Ymmärtääkö joku tätä legginssi/trikoot muotia?
Urheillessa varmasti tosi hyvät ja kätevät, mutta muuten en ymmärrä niiden käyttöä.
Moni varmaan ajattelee, että ne jalassa näyttää hoikemmalta, mutta tosiasiassa ne näyttävät ihan kaikki muhkurat ja yksityiskohdat oikein niitä korostaen.
Kamalimmat on ihon väriset. Ihan kuin ei oisi housuja olenkaan.
Kommentit (138)
Mä ymmmärrän oikein hyvin. Niitä on vaikea saada väkisin riisutuksi, eli ne on aika hyvä raiskaussuoja.
Ja tämä on se syy, miksi aihe herättää niin paljon ininää ulilaudan väessä.
Vierailija kirjoitti:
Suomimammat vain käyttävät. Joilla ainakin 20 kiloa ylipainoa, tatskavärjätty letti. Mt-ongelmia, crocskit ja hoitamattomat jalat, etenkin sienikasvustoa täynnä olevat kantapäät. Känny kädessä ja kitisevä typerän näköinen halpa kirppislaukku. Vierellä kulkee kenties se unelmien mies, kaljamahainen kalju suomimies, jolla tatskat, pieni t-paita ja sandaalit rumissa jaloissaan. Lisänä kitisevä kakara. Ovat menossa Halpa-Halliin ostaa sidukkaa, sipsejä ja karkkia.
Ja tää vaivaa sua, koska et saa meiltä "suomimammoilta" seksiä. Voi sua poika parkaa. Suomi-mammat muuten kirjoitetaan näin. Parempaa suomea olisi esim. suomalaisnaiset, mutta siinä on varmaan liikaa kirjaimia, että mahtuisi sun pieneen työmuistiin.
Ihan sama mitä mieltä niistä ollaan, mä käytän niitä koska ne on mukavat. En tykkää vaatteista, jotka lepattaa ja jää auton oven väliin tai on muuten tiellä.
Se, onko mun kropassani muhkuroita tai liikoja kiloja tai liian vähän jotain, on oma asiani.
En ole nähnyt miehissä minkäänlaista kehonsa kuntoon laittamisen aietta saati pukeutumista, joka saattaisi mun puhtaat ja ehjät vaatteet häpeään.
Ininää toki riittää ja se kertoo aina inisijöiden heikoista henkisistä eväistä ja ahdistuksesta.
Muodista en tiedä, mutta kovin tuntuu leggingsit tunteita herättävän. Mulla on melkein aina leggingsit, niin töissä kuin kotona. Tosin en kyllä pidä lyhyitä paitoja niiden kanssa vaan mekkoja, kauluspaitoja tai muita per#een peittäviä. Eipä nuo ulkonäöltään sitten erotu kapeista housuista. En pidä farkuista tai mistään mikä puristaa tai kiristää. Ja toisaalta olen niin lyhyt, että melkein kaikki housut pitäisi lyhentää, joten leggingsit on kätevät sen puolesta. Sitä kyllä ihmettelen, että millaisia leggingsejä te käytätte, jos niiden läpi näkyy muhkurat?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nykyajan trampstamp. Trikooperse.
Puliukko-incel hyvä!
Sinä et saa mua, etkä sä saa ketään muutakaan. En ole täydellinen eikä mun tarvitse ollakaan.
Sinä olet vielä epätäydellisempi, koska olet myös päästäsi vialla :D
Vierailija kirjoitti:
Suomimammat vain käyttävät. Joilla ainakin 20 kiloa ylipainoa, tatskavärjätty letti. Mt-ongelmia, crocskit ja hoitamattomat jalat, etenkin sienikasvustoa täynnä olevat kantapäät. Känny kädessä ja kitisevä typerän näköinen halpa kirppislaukku. Vierellä kulkee kenties se unelmien mies, kaljamahainen kalju suomimies, jolla tatskat, pieni t-paita ja sandaalit rumissa jaloissaan. Lisänä kitisevä kakara. Ovat menossa Halpa-Halliin ostaa sidukkaa, sipsejä ja karkkia.
Ai piru. Kaikki muut noista puuttuu, paitsi toki kännykkä löytyy ja pikkulaukku taitaa tosiaan olla joku Henkkamaukan halpis.
Missäpäin vielä muka käytetään? Ei stadissa enää kuin treenissä käytetä. Ehkä jossain peräseinäjoella?
En ymmärrä miehenä naisten himoa ihonmyötäisiä vaatteita kohtaan. Itse en viihdy edes ihoa myötäilevässä t-paidassa, vaikka näyttäisi kuinka hyvältä. Pitää hieman olla väljyyttä, että ajatukset ei pyöri niiden ihotuntemusten ympärillä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nykyajan trampstamp. Trikooperse.
Näkisitpä itsesi, poika polo/tätiparka.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miehenä naisten himoa ihonmyötäisiä vaatteita kohtaan. Itse en viihdy edes ihoa myötäilevässä t-paidassa, vaikka näyttäisi kuinka hyvältä. Pitää hieman olla väljyyttä, että ajatukset ei pyöri niiden ihotuntemusten ympärillä 24/7.
Mä en miehenä ymmärrä miehen hinkua kuvitella, että naisten vartalot on sulle vapaata riistaa tai että sinä olisit jokin pukeutumisauktoriteetti, mies-Lenita.
Katso itseäsi, onko sulla vara arvostella ketään? Mulla ei ole. On jääneet treenit väliin 10 vuotta ja painoa kertynyt vatsaan, kun tuli nämä tärkeämmät asiat elämään.
Mies, naimisissa, isä: kolme alakouluikäistä lasta
Mustia käytän ainoastaan lenkillä ja ulkokuntosalilla. Tv. pieni ja siro nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota muotia tarvitse ymmärtää. Pitäkööt ketkä lystää.
Kiva katsoa tyttöjen perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä se pähkinänkuoressa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä hauska nähdä, että minkä näköiset ja luonteiset ihmiset näitä kommentteja laittaa. Ja ei, ei kolahda. Hämmästelen vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä hauska nähdä, että minkä näköiset ja luonteiset ihmiset näitä kommentteja laittaa. Ja ei, ei kolahda. Hämmästelen vain.
Hämmästely voi olla kehittymisen alku, jopa sinulla.
En tiedä. Mies toivoo että käytän, niin käytän silloin tällöin. Eipä mua haittaa jos joku ei tykkää.
+ seuraavan viestin kirjoittajalle: samaa jauhamista oli farkuista aikoinaan, vaikka silloin ei somea ollut, hyvällä lykyllä sain mielipidekirjoituksesi painettuna lehteen. Minun silmään suurin osa farkuista on yhtä rumia kantajansa päällä kuin suurin osa leggingseistä. Vaan eipä se minulle kuulu, mitä kukin kokee omakseen ja mukavaksi, en minäkään pysty ulkonäölläni ihan kaikkia maailman ihmisiä miellyttämään.