Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ilmoittavat Tinderissä etsivänsä yli 180-senttisiä miehiä"

Vierailija
30.05.2025 |

Nyyh.

t: mies, 179 cm

"Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella"

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html

Kommentit (419)

Vierailija
181/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän 100% tosissani: 

Tinderiin olisi hyvä saada pituus- ja painofiltteri. 

Vierailija
182/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille jotka mainostatte ettette ymmärrä pituuskriteeriä: ettekö oikeasti ymmärrä vai ettekö vain ole samaa mieltä? Ei se minusta ole vaikea ymmärtää, miksi monet naiset tuntevat vetoa itseään suurempiin miehiin. 

Itse tunnen vetoa miljonääreihin jotka takaavat minulle helpon elämän ja avioliiton ilman avioehtoa. 

Ymmärrän naisena että pituus kyllä viehättää, niin viehätti minuakin. Mutta jos se on rajaava tekijä eikä pysty kiihottumaan muuten, niin sitten on kyllä jotain vikana naisessa ja seksuaalisuudessa. Ei voi olla, että tällaisia naisia olisi tässä mittakaavassa.

Millä tavalla se on sinusta vika jos nainen itse on tyytyväinen? Kaikillahan jokin juttu on mikä vie halut. 

Mulla ei ole pituuskriteeriä, mutten pysty esim. kapeaharteisista tai huonohampaisista miehistä kiihottumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon tämän 100% tosissani: 

Tinderiin olisi hyvä saada pituus- ja painofiltteri. 

Veikkaan että moni järkyttyisi. Ne näyttävimmät tyypit saavat kumppanin nopeasti, livenä tai sovelluksissa. Enimmäkseen siellä pyörii niitä joilla on haastavampaa. 

Vierailija
184/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille jotka mainostatte ettette ymmärrä pituuskriteeriä: ettekö oikeasti ymmärrä vai ettekö vain ole samaa mieltä? Ei se minusta ole vaikea ymmärtää, miksi monet naiset tuntevat vetoa itseään suurempiin miehiin. 

Itse tunnen vetoa miljonääreihin jotka takaavat minulle helpon elämän ja avioliiton ilman avioehtoa. 

Ymmärrän naisena että pituus kyllä viehättää, niin viehätti minuakin. Mutta jos se on rajaava tekijä eikä pysty kiihottumaan muuten, niin sitten on kyllä jotain vikana naisessa ja seksuaalisuudessa. Ei voi olla, että tällaisia naisia olisi tässä mittakaavassa.

Että oikein vikaa naisessa ja seksuaalisuudessa? Pituus on osa ulkonäköä. On luonnollista, että ulkonäöllä on merkitystä. Toisille enemmän, toisille vähemmän.

Vierailija
185/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloinhan raja menisi 165 sentissä.

Alle suomalaisnaisen keskipituuden (ja kun vielä ottaa huomioon, että tässä kontekstissa puhutaan yleensä nuoremmista naisista)? Ja eiköhän kyse ole siitä että on selkeästi suurempi, ei sentin tai kaksi. 

Vierailija
186/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloinhan raja menisi 165 sentissä.

Ei sitä edes huomaa, jos mies on vaikka 4cm pidempi. Ja ainakin nuoret naiset ovat jo noin 168cm. Moni nainen haluaa olla selvästi miestä pienempi. Moni ei halua myöskään miestä jonka hartiat on muutaman sentin leveämmät kuin itsellä. Naisten ja miesten keskimääräinen pituuserokin on noin 12cm.

Vierailija
187/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt treffeillä naisen kanssa jolla oli huikea vaatimuslista.

Ihmettelin kovasti kun nainen oli Yh ja melko tuhdissa kunnossa. Asui jossain lähiössä vuokralla.

Ne treffit ei kauaa kestäneet...

Kuinka alas voi alentua jos deittailee naista jolla on lapsi. :D

Kaksimetrisenä varmaan aika alas kumartua jos esimerkiksi pussaa?

Vierailija
188/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, mulle ihan se ja sama jos joku kutsuu pinnalliseksi. itse olen 165cm, ja PREFERENSSINI on 185-195cm miehet.

ei tarkoita että PITÄÄ olla sen verran jos oikein kolahtaa, vaan se on preferenssini mitä ei voi muuttaa millään määrällä selittelyä tai maanittelua.

ihan kuten joku tykkää laihoista, toinen pullukoista, isorintaisista, pienirintaisista jne. naisista. ei sitä voi itse valita

Meille miehille se tuntuu pahemmalta sillä variaatiota tuntuu olevan paljon vähemmän - miehet tykkäävät kuten mainitsit pullukoista, laihoista jne. eli aika laidasta laitaan. Naisilla taas ei ole yhtä laajaa "makua" miesten suhteen.

Milloin olet viimeksi lukenut artikkelin missä julkisuudessa oleva nainen (näyttelijä, muusikko, influensseri, politiikko yms.) kertoisi että on todella viehättynyt juuri lyhyistä miehistä? itsellä pistänyt silmään kuinka usein he puhuvat positiivisesti vain pitkistä miehistä. Sanna Marinin uusi poikaystävä ei tietenkään ole lyhyempi kaveri, vaan SM-tason koripalloilija joka on melkein kaksimetrinen.

Kyse on hierarkiasta ja validoinnista, mitä lyhyet miehet eivät saa. En tiedä olenko koskaan lukenut tai nähnyt haastattelua missä naisella olisi erityisenä preferenssinä lyhyet miehet. Oikeassa elämässä olen kohdannut vain muutaman, sadoista naisista ehkä 3-4 tullut vastaan tähän asti jotka tykkäsivät minusta juuri pienuuteni takia.

t: 166cm

Vierailija
189/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten tällaiset pituusvaatimukset olivat palstanaisten mielestä inceleiden mielikuvitusta, nyt ne ovatkin itsestäänselvyys. Näin se naisten argumentointi muuttuu aina sen mukaisesti mitä asiantuntijat kulloinkin lehdessä julistavat. 

Vierailija
190/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

179cm miehenä kannattaa vaan suosiolla etsiä muija ulkomailta. Parempi laatu ja vähemmän naurettavat vaatimukset.

Suomalaiset naisilla on ihan harhaiset käsitykset omasta tasostaan.

Se on muuten jännä kuinka minä (161 cm) kelpaan japanilaisille naisille yökerhoissa ja baareissa, muuta suominaiset ei kelpuuta, kun en ole 180.

Vierailija
191/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mikä on ongelma T:M 189cm

Vierailija
192/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm miehenä kannattaa vaan suosiolla etsiä muija ulkomailta. Parempi laatu ja vähemmän naurettavat vaatimukset.

Se on muuten jännä kuinka minä (161 cm) kelpaan japanilaisille naisille yökerhoissa ja baareissa, muuta suominaiset ei kelpuuta, kun en ole 180.

Japanilaiset naiset ovatkin kauniimpia.

Vierailija
193/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kieltämättä aika haastavaa nykyisellään. Joskus hieman nuorempina (27-32) kokeiltiin viiden kaveruksen porukalla tinderiä tovi. Erilaisia kuvia, profiilit kuntoon, jne. Kukaan meistä ei ole ylipainoinen, ja olemme kaikki 175-190cm välillä, jokainen korkeastikouluttettu. 

Meni pitkälti kuten odotimme: 

Komein sai reilut 200 mätsiä kuukaudessa, muut 2-5. Eihän se paljoa motivoinut. 

Eikö tuo ole loogista kuviin perustuvassa sovelluksessa? Se, jonka kuvat näyttävät parhaalta, saa eniten huomiota. Oikeassa elämässä sitten ihmisellä onkin paljon muitakin ominaisuuksia ja viehättyminen tai epäviehättyminen syntyy vaikkapa käyttäytymisestä, tavasta puhua, mielipiteistä jne. Fyysisestä olemuksestakaan ei kuvan perusteella saa todellista vaikutelmaa. Ei kun ihmisiä livenä tapaamaan vain.

Vierailija
194/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuis enää se yli 180 ja tulot 500 000 euroa vuodessa 😁 

siinäpä sitten ihmettelevät kun lapsi-ikä meni jo, kun ovat sinkkuja edelleen

Vierailija
195/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä kun olet heille eksoottinen.

Vierailija
196/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

In your dreams 🤭

Vierailija
197/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tätä pituus-fetissiä. Mitä ihmettä nainen tekee yli 180 cm miehellä, mitä ne ylimääräiset sentit tuovat? 

Arvostusta muilta naisilta. Nainen ei ajattele miestä ihmisenä vaan esineenä. Kun nainen on saanut miehen, jonka muutkin naiset haluaisivat saada, kokee nainen saavuttaneensa jotain. 

Tuo on miesten ajattelutavan projisoimista.

Vierailija
198/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 179cm pitkä nainen ja olen deittaillut itseäni 5cm lyhyempiä miehiä.

Mitä väliä sillä pituudella on?

Kuinka moni mies suhtautuu positiivisesti siihen, että nainen on enemmän kuin pari senttiä häntä itseään pidempi? Ei taida olla itsestäänselvyys tällainen avarakatseisuus.

Vierailija
199/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei hae yli 208cm pituisia miehiä tai alle 145cm naisia?

-Kylmis

Vierailija
200/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni nainen haluaa fiksun, pitkän ja varakkaan miehen.

Ja moni mies taas haluaa hoikan missin/mallin.

Niin haluta saa. Ja vaatia saa. Ja Tinderissä ei ole pakko olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan