Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Mä olin arkkitehti. Tein joskus ennenkin tuon, kun täällä siitä puhuttiin, ja silloin olin joku muu, ehkä joku sovittelija muistaakseni.
Tää just, tulos voi vaihdella. Tuskin kuitenkaan mitään aivan eri tyyppisiä tuloksia tulee, eli jotain osviittaa nuista voi saada?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän laulaisit minulle?
En löytänyt hyvää naisäänistä versiota.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin kosia sinua.
Kyllä kiitos😋🧡
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei vastannut viestiini.
Työpuhelimeen? Vastaan ensi viikolla. Näin viestin kyllä. Täytyy sumplia kysymääsi. Nainen naiselle
Vierailija kirjoitti:
Olen kaipaillut pitkin päivää. Sinusta en ole kuullut hiiskahdustakaan. Onko kaikki hyvin?
Kiitos kysymästä. Valehtelisin ,jos sanoisin että on !
Laulaisin ainakin ABBAa ja renkutuksia
Vierailija kirjoitti:
Aattelin kosia sinua.
Hmm... Tulitko sitten toisiin ajatuksiin? 🙃
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se sun persoonallisuustyyppi sitten on? Veikkaisin että olet ehkä INTP tai INTJ. Itse olen INFJ. Toisaalta veikkasin sun horoskoopinkin pieleen, niin en tiedä olenko tässäkin ihan hakoteillä.
INTJ, mutta hän ei kyllä ole INFJ vaan ennemminkin ENFJ.
Kova ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kärhöistä. Kauniita, voimakkaita värejä ja siroja köynnöksiä. Kiipeilevät hauskasti omalla tahdolla, ei aina niin kuin olit niille suunnitellut. Eivät jätä perässään jälkiä.
Minä hyvin monenlaisista kasveista. En luettele niitä tässä, koska paljastan siinä itseni.
Tää oli päivän paras 😅 Joo paljastat itses tuntemattomille, joille olet tuntematon vielä paljastuksen jälkeenkin. Joo just näin 😅😅😅
Naura vain. Et tiedä kaikkea sitä, mitä minä tiedän.
Tää senkun paranee 😅Onks sulla iltalääke ottamatta. Annostus on syytä välillä tarkastuttaa lääkärillä. Voin laittaa tänne vaikka puhelinnumeroni ja silti kukaan ei tiedä kuka olen. Oletpa sinä julkimo kasvien perusteella 😅 meinaatko että kellään muulla suomessa ei ole samoja lempikasveja 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Menolippu, menolippu 👋
Goodbye!
Vierailija kirjoitti:
Laulaisin itsetekemiäni lauluja. En oikeasti osaa mutta laulaisin silti.
Lallattelet vaan ja annat laulun virrata! Minä harrastin varsinkin teininä ja parikymppisenä paljon tilanteisiin sopivien laulujen keksimistä ja sitten rallattelin niitä menemään, mutta ei ole nyt jostain syystä pitkään aikaan tullut tehtyä. Omia sävellyksiä olen kyllä tehnyt, mutta eri tyyppisiä, vakavampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kärhöistä. Kauniita, voimakkaita värejä ja siroja köynnöksiä. Kiipeilevät hauskasti omalla tahdolla, ei aina niin kuin olit niille suunnitellut. Eivät jätä perässään jälkiä.
Minä hyvin monenlaisista kasveista. En luettele niitä tässä, koska paljastan siinä itseni.
Tää oli päivän paras 😅 Joo paljastat itses tuntemattomille, joille olet tuntematon vielä paljastuksen jälkeenkin. Joo just näin 😅😅😅
Naura vain. Et tiedä kaikkea sitä, mitä minä tiedän.
Tää senkun paranee 😅Onks sulla iltalääke ottamatta. Annostus on syytä välillä tarkastuttaa lääkärillä. Voin laittaa tänne vaikka puhelinnumeroni ja silti kukaan e
Keskity nyt hyvä ihminen omaan kaipaukseesi! Mitä ihmettä otat minut silmätikuksesi? Et tiedä, niin et tiedä. Koeta kestää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä miehestä joka kiskoo keskiviikkona keppanaa?
Riippuu millainen keskiviikko se on, eihän viikonpäivä minkään määre ole. Saattaa olla vapaapäivät aina arkisin jne tai jokin tapahtumakin kyseessä. Itsekin join kaivatun kanssa viime keskiviikkona olutta, oltiin konsertissa.
Varmaan lopetin tuon lauleskelun ja laulujen keksimisen silloin kun SAIRASTUIN sellaiseen toksiseen kaipaukseen about puolivälissä pariakymppiä. Jääny sit kokonaan näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ei vissiin kaivata.
Oon nii poikki
Olen syntynyt introverttiin käsityöperheeseen.