Mua pelottaa kuolla kun en tiiä mitä kuoleman jälkeen on. Herään pakokauhuun kun eka ajatus on että mä kuolen jossain vaiheessa
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta, odottelen jo sinua!
t: 😈🔥🥵
Huomenta emoji hullu
Ap, palat ikuisuuden helvetin tulessa jossa demonit kiduttavat 247
Vierailija kirjoitti:
Mikä on demoni? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen on tiedossa joko ikuinen elämä tai ikuinen kuolema eli tiedottomuus häviäminen elottomuus jne. Jos et halua elää ikuisesti niin et tule elämään ikuisesti ja jos pelkäät sitä häviämistä niin sit on olemassa eräs hyvä kirja joka kertoo millaista siellä elävien puolella on ja miten sinne vois päästä.
Älä nyt mitään tarinakirjaa ( raamattu ) mainosta 🤣
En usko, että kuoleman jälkeen on yhtään mitään. Kuolema on elämän loppu ja siihen loppuu kaikki. Jos on tuskia, fyysisiä tai psyykisiä, niin kuolema on helpotus. Siihen loppuu kivut ja tuskat ja kaikki ahdistus ja maalliset murheet.
Ei tarvi pelätä mitään kun tsekkaat Anita Moorjanin kanavan youtubesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes haluaa ikuisen elämän?
En minä ainakaan. Sehän olisi kauheinta mitä ihmiselle voisi tapahtua
Totta. Jos elämä olisi samanlaista kuin se nyt on täällä maanpäällä. Siksi Jumala heitti Aatamin ja Eevan pois paratiisista etteivät he söisi elämän puusta ja eläisi ikuisesti, silloin se ikuinen helvetti olisi todellinen.
Mutta koska ne jotka vihaavat rakkautta ja totuutta kuolevat ja häviävät kuin tuhkatuuleen ja ne jotka taas rakastavat totuutta saavat elää täydellisessä paikassa Jumalan hallinnon alla. Se on paratiisi.
Muistele aikaa ennen syntymääsi. Samanlainen tilanne on todennäköisesti kuollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on demoni? Ap
Demo on musiikkinauhoite joka lähetetään levy yhtiölle .
Demoni sitten valitsee demoista parhaan
Meidän elämämme sopii raamatun kuvaan helvetistä,ehkä olemme joitakin korkeampia olomuotoja jotka ovat ruumiimme vankeja helvetissä
Vierailija kirjoitti:
Muistele aikaa ennen syntymääsi. Samanlainen tilanne on todennäköisesti kuollessa.
Olin isän kivespussissa? Ap
Kuolema on niitä harvoja tasa-arvoisia asioita maailmassa. Jokainen kuolee. Yhtä tapausta jotkut kyllä epäilevät.
Sen jälkeen ei todennäköisesti ole mitään. "Vain tuuli käy heidän ylitseen, eikä heitä enää ole"
Käy katsomassa läheistäsi kun hän on nukkunut ikiuneen. Näet kuinka levolliselta hän näyttää. Itse lakkasin miettimästä kuolemaa vain ikävänä asiana sen jälkeen kun kävimme äitiämme katsomassa. Tietysti läheisen tai tutun kuolema surettaa. Silti tuntui helpommalta ajatella asiaa. Keskity elämään elämääsi. Pyri karsimaan huonot jutut pois. Älä odota kuolemaa. Se tulee aikanaan. Aika kuluu mukavammin kun on mielekästä ja kiinnostavaa tekemistä.Nauti siitä mitä sinulla on. Keskustele asiasta ystäviesi tai luottoihmisten kanssa. Jospa löytyisi tukea ja uutta näkökantaa. Itse en ole uskovainen millään tavalla. Synnytään, eletään ja viimein kuollaan. Ollaan osa maailman kulkua. Iloitaan elämästä kannustavine iloineen ja kasvattavine suruineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on demoni? Ap
Demo on musiikkinauhoite joka lähetetään levy yhtiölle .
Demoni sitten valitsee demoista parhaan
😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin isän kivespussissa? Ap
Sinne päädyt takaisin.
Elämä on energiaa. Kun ihmisen keho kuolee, energia jatkaa elämäänsä, eli sielu jää elämään.
Millainen on täysi elämä? Ap