Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua pelottaa kuolla kun en tiiä mitä kuoleman jälkeen on. Herään pakokauhuun kun eka ajatus on että mä kuolen jossain vaiheessa

Vierailija
01.06.2025 |

Miten päästä eroon kuoleman pelosta?

Kommentit (219)

Vierailija
61/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolevan viereen saattaa esimerkiksi avautua eräänlainen pyörretuuli helvettiin, joka toimii portaalina, josta ilkeät demonit repivät sielun mukanaan. Joskus enkelit vievät sieluja taivaaseen, mutta tämä taitaa olla paljon harvinaisempaa.

Vierailija
62/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes haluaa ikuisen elämän? 

Ne jotka elävät täyttä elämää jo tässä ajassa. 

Millainen on täysi elämä? Ap

Sellainen elämä joka on merkityksellinen.  Sellainen missä ihmisen elämä täytyy rakkaudesta, ilosta, rauhasta, kärsivällisyydestä, ystävällisyydestä ja lempeydestä ja voit luoda aitoja sekä merkityksellisiä ihmissuhteita. Elämä joka perustuu totuuteen ja rakkauteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän elämämme sopii raamatun kuvaan helvetistä,ehkä olemme joitakin korkeampia olomuotoja jotka ovat ruumiimme vankeja helvetissä 

Selvänäkijä, meedio Sloan Bella sanoo samaa.

Vierailija
64/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on energiaa. Kun ihmisen keho kuolee, energia jatkaa elämäänsä, eli sielu jää elämään.

Mihin sielu menee ja mitä tekee?

Vierailija
65/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on energiaa. Kun ihmisen keho kuolee, energia jatkaa elämäänsä, eli sielu jää elämään.

Mihin sielu menee ja mitä tekee?

Eri ulottuvuuteen, joskus, tai itseasiassa aika usein, synnytään uudelleen tänne maanpäälle.

Vierailija
66/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin siitä pelosta kun kävin tosi lähellä kuolemaa. Olin vuosia sitten kolarissa jossa olis voinut käydä huonosti. Kuolema kävi varmaa 2 m päässä. Jokin muu kuin minä ajoin hetken autoa. Ehkä suojelusenkelini. 

Mulla on pienestä pitäennollut vakava sairaus joka on hyvässä hoitotasapainossa mutta voi joskus aiheuttaa pahojaan. Jotenkin tiedoston tämän ihan tosissaan kun muutin omilleni ja silloin usein makasin iltaisin valveilla ja pelkäsin että kuolen.

Mikään muu siihen ei auttanut kuin murehtiminen. kyllästyin murehtimiseen ja ajattelin että sitten mennään jos ollaan mennäkseen, tästä on nyt 44 vuotta ja olen ihan terve vieläkin. Lapsetkin on kasvatettu.

Kai se oli se että uskalsin ajatella tuon asian loppuun asti. Joskus siihen saattaa tarvita vähän ammattilaisen apua.

Vierailija
67/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemanpelkoisille voisin kertoa että kenelle tahansa voi tulla kuolemanpelkoa, täysin inhimillinen tunne ja tarkoituksenmukainen. Kannattaa käsitellä niitä tunteita ja ajatuksia jotta pääsee eteenpäin.

Aina voi olla skeptinen sen suhteen uskooko kuoleman jälkeiseen elämään vai ei mutta voin kertoa jotakin omakohtaista avuksi jos asiaa haluaa pohtia aidosti.

Olen siis näkijä ja pystyn juttelemaan henkimaailman kanssa.

Mietin itsekin toisinaan huijataanko minua tai mietin että miksi en ymmärrä kaikkea sitä minkälaista on siellä paikassa josta nämä entiteetit (henkimaailman auttajat) kertovat olevansa.

Kuitenkin, minulle on esimerkiksi puhuttu paljon elämässäni tapahtuneista asioista, myös sellaisista joita en todellakaan ole edes muistanut. Minulle on tuotu näistä muistoista kuvia mieleeni ja näytetty myös tapahtumia. On kerrottu niistä ja siitäkin miksi näitä asioita on kohdalleni sattunut, kerrottu kaiken tarkoituksesta.

Kyllä tämä hämmentää toisinaan vieläkin. Välillä olen todella innoissani ja luottavainen mutta joskus kun yritän miettiä elämää henkimaailman puolella, se tuntuu ikävältä ja pelottavaltakin.

Oppaat sanovat että en pysty ihmisenä käsittämään ihan täysin sitä millaista on elämä kuoleman jälkeen. Sekin tuntuu typerältä, haluaisin tietää kaiken ja ymmärtää kaiken. Haluan lisää vastauksia mutta kaikki sitten ajallaan.

Toivottavasti tästäkin voisi olla joillekin apua kun pohditte tätä asiaa.

Vierailija
68/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pelätä, sillä lähtöhän täältä tulee jokaiselle aikanaan kuitenkin .

Pelkäsi sitä sitten, tai ei.

Elämä sitä  lamauttavan kuolemanpelon vallassa ja otteessa on kuitenkin huonompi vaihtoehto,kuin se että eläisi vain elämäänsä  (kaikesta ja kaikkien kohtalosta täällä huolimatta)  rohkeasti. 

Vaikka asenteella:" Kylhä täält' joutaa, mutt' kiire siihe ei oo mikkää"

Vierailija
69/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna  elämäsi Jeesukselle niin pääset Taivaaseen!

Rukoilen puolestasi

Vierailija
70/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoleman jälkeen on tiedossa joko ikuinen elämä tai ikuinen kuolema eli tiedottomuus häviäminen elottomuus jne. Jos et halua elää ikuisesti niin et tule elämään ikuisesti ja jos pelkäät sitä häviämistä niin sit on olemassa eräs hyvä kirja joka kertoo millaista siellä elävien puolella on ja miten sinne vois päästä. 

No ei. Kuoleman jälkeen tilanne on sama kuin ennen syntymää. Henkilöä ei vain enää ole. Siinä se. Ei siinä muuta pelättävää ole kuin kenties kuoleman toteutumistapa.

Vierailija
71/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen puolestasi

Voi rakas, Jumala ei arvota ihmisiä ja herra ottaa luokseen ihan jokaisen kuolemansa jälkeen.

Vierailija
72/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinulla on nyt etsikkoaika ja Jumala vetää puoleensa. Ihmiselle annetaan vain 2-3 etsikkoaikaa tämän elämän aikana. Vain silloin voi tulla uskoon ja pelastua. Raamatun Uutta Testamenttia kannattaa lukea. Etenkin Johanneksen pienoisevankeliumi

Vierailija
73/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen puolestasi

Voin harkita jos kerrot tapauksesta, jossa joku on todistettavasti päässyt taivaaseen.

Vierailija
74/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen puolestasi

Voi rakas, Jumala ei arvota ihmisiä ja herra ottaa luokseen ihan jokaisen kuolemansa jälkeen.

Minäkin haluaisin uskoa noin. Mutta Raamattu kertoo selkeästi Taivaasta ja kadotuksesta

Vierailija
75/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sinulla on nyt etsikkoaika ja Jumala vetää puoleensa. Ihmiselle annetaan vain 2-3 etsikkoaikaa tämän elämän aikana. Vain silloin voi tulla uskoon ja pelastua. Raamatun Uutta Testamenttia kannattaa lukea. Etenkin Johanneksen pienoisevankeliumi

Mihin tuo etsikkoaika juttu perustuu? Se on minusta aika vaarallinen oppi. T: toinen kristitty 

Vierailija
76/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen puolestasi

Ootko koskaan miettinyt millainen taivas olisi jos kaikki sinne pääsisi? 

Vierailija
77/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuo etsikkoaika juttu perustuu? Se on minusta aika vaarallinen oppi. T: toinen kristitty 

Raamattuun. Luukas 19 jae 44

Vierailija
78/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinuun ei jätetä kiveä kiven päälle koska et etsikkoaikaasi tuntenut"

Luukkaan evankeliumi

Vierailija
79/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattuun. Luukas 19 jae 44

Mistä tulee se 2-3 kertaa? 

Vierailija
80/219 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida muu auttaa kuolemanpelkoon kuin aito uskoontulo...Sen jälkeen tietää että pelastuu Taivaaseen