Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verkkokauppa: Älykellojen menekki on viime viikkoina moninkertaistunut

Vierailija
23.09.2024 |

Mikä ihme

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
2/10 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin hain omani. Kätevä peli se on ja saa nauhotuksen päälle tosi helpolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan jengi ulisee kun ei ole rahaa mihinkään. No ei varmaan, kun ostetaan joutavaa roinaa.

Vierailija
4/10 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kukaan enää kehtaa käyttää. Kun joku voi luulla salaäänittäjäksi...

Vierailija
5/10 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on älykello, mutta en käytä sitä. Ostin lähinnä uteliaisuudesta.

Vierailija
6/10 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin nauhoittamaan kaikki keskustelutkin naisten kanssa ja säilön tallenteita vähintään seuraavat 20 vuotta. Seksiaktit videoidaan vähintään kahdella kameralla ja vasta kun suostumuslomaakkeet on allekirjoitettu.

Vierailija
7/10 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin nauhoittamaan kaikki keskustelutkin naisten kanssa ja säilön tallenteita vähintään seuraavat 20 vuotta. Seksiaktit videoidaan vähintään kahdella kameralla ja vasta kun suostumuslomaakkeet on allekirjoitettu.

Muista myös laittaa seksiaktit suorana lähetyksenä nettiin, niin tarvittaessa löytyy todistajia

Vierailija
8/10 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii vielä nyt. Parin vuoden kuluttua et enää pysty todistamaan, ettei tuota kaikkea ole tehty tekoälyllä, joten käänteinen todistustaakkasi on ylivoimainen.

Vierailija
9/10 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaisi myös ostaa nauhoittava älykello. Sillä taltioisi sekä raiskaukset, että muun väkivallan, solvaukset ja uhkailut. 

Vierailija
10/10 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin.

Tiesitkö muuten, että esim hu 0. r -@ksi nimittelystä saa tuomion oikeudessa? Hyvä jos miehet siivoavat suunsa jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme