Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ilmoittavat Tinderissä etsivänsä yli 180-senttisiä miehiä"

Vierailija
30.05.2025 |

Nyyh.

t: mies, 179 cm

"Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella"

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html

Kommentit (419)

Vierailija
201/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jO                                                    JO EIKÖ NARUniru putin homppelipomppeli, yksi kasksi ristiin, taakse poistu viheltää ilmavaara missä ne on, kysyn vaan kekisinm pakoon, polkupyörä telamiina marssi ja pillua , rock soi ja kioskilta ruokaa.Eli haistakaa vitt.. koko yhteiskunta ette osaa muuta kuin kusettaa eli sinäkin jankkaaja.Kuka kirjoittaa kirjan kysyn vaan?Niin se mitta , ampukaa surkeat aivonne sinne 180-190cm korkeuteen, kyllä ne sieltä alas tulee,, pimpeli pomeli ja rock.Nyt tyhmät miettii kuinka nerokasta tekstiä tuli , no ottakaa opiksi.Hyvästi.

Vierailija
202/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat poikani ovat kaikki vähintään 185cm pitkiä, mutta heidän vakavasti otettava naismakunsa ei ole "tindertytöt", vaan kohtuullisen näköinen, hyväluonteinen nainen jonka raha-asiat ovat kunnossa. Yksikään heistä ei halua kaunokaista jonka elämänhallinta, elatus ja luottotiedot ovat pelkästään miehen vastuulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei hae yli 208cm pituisia miehiä tai alle 145cm naisia?

-Kylmis

Kysytkö tosissasi?

Vierailija
204/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nykyään naiset haluaa pitkän miehen kun se on trendikästä? Juu ei. Minä olen 160cm ja olen aina siis jo 80-luvulla teininä ihastunut pitkiin poikiin/miehiin. Voipi johtua siitä että isäni oli ilkeä pikku-ukko. No pari poikaystävää oli 190cm ja aviomies on vain 185cm. Kuka mistäkin tykkää. Ei siitä kannata hernettä nenään vetäistä.

Vierailija
205/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

123456789, olen tuon pituinen, sen pituinen se.

Vierailija
206/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten tällaiset pituusvaatimukset olivat palstanaisten mielestä inceleiden mielikuvitusta, nyt ne ovatkin itsestäänselvyys. Näin se naisten argumentointi muuttuu aina sen mukaisesti mitä asiantuntijat kulloinkin lehdessä julistavat. 

Kyllä naisten preferenssi itseään pidempiin miehiin on ollut aina tiedossa ja kyse on nimenomaan suhteellisesta pituudesta omaan pituuteen. Silti on naisia, joille pituudella ei ole niin väliä. Kaiken pituiset miehet ovat pariutuneet kautta aikojen, mutta kaikki miehet eivät koskaan pariudu pituudesta riippumatta. Inceleiden teoriointi perustuu tasojankkaukselle ja vihalle. Se että joku tällainen pituusjuttu on vedetty heidän juttuihinsa mukaan ei tarkoita naisten argumentoinnin puolesta yhtikäs mitään.

Vierailija
207/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni nainen haluaa fiksun, pitkän ja varakkaan miehen.

Ja moni mies taas haluaa hoikan missin/mallin.

Niin haluta saa. Ja vaatia saa. Ja Tinderissä ei ole pakko olla.

Jep. Just tapasin tuttavapariskunnan, joista nainen on pitkä ja hoikka mallityyppi, mies 160 jotain. Ei se kaikille naisille ole niin tärkeää, että mies olisi saman pituinen tai pidempi. 

Vierailija
208/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat poikani ovat kaikki vähintään 185cm pitkiä, mutta heidän vakavasti otettava naismakunsa ei ole "tindertytöt", vaan kohtuullisen näköinen, hyväluonteinen nainen jonka raha-asiat ovat kunnossa. Yksikään heistä ei halua kaunokaista jonka elämänhallinta, elatus ja luottotiedot ovat pelkästään miehen vastuulla

Ok boomer, minun veljeni on kihloissa "Tinder-tytön" kanssa ja siinä "tytössä" ei ole kyllä mitään vikaa :D 

Ihan normaalia löytää Tinderistä pari. 

Vierailija
209/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai väität että minulla on katkera asenne. Jos olet todella sitä mieltä niin taitaa kuitenkin ennemmin sinussa olla se vika. Melkein kaikkeen muuhun ihminen pystyy vaikuttamaan mutta ei pituuteen. 

Ulkonäköpreferensseille ei voi kauheasti mitään. Jos ei syty tunteita ja seksuaalista vetovoimaa, niin suurin osa ei suhdetta aloita. Miehetkin pitävät keskimäärin tärkeänä ulkonäköä. 

