Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ilmoittavat Tinderissä etsivänsä yli 180-senttisiä miehiä"

Vierailija
30.05.2025 |

Nyyh.

t: mies, 179 cm

"Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella"

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html

Kommentit (419)

Vierailija
301/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on muutenkin pelkät jämät tarjolla (niin naisissa kuin miehissäkin) joten mitä väliä mitä rajoja sinne asettaa? Jämä sieltä tulee silti ja jämä olet itsekin. 

Vierailija
302/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi sitten käy lyhyempikin jos on joku miljonääri tai joku lentäjä tai lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa nyt, ettei iso osa naisista vaadi vähintään 180cm pituutta.

Ja ihan sama vaikka vaatii - pyöristää sen pituuden 180cm ja nainen ei tavatessa huomaa mitään muutaman sentin heittoja :D

Vierailija
304/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovellukset pitäisi kieltää.

Takaisin kylätanssit ja seuraintalot.

Vierailija
305/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa nyt, ettei iso osa naisista vaadi vähintään 180cm pituutta.

Ja ihan sama vaikka vaatii - pyöristää sen pituuden 180cm ja nainen ei tavatessa huomaa mitään muutaman sentin heittoja :D

Pari senttiä lisää pituuteen ja peniksen mittaan. Harvemmin se Tinder deitti suorittaa tarkistusmittauksia.

Vierailija
306/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanko sinne kullitoiveista mitään?

Onko näkynyt.

Tää kiinnostaisi itseäni naisena paljon enemmän, kuin miehen pituus. Miehen pituus ei ole mulle ollenkaan oleellinen tieto, mutta komea kulli on aina kiihottava!

Meillä pitkillä miehillä on usein iso.

Iso ego, pieni muna

Vierailija
307/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tuohan on vaan hyvä juttu? Siis jos olet mies 179cm ja nainen haluaa ainoastaan deittailla 180cm senttistä, niin eihän sinulla olisi koskaan ollut mahdollisuutta tuohon naiseen. Nyt nainen ei tule lainkaan eteesi tinderissä etkä sinä naisen. Ehkä tuolla tavalla myös naisten mahdollisuus matchata mies heikkenee valtavasti ja he tajuavat, että 180cm miehiä on yllättävän paljon ja niistä voi olla kova kilpailu näiden naisten keskellä, jotka seukkaavat vain pitkien miesten kanssa. En oikeasti ymmärrä mikä vika tuossa olisi.

Tosielämässä sentti tai pari ei näy missään ja ne oikeat mahdollisuudet havainnollistuvat yleensä vasta tavattaessa, ei joidenkin Tinderiin kirjattujen hakuehtojen mukaan. Tunnen ihmisiä, joiden parisuhteet ovat muodostuneet aivan erilaisten ihmisten kanssa, kuin mitä he alun alkaen olivat vailla. Näin naisena kehotan miehiä pyöristämään omantunnon mukaan tuolallaisissa tilanteissa. Kukaan ei ole treffeillä mittanauhan kanssa vastassa.

Vierailija
308/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä peraatteellahan se kansa lisääntyy..

ihme touhua kokemusia vain haetaan. no trendi on semmonen minkäs sille voi mut kyl ajat muuttuu vielä

Vierailija
309/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet suomalaisista nuorista miehistä on yli 180 cm, joten ihan normaali vaatimus minusta naisilla on. Hyvä vaan jos heikot geenit jäävät lisääntymättä. M42 ja 194 cm

Oletko se tyyppi joka valittaa aina täällä siitä pienestä munasta? Varsinainen valioyksilö 🤭

Vierailija
310/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 179cm, eli liian lyhyt. Ja pelkkä pyöristys ei riitä, jos vaatimus on YLI 180. 

Pitää varmaan mitata väärin, eli olen 181cm😉

Vierailija
311/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näkynyt.

Tää kiinnostaisi itseäni naisena paljon enemmän, kuin miehen pituus. Miehen pituus ei ole mulle ollenkaan oleellinen tieto, mutta komea kulli on aina kiihottava!

No ei todellakaan ole 🤣

T.170cm miehenpätkä

Vierailija
312/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisovellukset pitäisi kieltää.

Takaisin kylätanssit ja seuraintalot.

Juu. Ja kaikki ovat sukua toisilleen 

Vierailija
313/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi sitten käy lyhyempikin jos on joku miljonääri tai joku lentäjä tai lääkäri.

Niin tai näin? Mikä estää sinua onnistuneesti neuroosimiellyttämästä massoja kun kerran besserwisserinä tiedät miten se käy?

Vierailija
314/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa lueskella täällä kun nämä pitkät incelit yrittää painaa lyhyempiä miehiä alas, kuinka heikko itsetunto pitää olla. Olette niin laatuyksilöitä ettei yksikään nainen koske teihin, ehkei se pituus ollutkaan se tärkein kriteeri 😄

Vierailija
315/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 179cm, eli liian lyhyt. Ja pelkkä pyöristys ei riitä, jos vaatimus on YLI 180. 

Instassa kiertää video, jolla pysäytellään pariskuntia kadulla ja kysytään naiselta miehensä pituus ja sitten mitataan se mies. Monet miehet meinaa lähteä karkuun, kun ovat valehdelleet mittansa :D

Vierailija
316/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljonääri ja lentäjä ei ole missään tinderissä, lääkäri on ihan tavallinen ihminen eikä mitenkään ammattinsa puolesta kiinnostava. Suurin osa lääkäreistä on sitä paitsi naisia

Vierailija
317/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tuohan on vaan hyvä juttu? Siis jos olet mies 179cm ja nainen haluaa ainoastaan deittailla 180cm senttistä, niin eihän sinulla olisi koskaan ollut mahdollisuutta tuohon naiseen. Nyt nainen ei tule lainkaan eteesi tinderissä etkä sinä naisen. Ehkä tuolla tavalla myös naisten mahdollisuus matchata mies heikkenee valtavasti ja he tajuavat, että 180cm miehiä on yllättävän paljon ja niistä voi olla kova kilpailu näiden naisten keskellä, jotka seukkaavat vain pitkien miesten kanssa. En oikeasti ymmärrä mikä vika tuossa olisi.

Tosielämässä sentti tai pari ei näy missään ja ne oikeat mahdollisuudet havainnollistuvat yleensä vasta tavattaessa, ei joidenkin Tinderiin kirjattujen hakuehtojen mukaan. Tunnen ihmisiä, joiden parisuhteet ovat muodostuneet aivan erilaisten ihmisten kanssa, kuin mitä he alun alkaen olivat vailla. Näin naisena kehotan miehiä pyöristämään omantunnon mukaan tuolallaisis

Mutta kun se valhe kuitenkin joskus jossakin selviää niin itse se valehtelu voi kyllä muodostua kynnyskysymykseksi. Mistä muusta kehotat miehiä valehtelemaan?

Vierailija
318/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instassa kiertää video, jolla pysäytellään pariskuntia kadulla ja kysytään naiselta miehensä pituus ja sitten mitataan se mies. Monet miehet meinaa lähteä karkuun, kun ovat valehdelleet mittansa :D

Olisi hauska kun kysyttäisiin myös paino

Vierailija
319/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näkynyt.

No ei todellakaan ole 🤣

T.170cm miehenpätkä

Pituus meni oikein, mutta sukupuoli ei 😊

Vierailija
320/419 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauska kun kysyttäisiin myös paino

No voithan sä tehdä sellaisen videon, tää ei nyt koskenut sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän