Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ilmoittavat Tinderissä etsivänsä yli 180-senttisiä miehiä"

Vierailija
30.05.2025 |

Nyyh.

t: mies, 179 cm

"Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella"

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html

Kommentit (419)

Vierailija
161/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidin pitkistä miehistä nuorena, mutta sitten tajusin että testosteroni pysäyttää pituuskasvun murrosiässä ja se vaikuttaa myös muihin biometrisiin ominaisuuksiin. Tokihan pitkä mies on voinut voittaa geenilotossa ja esimerkiksi saada kasvupyrähdyksen aikaisin, mutta yleisempää on että hyvin varusteltu on siinä ~175-180 korvilla.

Toki otanta ei ole laaja, mutta tässä on myös muutaman kaverin kokemus ynnättynä. Oiskohan jollakulla ollut väitetysti pitkä mies joka oli myös hyvin varusteltu, tai sitten se oli kavereiden läppää.

En myöskään jaksanut rajata ketään pois pituuden takia sillä se on mielestäni mautonta ja antaa ihmisestä huonon kuvan.

Vierailija
162/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ihmisillä on vapaus valita. En minäkään kelpuuta yli 25 v naisia, harvemmin edes 22-24-vuotiaita. Ja painon ja kasvojen pitää myös olla kohdillaan. M34

Raja, siis yläraja, menee 26 vuodessa! T: M65+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen etsiköön mitä etsii. Oon suht lyhyt, joten pidän lyhyemmistä miehistä. Avioliitossa viihdyn alle 170cm, itsevarman miehen kanssa. 

En minäkään suht pienitissisenä tyrkyttäisi itseäni miehelle, joka etsii muodokasta naista. Kyllä se sopiva pari jokaiselle löytyy. 

Vierailija
164/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne voi ilmottaa vaikka mitä. Pitää vaan muistaa, että joskus ne koviten äänessä olevat naiset pysyy pisimpään itse sinkkuina, jos vaatimusten takia ei löydy puolisoa.

Täällä siis hädintuskin 170cm pitk-- anteeksi, ilmeisesti pätkä mies, mutta onnellisesti pitkässä suhteessa. En koe alemmuuskompleksia pituudestani, sekin itsevarmuus varmasti jo tekee paljon. :D

MILLOIN läski muija muuttui 170 mieheksi?

Ei se mikään nainen ole, vaan MIES 195CM pitkä, ikää en tiedä

Vierailija
165/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstoilla kyllä huomaa, että tavalliset suomalaiset tallukat, nuo 150 kg "urheilulliset" naiset kuvittelevat löytävänsä Brad Pittin elämäänsä. Aina saa nauraa :D

Täysin sama huomio, itse en ole mikään Brad, mutta kuitenkin päivittäin urheileva hoikka mies ja varmaan puolet tykkääjistä on näitä sumopainin harrastajia. Mieluummin olen kuitenkin yksin kun se normaalipainoinen puoli ei halua lähteä treffeille asti. Livenä olen usein huoneen komein mies, mutta sovelluksissa sillä ei vielä treffeille asti pääse.

Niin no mietipä sitä, että ylipaino on sinulle niin iso ulkonäöllinen turn off, ettet anna edes mahdollisuutta.

Miten ei voi silloin ymmärtää, että joillekin naisille  lyhyet miehet ovat osastoa ei kiinnosta.

No jos puhutaan yli 180 cm pituisista niin karsitaan myös suurin osa normaalipituisista. Läski taas ei ole normaalipainoinen missään olosuhteissa.

Vierailija
166/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstoilla kyllä huomaa, että tavalliset suomalaiset tallukat, nuo 150 kg "urheilulliset" naiset kuvittelevat löytävänsä Brad Pittin elämäänsä. Aina saa nauraa :D

Täysin sama huomio, itse en ole mikään Brad, mutta kuitenkin päivittäin urheileva hoikka mies ja varmaan puolet tykkääjistä on näitä sumopainin harrastajia. Mieluummin olen kuitenkin yksin kun se normaalipainoinen puoli ei halua lähteä treffeille asti. Livenä olen usein huoneen komein mies, mutta sovelluksissa sillä ei vielä treffeille asti pääse.

Niin no mietipä sitä, että ylipaino on sinulle niin iso ulkonäöllinen turn off, ettet anna edes mahdollisuutta.

Miten ei voi silloin ymmärtää, että joillekin naisille  lyhyet miehet ovat osastoa ei kiinnosta.

Lihavuus/pullukka olemus on kyllä sellainen, ettei sytytä ollenkaan miehet joilla on mahaa. 

Onhan niitä vaikka kuinka paljon kaikenlaisia piirteitä eri ihmisillä mistä eivät tykkää, ja sitten taas toiset tykkää. Se on ihan ok. 

Kyllähän miehistäkin suurinosa tykkää sellasesta aika keskikokoisesta naisesta, jolla on sirot hartiat jne. 

Vierailija
167/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin pidin pitkistä miehistä nuorena, mutta sitten tajusin että testosteroni pysäyttää pituuskasvun murrosiässä ja se vaikuttaa myös muihin biometrisiin ominaisuuksiin. Tokihan pitkä mies on voinut voittaa geenilotossa ja esimerkiksi saada kasvupyrähdyksen aikaisin, mutta yleisempää on että hyvin varusteltu on siinä ~175-180 korvilla.

Toki otanta ei ole laaja, mutta tässä on myös muutaman kaverin kokemus ynnättynä. Oiskohan jollakulla ollut väitetysti pitkä mies joka oli myös hyvin varusteltu, tai sitten se oli kavereiden läppää.

En myöskään jaksanut rajata ketään pois pituuden takia sillä se on mielestäni mautonta ja antaa ihmisestä huonon kuvan.

AI että pitäisi lisätä vielä suodatus varustuksen koon perusteella? Pelkkä pituus vai pitääkö paksuuskin mitata? :D

Vierailija
168/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa jos näin on.

Vierailija
169/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 188 cm mutta haluaisin tinderiin filtterin, jolla voi suodattaa pois pituusfiltteriä käyttävät naiset.

Vierailija
170/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä ilmoittaa mitä haluaa, mutta todellisuudessa suominaista jyystää takaapäin Pera 40v., 172cm, 95kg ja 15 cm.

Vierailija
171/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tätä pituus-fetissiä. Mitä ihmettä nainen tekee yli 180 cm miehellä, mitä ne ylimääräiset sentit tuovat? 

Arvostusta muilta naisilta. Nainen ei ajattele miestä ihmisenä vaan esineenä. Kun nainen on saanut miehen, jonka muutkin naiset haluaisivat saada, kokee nainen saavuttaneensa jotain. 

Eikö miehillä ole myös samankaltaista käytöstä kun saavat sen instabeiben? Kokevat saavuttaneensa jotain sellaista mitä muutkin instabeibejä seuraavat haluaisivat mutta eivät välttämättä saa.

Ei samassa mittakaavassa. Naiset ovat laumaeläimiä, koska se on ollut aina heidän ainoa selviytymiskeino. Tämän takia naiset imevät mielipiteensä ja mieltymyksensä aina muilta ympärillään olevilta, jotta sopeutuisivat joukkoon. Mies uskaltaa olla itsenäinen ja poikkeava. Tämä näkyy mm. näissä kumppanimieltymyksissä, jotka miehillä ovat paljon moninaisempia kuin naisilla. 

Tätä teoriaa en olekaan vielä kuullut, mutta tuollainen laumaeläinkommentti kuulostaa typerältä ja infantilisoi naisia. Eiköhän miehet ja naiset, samaa lajia kun ovat, ole ihan yhtä alttiita vaikutteille ja tietyn aikakauden mies- tai naisihanteille ja sukupuolesta riippumatta ihminen on vahvasti yhteisöllinen nisäkäs. Toki naisilla varmasti on jonkinlainen löyhä mutta samansuuntainen preferenssi, joka takaa että lapsia tehdään terveimpien miesten kanssa (jotka eivät ole läheistä sukua naiselle) ja kaikista heikoimmat miehet eivät levitä geenejään jälkeläisille. Lisäksi naisilla on miehiin verrattuna ehkä enemmän ulkoisia ominaisuuksia, joihin miehet kiinnittävät huomiota, mikä voi selittää väitettäsi miesten laajemmasta preferenssistä. Pituuden lisäksi on erilaista lantion leveyttä ja rintamuksen kokoa, mikä jakaa miesten mielipiteitä ja mitkä ovat yhteydessä vaikka synnytyksen helppouteen tai vararavinnon kertymiseen.

Vierailija
172/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI että pitäisi lisätä vielä suodatus varustuksen koon perusteella? Pelkkä pituus vai pitääkö paksuuskin mitata? :D

Ei minun takia tarvitse, päädyin naimisiin alle 180 cm miehen kanssa. Ja minähän en koskaan kysynyt kenenkään pituutta. Toki voin sanoa että useampi nainen olisi tyytyväisempi jos heille käy tällainen tapaturma mitä minulle.

Vierailija
173/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai kääpiökokoiset naisetkin etsi 180 cm miestä? 

En etsi pitkää miestä, mutta kääpiönä minua pitävää miestä en koskaan kelpuuttaisi.

T. Lyhyt nainen

Kääpiöämmmää hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahah

Vierailija
174/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten itket, kun jossain on juttua pariskunnasta, joka on "eriparinen" ulkonäkönsä suhteen ja se pulska tallukka onkin saanut hyvännäköisen miehen? :D Todellisuus on joskus tarua ihmeellisempää ja pariutumisessa ei ole kyse reiluudesta.

Vierailija
175/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka mainostatte ettette ymmärrä pituuskriteeriä: ettekö oikeasti ymmärrä vai ettekö vain ole samaa mieltä? Ei se minusta ole vaikea ymmärtää, miksi monet naiset tuntevat vetoa itseään suurempiin miehiin. 

Vierailija
176/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä huomaa miten sairaita ihmiset on vaatimuksineen. Olen 180 cm pitkä mies ja lyhyet naiset joille en kelpaa vaatimukseen voivat painua helvettiin. Ei meitä ole tarkoitettu yhteen. En edes huolisi noin tyhmää naista.

No olipa on lapsellisen katkera asenne. Eiköhän sinussa ole ihan muu vialla kuin pituus.

Ai väität että minulla on katkera asenne. Jos olet todella sitä mieltä niin taitaa kuitenkin ennemmin sinussa olla se vika. Melkein kaikkeen muuhun ihminen pystyy vaikuttamaan mutta ei pituuteen. 

Katkera asenne, koska suhtaudut vihalla ja haukkumalla toisten ulkonäköpreferensseihin. Minulla ei itsellä edes ole pituuspreferenssiä, mutta en voi ymmärtää tuollaista ajattelumaailmaa. Kaikki ei tykkää kaikista, ja tyylikästä ja

Siis miksi sinä haukut mua kokoajan ja ympäri nettia asioita jotka ei pidä paikkaansa

LOPETA!!! Mä niin inhoan sua. 

Miksi pitää olla noin paskapää?

Vierailija
177/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille jotka mainostatte ettette ymmärrä pituuskriteeriä: ettekö oikeasti ymmärrä vai ettekö vain ole samaa mieltä? Ei se minusta ole vaikea ymmärtää, miksi monet naiset tuntevat vetoa itseään suurempiin miehiin. 

Itse tunnen vetoa miljonääreihin jotka takaavat minulle helpon elämän ja avioliiton ilman avioehtoa. 

Ymmärrän naisena että pituus kyllä viehättää, niin viehätti minuakin. Mutta jos se on rajaava tekijä eikä pysty kiihottumaan muuten, niin sitten on kyllä jotain vikana naisessa ja seksuaalisuudessa. Ei voi olla, että tällaisia naisia olisi tässä mittakaavassa.

Vierailija
178/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä huomaa miten sairaita ihmiset on vaatimuksineen. Olen 180 cm pitkä mies ja lyhyet naiset joille en kelpaa vaatimukseen voivat painua helvettiin. Ei meitä ole tarkoitettu yhteen. En edes huolisi noin tyhmää naista.

No olipa on lapsellisen katkera asenne. Eiköhän sinussa ole ihan muu vialla kuin pituus.

Ai väität että minulla on katkera asenne. Jos olet todella sitä mieltä niin taitaa kuitenkin ennemmin sinussa olla se vika. Melkein kaikkeen muuhun ihminen pystyy vaikuttamaan mutta ei pituuteen. 

Olet kertonut olevasi 180cm, eli juuri sitä keskivertoista peruskauraa mitä on puolet miehistä. Pituutesi ei ole millään tasolla poikkeava Suomessa, eikä sillä voi perustella naisettomaksi jäämistä. Kyllä tuossa vaiheessa kyse on asenteessa eikä pituudessa.

- eri

Vierailija
179/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen 175.5 cm. Niin ihannemieheni pituus olisi 11 cm enemmän. Eksä oli minua lyhyempi. Ja kyllä hänellä oli joku Napoleon kompleksi minun kanssani. 

Vierailija
180/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silloinhan raja menisi 165 sentissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä