Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Joo tästä se on taas alkamassa. Jos oon elossa niin katellaan sit keväällä mitä musta on jäljellä.
Kävin iltauinnilla. Ilma oli koleahko, vesi lämmintä. Sen sylissä sinua ajattelin. Kun saisi joskus sinun sylissä lämmitellä...
Vierailija kirjoitti:
Joo tästä se on taas alkamassa. Jos oon elossa niin katellaan sit keväällä mitä musta on jäljellä.
Mustaan sukellus?
Vierailija kirjoitti:
Tänään ei vissiin kaivata.
Oliski vapaapäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliski vapaapäiviä.
Haluat vapaata minusta. Kuinka nyt silleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kärhöistä. Kauniita, voimakkaita värejä ja siroja köynnöksiä. Kiipeilevät hauskasti omalla tahdolla, ei aina niin kuin olit niille suunnitellut. Eivät jätä perässään jälkiä.
Minä hyvin monenlaisista kasveista. En luettele niitä tässä, koska paljastan siinä itseni.
Tää oli päivän paras 😅 Joo paljastat itses tuntemattomille, joille olet tuntematon vielä paljastuksen jälkeenkin. Joo just näin 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustaan sukellus?
Työt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kävin iltauinnilla. Ilma oli koleahko, vesi lämmintä. Sen sylissä sinua ajattelin. Kun saisi joskus sinun sylissä lämmitellä...
Sivusta: Voisinpa uida ja käydä saunassa.
Vierailija kirjoitti:
<3 toivossa on hyvä elää...😘🤗
Hienot sanat tulee mieleen paljon kivoja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teidän varattujen puoliso suhtautuisi, jos löytäisitte tältä palstalta ystävän? Vai valehtelisitteko tavanneenne muualla?
Väärä kysymys. Pitäisi kysyä miltä tuntuisi jos heidän elämänsä rakkaus, jonka kanssa olisivat sitoutuneessa vakavassa suhteessa, kaipailisi salaa jotakuta toista tässä ketjussa. Sillä eihän se niiden puoliso selvästikään ole mikään kovin tärkeä saati rakkaus, koska kirjoittaja haikailee vakavastikin muita ja tekee mieli pettää. Mitä niitä kiinnostaisi tai sydäntä pistäisi se mitä se niiden puoliso tekee, jota eivät edes rakasta ja joka ei kiinnosta. Ei, sun ei Ww tarvitse vastata että vaimosi tietää.
Ja sinä tiedät kuka on kenenkin elämän rakkaus, tai jos onkin vaikka "järkirakkaus"? Katkeraa tekstiä, huh!
Siitä miten kohtelee muita on helppo saada paljonkin osviittaa. Jos varattuna käy täällä suht tosissaan kaipaamassa tai jos pettää, se puoliso ei selkeästi ja itsestäänselvästi ole mikään suuri rakkaus. Jos taas on kyseessä järkiliitto, ei kysymys koske heitä, koska kysymyksen pointti ei ollut herätellä sovitusti järkiliitoissa eläviä ihmisiä. Eihän silloin haittaa jos puoliso kaipailee muita eikä ketään loukata, koska kumpikin tietää missä mennään eikä tunteitakaan ole pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa mitä teen on vikaa, asiaa ei voi selvittää kun se miten yritän selvittää on väärin jne.. siis kun tulen vastaan on seuraava pommi tiellä vastassa
Miksi haluat selvittää mitään, kun näet että toista ei enää kiinnosta? Anna sen olla ja jatka omaa elämääsi?
Kai uskon siihen että jos on viettänyt toisen ihmisen kanssa tiiviisti 2kk niin silloin ihminen ansaitsee edes jonkinlaisen erokeskustelun
Niin minäkin luulin ja uskoin tuohon. Kaikkien kohdalla sitä closeria ei vaan saa. Me vietettiin/seurusteltiin 5kk ja yhtenä päivänä, hän vaan tuli ja ilmoitti että ei nähdä kuukauteen, hällä on asioita hoidettavana ja siitä viikko eteenpäin, laittou wapissa estolle, hän oli muuttanut 5h ajomatkan päähän, exänsä kanssa samaan kaupunk
Ei closer vaan closure. Closer tarkoittaa lähempänä/lähemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kärhöistä. Kauniita, voimakkaita värejä ja siroja köynnöksiä. Kiipeilevät hauskasti omalla tahdolla, ei aina niin kuin olit niille suunnitellut. Eivät jätä perässään jälkiä.
Minä hyvin monenlaisista kasveista. En luettele niitä tässä, koska paljastan siinä itseni.
Tää oli päivän paras 😅 Joo paljastat itses tuntemattomille, joille olet tuntematon vielä paljastuksen jälkeenkin. Joo just näin 😅😅😅
Naura vain. Et tiedä kaikkea sitä, mitä minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliski vapaapäiviä.
Haluat vapaata minusta. Kuinka nyt silleen?
Voi sen noinkin kääntää. Mieluiten tilanne olis joku ihan muu. Ap
Saisinko tunnisteellista kaipausta? Akselilla turkoosi-vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä miehestä joka kiskoo keskiviikkona keppanaa?
Ihan sama, kunhan ei kisko joka päivä ja lavakaupalla.
Rehellisesti tunnustan, et mä tulin ystävän perässä tänne.