Olen eri, mutta ettekö muka ole koskaan, ihan vaikka sosiaalisissa tilanteissa, huomannut ulkonäöllisesti huomiota herättämättömän ihmisen olevan mahtava tyyppi? Sellaista ei näe yhdellä silmäyksellä tai valokuvasta. Se, että pitää ihmisestä, saa hänet näyttämään paremmalta. 

Vierailija
210/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on vissiin näitä nykypäivän naimattomia nelikymppisiä, jotka seuraavaksi itkee iltalehdessä, kun jäi lapsettomaksi

voi voi, nyyhky!

Vierailija
211/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähyvä veljellesi :)

Itseasiassa yritin vähän rikkoa tätä ikuista typerää yleistystä pitkä ja/tai varakas mies + kaunis ja hoikka nainen. Ei se todellakaan ole näin yksinkertaista, ei lähellekään. Kokemukseni mukaan suurin osa etsii kuitenkin ensisijaisesti ihan vaan suhteellisen täysipäistä seuraa ainakin jos on etsimässä vakavampaa suhdetta.

Vierailija
212/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai väität että minulla on katkera asenne. Jos olet todella sitä mieltä niin taitaa kuitenkin ennemmin sinussa olla se vika. Melkein kaikkeen muuhun ihminen pystyy vaikuttamaan mutta ei pituuteen. 

Ulkonäköpreferensseille ei voi kauheasti mitään. Jos ei syty tunteita ja seksuaalista vetovoimaa, niin suurin osa ei suhdetta aloita. Miehetkin pitävät keskimäärin tärkeänä ulkonäköä. 

Olen eri, mutta ettekö muka ole koskaan, ihan vaikka sosiaalisissa tilanteissa, huomannut ulkonäöllisesti huomiota herättämättömän ihmisen olevan mahtava tyyppi? Sellaista ei näe yhdellä silmäyksellä tai valokuvasta. Se, että pitää ihmisestä, saa hänet näyttämään paremmalta. 

Joo, useasti, mutta minulle ei herää mitään romanttisia/seksuaalisia tunteita sellaista kohtaan. Sen sijaan voi herätä kaverillista välittämistä tai arvostusta. Ehkä jossain tilanteessa joku voi näyttää aavistuksen paremmalta jos pidän ihmisestä, mutta hyvin vähän. Ja ulkonäkö on minulle todella tärkeä. Seksuaalisuuteni on hyvin visuaalinen, saan valtavasti siitä jos katson komeaa hyväkroppaista kumppania. Vastaavasti jos ulkonäkö olisi vain ihan ok, kokisin seksin hyvin traumaattisena. Tiedän, että sinun tyylisiäsi ihmisiä on jonkin verran, sitten taas jonkin verran minun kaltaisiani. Suurin osa on jossain siellä välillä.

Vierailija
213/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten keskimitta on noin 167 senttiä ja miesten 180 senttiä.

Oletan että tämän filtterin jälkeen useimmat miehet ilmoittavat pituudekseen tuon 180, vaikka se heittäisi sentin pari alaspäin. Tinderissä tosi harva nainen käyttää maksullista versiota, joten kyllä tämä on niille suunnattu jotka pitävät pituutta isona asiana. Tosin kuten sanoin eiköhän miehet pyöristä ne setiti tuohon 180. Joten eipä tuosta vaihtoehdosta ole mitään hyötyä. Ei kukaan nainen tule mitan kanssa mittaamaan sitä pituutta, samoin kun ei kukaan mies tule punnitsemaan painaako nainen sen 55kg vai 60kg.

Vierailija
214/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyt mies mutta sen verran voimakas että yksikään nainen ei pärjäisi minulle painissa tai nyrkkeilyssä. Luin tämän koko keskustelun läpi ja se on vaikuttanut siihen miten naisiin suhtaudun.

Naisten raiskaaminen ei ole niin iso juttu.

En oikein ota naisia vakavasti, kun he sanovat tulleensa raiskatuiksi. Naisten raiskaaminen ei ole niin paha rikos. En kannusta naisten raiskaamiseen tai sano, että se on välttämättä hyvä asia; en vain usko, että se on niin iso juttu. Ihmiset usein mainostavat, että raiskaus on pahin asia, mitä naiselle voi tehdä, että se on jopa pahempi kuin murha. En kuitenkaan ymmärrä, miten tämä on mahdollista. Tarkoitan, että käytännössä kaikki haluavat seksiä. Useimmat ihmiset planeetalla pitävät seksiä nautinnollisena ja tekevät sitä satoja tai jopa tuhansia kertoja elämässään, mutta minun pitäisi uskoa, että "ei-toivottu" seksi on arpeuttavin asia, joka naiselle voi tapahtua? Nai

Sinulta jää tajuamatta oleellinen asia. Kyllä nainen voi haluta hyvinkin rajua seksiä, mutta harvemmin kuitenkaan ihan puskista edes Chadin toimesta. Sellaiset seikat kuin luottamus, turvallisuus ja sopiminen menevät edelle mikäli on kysymys jostain muusta kuin fiktiosta ja kuvitelmista

Vierailija
215/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille jotka mainostatte ettette ymmärrä pituuskriteeriä: ettekö oikeasti ymmärrä vai ettekö vain ole samaa mieltä? Ei se minusta ole vaikea ymmärtää, miksi monet naiset tuntevat vetoa itseään suurempiin miehiin. 

Itse tunnen vetoa miljonääreihin jotka takaavat minulle helpon elämän ja avioliiton ilman avioehtoa. 

Ymmärrän naisena että pituus kyllä viehättää, niin viehätti minuakin. Mutta jos se on rajaava tekijä eikä pysty kiihottumaan muuten, niin sitten on kyllä jotain vikana naisessa ja seksuaalisuudessa. Ei voi olla, että tällaisia naisia olisi tässä mittakaavassa.

Että oikein vikaa naisessa ja seksuaalisuudessa? Pituus on osa ulkonäköä. On luonnollista, että ulkonäöllä on merkitystä. Toisille enemmän, toisille vähemmän.

No, aikanaan luonnonvalinta olisi varmaan karsinut naiset jotka eivät voi kiihottua mistään muista kuin pitkistä miehistä. Normaalipituisuus ei ole koskaan ollut mikään sairaus. Itse asiassa monet liian pitkät ihmiset ovat olleet historiassa lähes rampoja, ja osa on vieläkin.

Kyllä, pidin itsekin nuorena pitkistä miehistä. Se ei koskaan kuitenkaan ollut mikään karsivat tekijä parinvalinnannassa, onneksi.

Vierailija
216/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmaa että joku geneettinen ominaisuus tarkoittaa sitä että sut rajataan jo lähtökohtaisesti parisuhteiden ja perheen perustamisen ulkopuolelle 😔

Vierailija
217/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille jotka mainostatte ettette ymmärrä pituuskriteeriä: ettekö oikeasti ymmärrä vai ettekö vain ole samaa mieltä? Ei se minusta ole vaikea ymmärtää, miksi monet naiset tuntevat vetoa itseään suurempiin miehiin. 

Itse tunnen vetoa miljonääreihin jotka takaavat minulle helpon elämän ja avioliiton ilman avioehtoa. 

Ymmärrän naisena että pituus kyllä viehättää, niin viehätti minuakin. Mutta jos se on rajaava tekijä eikä pysty kiihottumaan muuten, niin sitten on kyllä jotain vikana naisessa ja seksuaalisuudessa. Ei voi olla, että tällaisia naisia olisi tässä mittakaavassa.

Millä tavalla se on sinusta vika jos nainen itse on tyytyväinen? Kaikillahan jokin juttu on mikä vie halut. 

Mulla ei ole pituuskriteeriä, mutten pysty es

Kapeat hartiat kertovat terveydestä, kuten huknot hampaatkin. Normaalipituisuus ei ole mikään sairaus, ja itse asiassa aika tavallisen pituiset ovat rakenteeltaan terveempiä mitä pitkät.

Vierailija
218/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt, mutta naisia riittää AINA! Myös pitkiä sellaisia. t. 177 cm chad

Vierailija
219/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän. Toisaalta tämä aiheuttaa pojille jo paineita. Hämmennyin, kun 13-vuotias kyseli taannoin, että minkä mittainen hänestä tulee. Asia kiinnosti, koska alle 180cm ei saa kuulemma naisia. Näin on kuullut. Sanoin, ettei mikään ole varmaa, mutta ennuste on 182-183. Ja se nyt on aivan sama sitten sentti suuntaan tai toiseen.

Vierailija
220/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein vikaa naisessa ja seksuaalisuudessa? Pituus on osa ulkonäköä. On luonnollista, että ulkonäöllä on merkitystä. Tois

Eli ulkonäön suhteen pitäisi kelpuuttaa kaikki jotka eivät ole rampoja tai sairaita?

Luonnonvalinta ei toimi noin aukottomasti. Osa niistä vain pitkistä kiihottuvista olisi kuitenkin löytänyt pitkän miehen perheen perustamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi