"ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ilmoittavat Tinderissä etsivänsä yli 180-senttisiä miehiä"
Nyyh.
t: mies, 179 cm
"Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella"
Kommentit (419)
Johan ne miehet pyöristävät pituutta ylöspäin ja ikää alaspäin. Tämä uudistus varmasti lisää valehtelua. Pitäisi pystyä jotenkin todentamaan nämä tiedot ja paino myös. Ei ole kiva, kun kuvissa näkyy treenattu mies, mutta treffeille tulee aina se massakaudella oleva. Elän itse terveellisesti ja näytän siltä eikä minulla ole tarvetta valehteluun. Vaikea löytää samanlaista miestä.
Samanlainen ominaisuus naisten painolle olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
"Pitkä mies on komeampi ja että miehen kuuluu olla naista pidempi."
Siinäs kuulitte manletit!
Naisten keskipituus on jotain 168cm..lähes kaikki miehet on sitä pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Techcrunchin mukaan tuo on siis Tinderin markkinatutkimusosaston mukaan tehokkain tapa saada naiset maksamaan jäsenyydestä. Naisille tärkein kriteeri kasvojen ohella on yhtiön mukaan pituus. Pituutta ei ole tällä hetkellä voinut suoraan filtteroida kuin kilpailevissa Match-groupin omistamissa palveluissa.
Päteekö kuitenkaan Suomessa? Täällä miehet ovat harvoin hukkapätkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan niitä nytkin jo seuloa. Jos mies ei ole ilmoittanut pituutta, niin hän on lyhyt.
Oon huomannu saman😂👌
Oma aikuinen poikani on 188cm ja kertoi ettei laita pituuttaan tinderiin ikinä. Välttää kaikki pinnalliset naiset. Fiksu poika.
Vierailija kirjoitti:
no, mulle ihan se ja sama jos joku kutsuu pinnalliseksi. itse olen 165cm, ja PREFERENSSINI on 185-195cm miehet.
ei tarkoita että PITÄÄ olla sen verran jos oikein kolahtaa, vaan se on preferenssini mitä ei voi muuttaa millään määrällä selittelyä tai maanittelua.
ihan kuten joku tykkää laihoista, toinen pullukoista, isorintaisista, pienirintaisista jne. naisista. ei sitä voi itse valita
Ja jollekin 165 nainen on persjalkainen ja ihan liian perus nainen.
Minä otan mielummin yli 170cm pitkän ja upean ilmestyksen.
-mies
Mulla ei ole ikinä ollut mitään ihanne pituutta miehelle. Eikä muitakaan sanan tyyppisiä listauksia, että pitäisi olla tietyn värinen tukka tai silmät
Tärkeintä on ollut että on urheilija ja minun silmääni kivan näköinen..
Olenkin sitten seurustellut kaiken pituisten miesten kanssa. 170-190 haitarilla. Lyhyissä miehissä on se hyvä puoli että seksi on jotenkin ketterämpää lyhyen miehen kanssa.
Menin lopulta naimisiin 177cm pitkän miehen kanssa. Ja hän on täydellinen minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Techcrunchin mukaan tuo on siis Tinderin markkinatutkimusosaston mukaan tehokkain tapa saada naiset maksamaan jäsenyydestä. Naisille tärkein kriteeri kasvojen ohella on yhtiön mukaan pituus. Pituutta ei ole tällä hetkellä voinut suoraan filtteroida kuin kilpailevissa Match-groupin omistamissa palveluissa.
Ei päde Suomessa siksikään, että tämä ei ole Amerikan tapainen patriarkaalinen yhteiskunta. Suurin osa naisista elää itsenäistä elämää eikä meidän tarvitse alistua miehen vallan alle tullaksemme toimeen. Miehen fyysisen pituuden tuoma status ja fyysinen turvallisuudentunne ei siksi ole täällä ollenkaan niin tärkeä asia.
Minua ainakin kiinnostaa miehessä ihan muut asiat, kuten henkinen/emotionaalinen kypsyys, terve itseluottamus (jolloin lyhyys ei häiritse myöskään miestä itseään), vastuullisuus, reiluus jne.
(Toki jotkut typerykset yrittävät kovasti saada tilannetta muutettua ja naiset alistettua takaisin nyrkin ja hellan väliin.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko sinne kullitoiveista mitään?
Onko näkynyt.
Tää kiinnostaisi itseäni naisena paljon enemmän, kuin miehen pituus. Miehen pituus ei ole mulle ollenkaan oleellinen tieto, mutta komea kulli on aina kiihottava!
Meillä pitkillä miehillä on usein iso.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun mulla naisena on mittaa yli 180cm niin ei ole mitenkään tavatonta, että en kelpaa.
Eli meistä ei taideta tykätä.
Kelpaat mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuonne kannata mennä. Naisten karkkikauppa.
Karkkikauppa? Missä ne karkit on? Siis hyvät, toinen toistaan huonompia seksinvonkaajia, tyhjiä profiileja, masentuneen sarjamurhaajan näköisiä miehiä saa lapioida vasuriin
Me aikaiset linnut napattiin ne oikeasti hyvät miehet jo kauan sitten.
t. 20+ vuotta liitossa
Itse en tykkää kolmekymppisistä lihavista kouvolatukan omaavista yh-naisista.
Tuohan on vaan hyvä juttu?
Siis jos olet mies 179cm ja nainen haluaa ainoastaan deittailla 180cm senttistä, niin eihän sinulla olisi koskaan ollut mahdollisuutta tuohon naiseen. Nyt nainen ei tule lainkaan eteesi tinderissä etkä sinä naisen.
Ehkä tuolla tavalla myös naisten mahdollisuus matchata mies heikkenee valtavasti ja he tajuavat, että 180cm miehiä on yllättävän paljon ja niistä voi olla kova kilpailu näiden naisten keskellä, jotka seukkaavat vain pitkien miesten kanssa.
En oikeasti ymmärrä mikä vika tuossa olisi.
Korkeakoulutettu, 190cm, hyvässä työssä, vahvat kädet, lapsi- ja eläinrakas. On luotettava, omat mielipiteet ja saa minut nauramaan. <3
Muistakaa nyt, ettei iso osa naisista vaadi vähintään 180cm pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko sinne kullitoiveista mitään?
Onko näkynyt.
Tää kiinnostaisi itseäni naisena paljon enemmän, kuin miehen pituus. Miehen pituus ei ole mulle ollenkaan oleellinen tieto, mutta komea kulli on aina kiihottava!
Meillä pitkillä miehillä on usein iso.
No ei todellakaan ole 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päde Suomessa siksikään, että tämä ei ole Amerikan tapainen patriarkaalinen yhteiskunta. Suurin osa naisista elää itsenäistä elämää eikä meidän tarvitse alistua miehen vallan alle tullaksemme toimeen. Miehen fyysisen pituuden tuoma status ja fyysinen turvallisuudentunne ei siksi ole täällä ollenkaan niin tärkeä asia.
Minua ainakin kiinnostaa miehessä ihan muut asiat, kuten henkinen/emotionaalinen kypsyys, terve
Oletko käynyt Amerikassa? Tunnetko yhtään Amerikkalaista? Kuvailet Anerikkalaisten elämää aivan absurdilta tavalla. Suosittelen tutustumaan oikeasti asioihin muunkin kuin TikTokin kautta.
Vierailija kirjoitti:
+ 20 kg ylipainoa omaava tuttava (nainen) kehtaa vaatia miestä, joka on 180 cm vähintään. Hän on itse 160 cm ja hyvin tuhti, kuten luvut antavat ymmärtää.
"Kehtaa vaatia"
Siinähän kehtaa, kehtaa sinäkin.
Kukin vaatikoon mitä tahtoo.
Eri asia löytyykö sitä. Ja jos löytyykin, löytyykö onnea.
Juuri näin.