"ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ilmoittavat Tinderissä etsivänsä yli 180-senttisiä miehiä"
Nyyh.
t: mies, 179 cm
"Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella"
Kommentit (419)
On niillä vaatimukset. Itse en usko koko TINDERII. Uskon oikeeseen kohtaamiseen normi elämässä.
Luonne ja huumori on tärkeämmät kuin jotku ulkoiset pituudet. Tää deittimarkkinat pyörii näis ulkoisissa ominaisuuksissa liikaa. Ei kokonaisuudessa tai ihmisen luonteessa sekä siinä millainen ihminen on todellisuudessa.
Ulkoisia vaatimuksia on helppo ladella. Mut kuka välittää siä jostain luonteesta. Ei kukaa.
Vasta kohtaamisella oikeessa elämässä näät totuuden ihmisen sisältä.
Surullista vedätystä. Ihmiset saadaan maksamaan palvelusta kun luulevat että sopivan ihmisen löytyminen on kiinni siitä että saa vähän tiheämmällä seulalla selata sitä massaa. Noiden sovellusten sukupuolijakauma on varmaan jotain 80/20, naiset saavat joka tapauksessa tolkuttomasti viestejä.
Pituus ei ole ongelma koska tikapuut keksitty
T: 170cm sulkapäässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt, ettei iso osa naisista vaadi vähintään 180cm pituutta.
Ja ihan sama vaikka vaatii - pyöristää sen pituuden 180cm ja nainen ei tavatessa huomaa mitään muutaman sentin heittoja :D
Ei kannata. Se pituusvaatimus vain kasvaa, jos naiset alkavat ajatella että 180 cm pituinen on lyhyt. Jos huijaa pituutensa tai vehkeensä koon, on turha enää ihmetellä miksi naisten vaatimukset kasvavat kohtuuttomiksi.
Filtterit ovat hyvä asia. Kenenkään aikaa ei tule tuhlattua. Enemmän filttereitä vain.
Munankokofiltteri, tilin saldo -filtteri, äo-filtteri, kuorsausfiltteri, jättääkö vessanpytyn kannen ylös -filtteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
179cm miehenä kannattaa vaan suosiolla etsiä muija ulkomailta. Parempi laatu ja vähemmän naurettavat vaatimukset.
Suomalaiset naisilla on ihan harhaiset käsitykset omasta tasostaan.
Se on muuten jännä kuinka minä (161 cm) kelpaan japanilaisille naisille yökerhoissa ja baareissa, muuta suominaiset ei kelpuuta, kun en ole 180.
Johtuu siitä, että suomalaiset naiset ymmärtävät sun puhetta, japanilaisille on helpompi valehdella ja piilottaa naisviha.
Vierailija kirjoitti:
Sitä painoseulontaa ktllä kovasti odottelen. Suurin osa naisista on niin helvetin lihavia, että oksettaa pelkkä ajatus. Lisäksi vielä lyhyitä valtaosa - rumasta naamasta puhumattakaan.
T. mies 192.
Miten se seulonta auttaa mitenkään? Yhtä hyvin painon voi valehdella silloinkin.
Käytä niitä silmiäsi. Sulla kai on sellaiset? Niillä näet, onko nainen lyhyt, ruma tai lihava. Siksi siellä niitä kuvia on, että niitä katsottaisiin. Ja jos epäilet vanhoiksi/vääriksi kuviksi, ota videopuhelu jo ennen treffejä.
PS. Suurin osa naisista ei ole lyhyitä, itse olet vaan ylipitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ 20 kg ylipainoa omaava tuttava (nainen) kehtaa vaatia miestä, joka on 180 cm vähintään. Hän on itse 160 cm ja hyvin tuhti, kuten luvut antavat ymmärtää.
Joo, en ymmärrä tuota pätkien vaatimusta saada pitkä mies. Jättäkää pitkät meille pitkille naisille
t . 171/ 187 pari
Ja kuinkahan monta miestä sun sitten pitää saada? Sullahan on jo oma.
Mutta täällähän on jankattu että ei se ole se pituus vaan luonne. Mä en enää tiedä mitä uskoa
Vierailija kirjoitti:
no, mulle ihan se ja sama jos joku kutsuu pinnalliseksi. itse olen 165cm, ja PREFERENSSINI on 185-195cm miehet.
ei tarkoita että PITÄÄ olla sen verran jos oikein kolahtaa, vaan se on preferenssini mitä ei voi muuttaa millään määrällä selittelyä tai maanittelua.
ihan kuten joku tykkää laihoista, toinen pullukoista, isorintaisista, pienirintaisista jne. naisista. ei sitä voi itse valita
Ohohoh !🙄 Lyhyempi riittää sinulle
Onneksi kaikki pitkät miehet eivät pidä pätkistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ 20 kg ylipainoa omaava tuttava (nainen) kehtaa vaatia miestä, joka on 180 cm vähintään. Hän on itse 160 cm ja hyvin tuhti, kuten luvut antavat ymmärtää.
Joo, en ymmärrä tuota pätkien vaatimusta saada pitkä mies. Jättäkää pitkät meille pitkille naisille
t . 171/ 187 pari
Ja kuinkahan monta miestä sun sitten pitää saada? Sullahan on jo oma.
Puhuin yleisesti meidän pitkien puolesta
Kikuli paksu 35 cm ja on kestettävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt, ettei iso osa naisista vaadi vähintään 180cm pituutta.
Ja ihan sama vaikka vaatii - pyöristää sen pituuden 180cm ja nainen ei tavatessa huomaa mitään muutaman sentin heittoja :D
Kyllä huomaisin, olen kengät jalassa + 175 cm ja jos mies on yhtä pitkä, tai pidempi silloin, tiedän että huijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pitkä mies on komeampi ja että miehen kuuluu olla naista pidempi."
Siinäs kuulitte manletit!
Naisten keskipituus on jotain 168cm..lähes kaikki miehet on sitä pidempiä.
Ei ole, on n 164 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan niitä nytkin jo seuloa. Jos mies ei ole ilmoittanut pituutta, niin hän on lyhyt.
Oon huomannu saman😂👌
Oma aikuinen poikani on 188cm ja kertoi ettei laita pituuttaan tinderiin ikinä. Välttää kaikki pinnalliset naiset. Fiksu poika.
Tekeekö se pinnalliseksi jos 180 ncm nainen etsii yli 180 cm miestä ? 🙄
Onneksi olen 183 cm pitkä. Ja vielä tumma ja komea.Älykäs olen myös. Minulla on jumalainen 175 cm/ 75 kg blondi kurvikas vaimo. Hyvä minä!
On tuo kyllä sikäli ongelma, että ei sillä ole käytännössä mitään väliä, onko mies 179 vai 180 cm. No, ehkä moni haluaa, että mies on vähintään 180 cm, ja ehkä joillakin on sitten varaa sellaiseen karsintaan. Ymmärrän, että nainen haluaa tuntea itsensä "naiselliseksi" miehen rinnalla.
Sitten kun tulee elämänkokemusta lisää ja ikääkin ja valinnanmahdollisuudet vähenevät (jos nyt ajattelee, että "kaikki miehet" haluavat niitä nuoria naisia), kyllä ne muut ominaisuudet nousevat tärkeämmiksi kuin joku muutama sentti.
Voisi olla myös childfree/vela -valikko.
Eli "ei lapsia koskaan" -valinta.
Säästäisi aikaa kun nykyään yh-vanhemmat yrittää saada itselleen palkattoman lapsettoman butlerin/piian taloon hoitamaan exän lapsia. Koska yh:lle ei yh kelpaa...miksi?
Ei ole!