Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
When love goes wrong, nothing goes right.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mun pitäisi muuttua.
Se että sun pitäisi muuttua toisen vuoksi, ei ole hyvä pohja kestävälle suhteelle. Kyllä toiselle pitää kelvata sellaisena kuin on. Omana aitona itsenä. Teeskentely tekee suhteesta pinnallisen. Ole oma ihana itsesi ja sen pitää riittää.
Kalle
Kyllä, mutta on myös hyvä kehittää itseään ihmisenä. Se on aivan mahdollista ja unohtuu monelta.
Joo tokitoki. Luonne ja persoona kasvaa jokaisella omaan suuntaan ja omaan tahtiin, ja tähän vaikuttaa tunteet ja kokemukset aikalailla. Itsensä kehittäminen taitojen osalta nostaa itsevarmuutta, ja voi vaikuttaa siihen että uskaltaa olla oma itsensä. Muiden odotukset taas lisää painetta, jonka vuoksi moni nostaa suojamuurit pystyyn eikä uskalla sitten olla oma itsensä.
Kalle
Ihanaa kesäpäivää goottipimulleni <3
Ethän sula kultaseni, muista viilentävä jäätelö silloin tällöin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ajassa hoitoon tulee päästä?
Huomenna pääsee jos ottaa nyt yhteyttä hoidon tarpeen arvioijaan... :)
Päivystysaikoja ei ole?
Etävastaanotolle pääsee tänään.
Se ei korvaa lähikontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sula kultaseni, muista viilentävä jäätelö silloin tällöin..
Jäätelöä en ole tänään nauttinut, mutta uimassa olen käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sinä terassilla aurinkokylvyssä, minä 😍 kauneudestasi.
Tykkään auringosta mutta auringossa makoilu ei ole mun juttu. Tykkään puuhastella pihalla tai istua varjossa. Samalla voisin katsella sua.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä ajattelin että tunteet on molemminpuoliset.
Onhan ne.
Ostetaan viimeistään perjantaina Nordean osakkeita, ihana.
Vierailija kirjoitti:
When love goes wrong, nothing goes right.
"Kun rakkaus on rikki, mikään ei toimi."
Terveisiä kohtaamallenk tyypille tänään iltapäivällä, hitto mä mulla on niin huono nimi muisti et en enää muista vaikka kahdesti sen sanoit. Hyvää kesää!
Hehkuva kesäpäivä kaartaa iltaa kohti. On tyyntä ja hiljaista. Herättäisin sinut päiväuniltasi ja veisin verhojen taa.
(Jatka)
Vierailija kirjoitti:
Hehkuva kesäpäivä kaartaa iltaa kohti. On tyyntä ja hiljaista. Herättäisin sinut päiväuniltasi ja veisin verhojen taa.
(Jatka)
Rakas miksi menit ikkunalaudalle nukkumaan. Nukahditko kolleja katsellen (puhelin korjasi Jolleja, aika sama asia).
Kun helle iskee ja rannat täyttyy, tulee väistämättä mieleen eräs, jolle toivon jaksamista. <3 Rantavahdin työ ei ole se kaikkein helpoin.
Kello viiden tee. Olisitpa seurana. Terveisiä!
Vierailija kirjoitti:
Lotta 😘
Lotta who?
Sinä terassilla aurinkokylvyssä, minä 😍 kauneudestasi.