Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ilmoittavat Tinderissä etsivänsä yli 180-senttisiä miehiä"

Vierailija
30.05.2025 |

Nyyh.

t: mies, 179 cm

"Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella"

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html

Kommentit (419)

Vierailija
261/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun mulla naisena on mittaa yli 180cm niin ei ole mitenkään tavatonta, että en kelpaa.

Eli meistä ei taideta tykätä. 

Samaisessa artikkelissa kyllä todettiin, että miehille naisen pituudella on huomattavasti vähemmän merkitystä.

Se piti lukea että en kelpaa [190+ cm pitkille miehille] 

Vierailija
262/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46 täällä. En ole koskaan maksanut Tinderistä eikä tämä muuta asiaa. Te miehet joita asia harmittaa, muistakaa että todella monella naisella ei ole maksullista profiilia, joten tämän vaikutus ei ole niin suuri kuin voisi kuvitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset juhlapuheissa: "Luonne ja sama arvomaailma on tärkeintä!"

Naiset todellisuudessa: "Ai se on sentin liian lyhyt. ESTOON!"

Missä olet tällaista nähnyt? 

Olen itse hieman alle 160cm, miesystävä noin 175cm ja pituus ei todellakaan ollut mikään tekijä minulle, vaan nimenomaan se luonne, persoona. Huumorintaju ja miten lämmin ja huomaavainen ihminen hän onkaan.

Mutta tietenkin se on se pituus, pakkohan sen on oltava! (huomaa sarkasmi)

No teillä on reilu 15cm pituuseroa niin itseasiassa ihmettelisin enemmän jos tuo ei riittäisi

Vierailija
264/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 179cm pitkä nainen ja olen deittaillut itseäni 5cm lyhyempiä miehiä.

Mitä väliä sillä pituudella on?

Se on ulkonäkömieltymys siinä kuin vaikka tietty silmienväri. En itse suosi pitkiä miehiä, mutta haluan miehen olevan selvästi itseäni pidempi. En oikein osaa sitä perustella, olen aina halunnut olla lyhempi osapuoli. Ehkä jotenkin alkukantainen tämä mieltymykseni(?)

Niin, ei saisi haluta pitkää miestä, mutta miehet toitottavat ettei saa olla lihava nainen. Double standards???????

Pituuteen ei voi vaikuttaa, painoon voi ja ylipaino on epäterveellistä, tietääksen lyhyys ei ole

Vierailija
265/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tulisi vaihtoehto suodattaa pois sellaiset kaikista tykkäävät profiilit. 

Olisi paljon enemmän käyttöä naisten keskuudessa kuin tolla ikuisella pituus jankkaamisella. 

En tule koskaan ymmärtämään miten naisia loukkaa se että mies ei pidä heitä Aivan Erityisinä ENNEN KUIN sanaakaan on vaihdettu

Mistä minä tiedän ennen kuin jutellaan ja tavataan 

Vierailija
266/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko miehet jotka ovat alla 180 cm, niin olette parisuhteissa aivan turhia.

Opettele kirjoittamaan ensin mursuhönkäys

Vierailija
267/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko miehet jotka ovat alla 180 cm, niin olette parisuhteissa aivan turhia.

Voi hitsi, nyt kyllä itkettää. Olen aika lyhyt ja elämän aikana saanut kuulla samanlaista v i t t uilua paljon mutta mikä hauskinta, en ole koskaan antanut sen päästä ihon alle ja sekös heitä v i tuttaa, sen näkee ihan naamasta. Toivon että sinäkin löydät joskus kumppanin, mutta kannattaa tuota asennetta muuttaa tai ne lyhyetkään ei katsele sinun suuntaan 😉

Vierailija
268/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tulisi vaihtoehto suodattaa pois sellaiset kaikista tykkäävät profiilit. 

Olisi paljon enemmän käyttöä naisten keskuudessa kuin tolla ikuisella pituus jankkaamisella. 

En tule koskaan ymmärtämään miten naisia loukkaa se että mies ei pidä heitä Aivan Erityisinä ENNEN KUIN sanaakaan on vaihdettu

Kyllä minun ex-mieheni osasi olla valikoiva jo profiileja selatessaan ja tiesi oikein hyvin minkälaista naista etsii ja ei etsi. Enkä nyt tarkoita ulkonäköä vaan persoonallisuutta. Osa miehistä on aivan yhtä kriittisiä sen suhteen kuin naisetkin. Jos et yhtään osaa lukea huolellisesti laaditusta profiilista naisen persoonallisuutta, tulee kuva että et etsi oikeaa kumppanuutta henkisesti itsesi tasoisesta ihmisestä vaan enemmän jotain koristetta, kotitalouskonetta tai panoalustaa. Minäkin filtteröisin todella mielelläni tällaiset miehet pois, jos se olisi mahdollista.

Vierailija
269/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 täällä. En ole koskaan maksanut Tinderistä eikä tämä muuta asiaa. Te miehet joita asia harmittaa, muistakaa että todella monella naisella ei ole maksullista profiilia, joten tämän vaikutus ei ole niin suuri kuin voisi kuvitella.

Niin, ja jos joku nainen on niin pinnallinen että tämä saa hänet tekemään maksullisen profiilin, niin parempi vain että filtteröityy pois miesten mahdollisista matcheista. Ikävä juttu pitkille miehille kun joutuvat sitten seulomaan näitä muilla keinoilla pois joukosta.

Vierailija
270/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ 20 kg ylipainoa omaava tuttava (nainen) kehtaa vaatia miestä, joka on 180 cm vähintään. Hän on itse 160 cm ja hyvin tuhti, kuten luvut antavat ymmärtää. 

So? Miehet vaatii aina itseään 20 vuotta nuorempia, kauniita naisia. 

Vierailija
271/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun ex-mieheni osasi olla valikoiva jo profiileja selatessaan ja tiesi oikein hyvin minkälaista naista etsii ja ei etsi. Enkä nyt tarkoita ulkonäköä vaan persoonallisuutta. Osa miehistä on aivan yhtä kriittisiä sen suhteen kuin naisetkin. Jos et yhtään osaa lukea huolellisesti laaditusta profiilista naisen persoonallisuutta, tulee kuva että et etsi oikeaa kumppanuutta henkisesti itsesi tasoisesta ihmisestä vaan

Osaan mut ei se kerro henkilökemiasta yhtään mitään. Lyön vetoa että on pyyhkäissyt jotain sataa ihmistä joka on ollut edes sinnepäin 

Vierailija
272/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin alle 180

Vierailija
273/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet suomalaisista nuorista miehistä on yli 180 cm, joten ihan normaali vaatimus minusta naisilla on. Hyvä vaan jos heikot geenit jäävät lisääntymättä. M42 ja 194 cm

Vierailija
274/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä nytkin jo seuloa. Jos mies ei ole ilmoittanut pituutta, niin hän on lyhyt.

Lyhyet miehet on oksettavia.

Vierailija
275/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas miten mulle kävi armeijassa? No, kutsunnoissa mitattiin että pituus on 181,5 ja armeijan poislähtö mittauksessa olin 179. No se palautui, olin taas 181 kun työterveydessä mitattiin muutama vuosi myöhemmin.

Vierailija
276/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten pituusennusteistakaan ei voi tietää. Tyttäreni pituusennuste oli pienenä lapsena jotain 178-180cm, mutta nyt näyttää siltä, että hän jää alle 170 senttiseksi keskimittaiseksi 168cm. Eli selvästi lyhyempi kuin äitinsä.

Eihän sitä voi varmaksi tietää, mutta todennäköisempää se kuitenkin on, että pitkillä vanhemmilla on pitkä lapsi. Mulla kävi päinvastoin. Ennustettiin max 165 cm, olen kymmenen senttiä pidempiä. 

Vierailija
277/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 179cm pitkä nainen ja olen deittaillut itseäni 5cm lyhyempiä miehiä.

Mitä väliä sillä pituudella on?

Se on ulkonäkömieltymys siinä kuin vaikka tietty silmienväri. En itse suosi pitkiä miehiä, mutta haluan miehen olevan selvästi itseäni pidempi. En oikein osaa sitä perustella, olen aina halunnut olla lyhempi osapuoli. Ehkä jotenkin alkukantainen tämä mieltymykseni(?)

Niin, ei saisi haluta pitkää miestä, mutta miehet toitottavat ettei saa olla lihava nainen. Double standards???????

Pituuteen ei voi vaikuttaa, painoon voi ja ylipaino on epäterveellistä, tietääksen lyhyys ei ole

Mitä merkitystä sillä on? Kuka ei tunne vetoa pituuteen siksi, että pituuteen ei voi vaikuttaa? Valtaosa tuntee vetoa symmetrisiin kasvoihin, eikä sillekään määräänsä enempää voi tehdä. 

Vierailija
278/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan biologiaa, pitkä mies on vaan seksikkäämpi kuin lyhyt mies.

Vierailija
279/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan mut ei se kerro henkilökemiasta yhtään mitään. Lyön vetoa että on pyyhkäissyt jotain sataa ihmistä joka on ollut edes sinnepäin 

Et vain tajua. Erottuamme jäimme ystäviksi ja olen jutellut hänen kanssaan melko paljonkin näistä kriteereistä, ja tiedän että hyvin harvoin tuli kohdalle profiili josta hän aidosti tykkäsi. Nykyään on naimisissa ihanan naisen kanssa, eli hyvin hän on osannut valintansa tehdä.

t. sama 

Vierailija
280/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin ok. Toivoisin, että tulis myös paino- ja vyötärömittafiltteri, ärsyttää raakata se loputon määrä kuvien perusteella selvästi tuhteja naisia vasuriin tietäen, että suuri osa niistä hoikkinakin esiintyvistä on livenä vähintään viis kiloa ylipainoisia, yleensä 25. Säästäisi tosiaan kaikkien aikaa kun vois valita mittojen perusteella itselle sopivista, eikä ne lyhyet miehet/lihavat naiset painuis automaattisesti algoritmin pohjille, kun kyllä joku nekin kuitenkin kelpuuttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän