Ymmärtääkö joku tätä legginssi/trikoot muotia?
Urheillessa varmasti tosi hyvät ja kätevät, mutta muuten en ymmärrä niiden käyttöä.
Moni varmaan ajattelee, että ne jalassa näyttää hoikemmalta, mutta tosiasiassa ne näyttävät ihan kaikki muhkurat ja yksityiskohdat oikein niitä korostaen.
Kamalimmat on ihon väriset. Ihan kuin ei oisi housuja olenkaan.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran vanha täti-ihminen jo, että en ymmärrä näitä persvakoon muotoiltuja trikoita, tai oikeastaan niiden käyttämistä julkisesti yhtään missään. Luultavasti niiden käyttäjätkin pyörittelevät ihmeissään päätä muutamien vuosien päästä, että mitä ihmettä oikein ajatteli aikoinaan, kun on moiset vakuumipöksyt päällä missään kulkenut. Vähän kuin itse katson häpeillen kasari-permanenttiani ja olkatoppauksia vanhoissa kuvissani. Vaikka taitaa nekin taas muotia olla.
Mutta leggareita käytän kyllä itsekin. Hameen, mekon tai pitkän paidan kanssa. Vihaan sukkahousuja.
Mä en häpeile oikeastaan mitään pukeutumis- tai kampausvalintojani, eivätkä sukuni naiset häpeile myöskään omiaan. Kaunis nuori ihminen voi kokeilla vaikka mitä, turha sitä on jälkikäteen surkutella.
Miksi? Nuoret kokevat tarvetta kuulua joukkoon, ihan normaalia mennä muodin mukana. Moni jopa jumittuu nuoruusaikansa muotiin
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähde sukkahoususillaan kotoani.
Oletteko nähneet joskus 1900 luvulla sukkahoususillaan kekkuloivia, muutakuin miehiä baletissa?
En, mutta maailma muuttuu. Nythän nuoret kulkevat pyjamahousuissa ulkona
Vierailija kirjoitti:
Siis mä olen läski, mutta käytän leggingsejä. Tiedän, että muhkurat ja makkarat näkyy läpi, mutta en välitä. En myöskään todellakaan halua esitellä itseäni tai kuvittele olevani millään tavalla seksikäs näky noissa housuissa. Käytän niitä vain ja ainoastaan siksi, että ne ovat kaikkein mukavimmat housut mitä tiedän. Edes collegehousut eivät ole niin mukavat.
Kamalan itsekäs lähtökohta. Voisit edes säästellä muiden kanssaihmisten silmiä!!
Ylipäätään näiden leggareiden käyttäjät eivät usein tajua, että se kangas muuttuu kireälle pingoitettuna suunnilleen läpinäkyväksi. Se ei edes välttämättä näy kodin peilistä, mutta kadulla auringossa sitten kuljet tietämättä että pikkuhousut ja kaikki kävellessä syntyvät peffajuonteet paistaa kaikelle kansalle.
Kun näkee tällaista muuten ihan ns. täysipäisen näköisen päällä, niin mietin että kyllä tuota hävettäisi, jos tietäisi miltä näyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähde sukkahoususillaan kotoani.
Oletteko nähneet joskus 1900 luvulla sukkahoususillaan kekkuloivia, muutakuin miehiä baletissa?
En, mutta maailma muuttuu. Nythän nuoret kulkevat pyjamahousuissa ulkona
Pyjamahousut sopii ,nehän on samat kun housut.
Minusta on säälittävää muodinorjuus.
Legginsit on vaatekappale joka saisi jäädä historiaan. Ihan hirveän näköiset 95% naisista päällä. Sopii ainoastaan naisille kellä todella treenattu vartalo. Tämä 5% voisi jättää nuo kaappiin en ymmärrä tarvetta esitellä takapuolta kenellekään.
Naiset esineellistää itse itseään mm. trikoilla, joissa näitä illuusiota pyöreämmästä pakarasta ja littanammasta vyötäröstä. Lyhyt takki tai toppi, korostamaan entisestään.. sitten vielä jalat ristissä seisotaan, perse pystyssä.. niin mutkalla selkä, että fysioterapeutit kertovat kuinka hoidossa käy nuoria naisia alaselän ongelmista - jotka johtuvat seisomisesta perse työnnettynä taaksepäin. Ei voi kuin nauraa
Huvittavaa naiset itkee siitä ettei heitä oteta vakavasti, heidät seksualisoidaan. Samalla jostain Erikasta tulee naisten idoli joka myy itseään seksillä.
Mammat vetää perstrikoot päällä pitkin kyliä. Ja tuomitsevat miehiä koska miehet katsovat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ne ovat aina ja ikuisesti pitkät kalsarit, enkä poistu sellaisissa kotoani. Olin siis juuri liian vanha tuohon muotiin myös 20v sitten. T 46 v.
Minä olen 55 v. enkä ole yhtään liian vanha tuohon muotiin. Hyvin harvoin käytän mitään muita housuja kuin leggingsejä.
Uusin muoti-ilmiö toki on se, että jätetään leggingsitkin pois. Siihen olen liian vanha.
Joo, ei mun 24-v tytärkään enää lähtenyt siihen 😁 saattaapi vaikuttaa asiaan tuo että olen henkeen ja vereen hameihminen, housuissa on aina paljas ja itsetietoinen olo, mitä tiukemmat, sitä enemmän. En ikäpäivänä osaisi olla rennosti trikoissa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miehenä naisten himoa ihonmyötäisiä vaatteita kohtaan. Itse en viihdy edes ihoa myötäilevässä t-paidassa, vaikka näyttäisi kuinka hyvältä. Pitää hieman olla väljyyttä, että ajatukset ei pyöri niiden ihotuntemusten ympärillä 24/7.
Et sinä voi miehenä ymmärtääkään yhtään mitään, koska olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä olen läski, mutta käytän leggingsejä. Tiedän, että muhkurat ja makkarat näkyy läpi, mutta en välitä. En myöskään todellakaan halua esitellä itseäni tai kuvittele olevani millään tavalla seksikäs näky noissa housuissa. Käytän niitä vain ja ainoastaan siksi, että ne ovat kaikkein mukavimmat housut mitä tiedän. Edes collegehousut eivät ole niin mukavat.
Kamalan itsekäs lähtökohta. Voisit edes säästellä muiden kanssaihmisten silmiä!!
Ylipäätään näiden leggareiden käyttäjät eivät usein tajua, että se kangas muuttuu kireälle pingoitettuna suunnilleen läpinäkyväksi. Se ei edes välttämättä näy kodin peilistä, mutta kadulla auringossa sitten kuljet tietämättä että pikkuhousut ja kaikki kävellessä syntyvät peffajuonteet paistaa kaikelle kansalle.
Kun näkee tällaista muuten ihan ns. täysipäisen näköisen päällä
Edellinen oli toivottavasti sarkasmia. Mutta viestini pointti oli tosiaan, että tiedän tasan tarkkaan, miltä näytän, mutten välitä enkä häpeä tippaakaan. Jos muut eivät kestä katsoa, katseen voi aina kääntää pois.
Legginsit on paras vaate kautta aikojen!
Eihän mustia siistejä leveälahkeisia legginssejä erota tavallisista housuista. Ovat vain paljon mukavammat jalassa kuin farkut. Jos legginssit puetaan oikein, ovat mielestäni aivan hyvä vaatekappale. Perseen esittely ei ole koskaan siistiä ja legginssien kanssa tulisi käyttää väljää yläosaa.
Jos sen valtavan pyllyn päällä ei ole paitaa tai mekkoa niin en ymmärrä.
Ymmärrän hyvin, koska mukavuus. Suurin osa suomalaisista miehistä kulkee koko kesän löysissä shortseissa. Mukavat varmaan päällä nekin.
Useimmilla näyttää kammottavilta, kuin olisivat tiukoissa kalsareissa.
Pershousut! Muhkuhousut. Kamelinvarvastrikoot 🤮
Naiset jotka ei älykkyydellä tai luonnonkauneudellaan saa huomiota, pukee efekti-trikoot. Huono itsetunto saa tyrkyttämään itseään niin.. sitten vielä kuvittelevat jonkun katsovan kateellisena, kun tosiasiassa katsotaan että voi voi reppanaa.. peppurypytys näyttää ihan revenneeltä saumalta ja joskus jopa ihan siltä itseltään, ryppynarulta.. persreiältä. Onneksi oma vaimoke käyttää trikoita oikeesti treenatessaan, ja kaupungille sievän kukkamekon. Ei tartte hävetä.
Urheilu- ja jumppatrikoot kuuluu lenkille, salille ym. liikuntaharrastuksiin. Saa toki kotonakin käyttää ja kaupassa pistäytyä harrastuksista tullessa. Kaikki muut trikoot miellän ysärin tyyliin "välihousuiksi"/pitkiksiksi, joita siis käytetään talvella lämmikkeenä housujen alla. Voi toki kotonakin käyttää ja vaikka yöasuna jos paleltaa. Mutta ihmisten ilmoille ei välihousuissa ole asiaa, nehän on siis tavallaan kalsarit :-D eikä kalsareita myöskään yhdistetä hameen tai pitkän paidan kanssa.
Katsokaa nyt että ette rumasti pukeudu.