonossa. Se kerta oli keväällä 2014. Sinä tuskin sitä muistat, mutta minäpä muistan, vieläpä senkin, mitä olit ostamassa. Kaksi kertaa on nähty muussa yhteydessä, mutta kummallakaan kerralla et ollut yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Meidän aika meni jo kymmenisen vuotta sitten 😢
Aika on aikaa ja taika taikaa, asenne ja olosuhteet ratkaisevat, emme luovuta emmekä heitä kirvestä kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Riskeistä kannattaa pysyä suosiolla kaukana.
Riippuu riskeistä. Itse olen riskien kannattaja kaikessa muussa, paitsi perheasioissa..
Kiitos, silti.