Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Oon ISFP.
Introvertti
Tosiasiallinen
Tunteva
Spontaani
Kaivattu ei vastannut viestiini.
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei vastannut viestiini.
Hänellä jo uusi?
Vierailija kirjoitti:
Saisinko tunnisteellista kaipausta? Akselilla turkoosi-vihreä.
Akselilla Loka-Maalis.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän laulaisit minulle?
Laulaisin kaivatulle Maijal oli karitsa karitsa karitsa
Vierailija kirjoitti:
10kk sitten tavattiin
Sinne päin mutta ei osunut =<
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teidän varattujen puoliso suhtautuisi, jos löytäisitte tältä palstalta ystävän? Vai valehtelisitteko tavanneenne muualla?
Väärä kysymys. Pitäisi kysyä miltä tuntuisi jos heidän elämänsä rakkaus, jonka kanssa olisivat sitoutuneessa vakavassa suhteessa, kaipailisi salaa jotakuta toista tässä ketjussa. Sillä eihän se niiden puoliso selvästikään ole mikään kovin tärkeä saati rakkaus, koska kirjoittaja haikailee vakavastikin muita ja tekee mieli pettää. Mitä niitä kiinnostaisi tai sydäntä pistäisi se mitä se niiden puoliso tekee, jota eivät edes rakasta ja joka ei kiinnosta. Ei, sun ei Ww tarvitse vastata että vaimosi tietää.
Ja sinä tiedät kuka on kenenkin elämän rakkaus, tai jos onkin vaikka "järkirakkaus"? Katkeraa tekstiä, huh!&nb
On myös liittoja, joissa toinen on sitoutunut järkiperusteisesti ja toisen sitoutumisen syy on rakkaus. Sinällään ihan nauratti, kun kaveri kertoi naimisiinmenon syynä olevan kompromissi: toinen puolisoista saa tahtonsa läpi yhdessä asiassa ja toinen toisessa. Ja sitten hän olikin katkera, kun se ei lopulta mennytkään niin.
Vierailija kirjoitti:
Iltais tähtihin.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti tunnustan, et mä tulin ystävän perässä tänne.
Muista käydä kylvyssä, kun ulostaudut sieltä.
sivuneuvo
Laulaisin itsetekemiäni lauluja. En oikeasti osaa mutta laulaisin silti.
Mä olin arkkitehti. Tein joskus ennenkin tuon, kun täällä siitä puhuttiin, ja silloin olin joku muu, ehkä joku sovittelija muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka tämän,lennä mun lempeni laulu maitten ja metsien taa ,kerro ett' täällä mun ikävä sua on... jne.
Vielä on kesää jäljellä,, mennäänkö sinne rannalle viimein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinko tunnisteellista kaipausta? Akselilla turkoosi-vihreä.
Akselilla Loka-Maalis.
Sinne suuntaan, muttei kuitenkaan.
Kaipaus on kuin joku puristelis sydäntä käsissään, jonkun istuessa rintakehän päällä kropan ollessa puristimessa, jota väännetään tiukemmalle.
terkkui
Kunhan hassuttelin. Millainen tilanne olisi sitten toiveissasi?