Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö joku tätä legginssi/trikoot muotia?

Vierailija
29.05.2025 |

Urheillessa varmasti tosi hyvät ja kätevät, mutta muuten en ymmärrä niiden käyttöä.

Moni varmaan ajattelee, että ne jalassa näyttää hoikemmalta, mutta tosiasiassa ne näyttävät ihan kaikki muhkurat ja yksityiskohdat oikein niitä korostaen.

Kamalimmat on ihon väriset. Ihan kuin ei oisi housuja olenkaan. 

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leggingssejä, ei kireitä farkkuja, ei löysiä farkkuja, ei verkkareita, ei shortseja, ei capreja, ei stringejä, ei ei ei....

keneltä pitäisi kysyä mihin saa pukeutua ja miksi näitä vaatteita myydään jos ne on niin hirveitä?

Pitäisikö naisten mennä miestenvaatekauppaan, kun näitä vaatteita usein haukkuu miehet?

Katsokaa vaikka omaa vaatekertaanne ja kysykää joka vastaantulijalta, onko se heidän makuunsa sopiva, vai pitääkö sinun mennä heti vaihtamaan vaatteet.

Vierailija
42/138 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On liian paljastava. Sopii vain huomionhuorille.

Sinäpä et tommosen voi itseäsi paljastellakkaan. Jätä ihmiset rauhaan moukka.

Ei ole tarve paljastamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä olen läski, mutta käytän leggingsejä. Tiedän, että muhkurat ja makkarat näkyy läpi, mutta en välitä. En myöskään todellakaan halua esitellä itseäni tai kuvittele olevani millään tavalla seksikäs näky noissa housuissa. Käytän niitä vain ja ainoastaan siksi, että ne ovat kaikkein mukavimmat housut mitä tiedän. Edes collegehousut eivät ole niin mukavat.

Vierailija
44/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään näkee paljon trikoita peppurypytyksellä.. niitä käyttävät haluavat ainakin vain esitellä ja huijata perseensä muotoa. Samoin näitä näkee paljon, trikoita joissa pakaraa nostaa trikoon sisäpuolella joku kaistale/tarra mikälie sauma, nostaa selkeästi pakaraa ylemmäs.. näitä näkee jo yläasteikäisillä. Nämä naiset kuvittelee, ettei päivänvalossa erota onko trikoissa näitä avustuksia joilla persettä kohotellaan.. sorppa, kyllä sen näkee monen metrin päähän. On se kumma miten ne reidet on tikut ja heikot, mutta perse muka muodokas :D ei tartte olla mikään älykkö että huomaa naisten huijaavan, fysiikka ei yksinkertaisesti ole sellainen että vain perse treenaantuu ja reidet on tikut ja yläkroppakin vaan huonoryhtinen, someniska ja tikkukaula.. ootte niin naurettavia. Pukekaa mitä haluatte, mutta persetrikoot vaan antaa naisista laumaeläimen kuvan, tyhmän.. helvetin tyhmän kuvan.

Vierailija
45/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tätä jauhetaan, samanlaisia aloituksia oli jo 20 vuotta sitten.

Jep. Olin varma, että aloitus on jostain kymmenen vuoden takaa. Aloittajalle tiedoksi: kyseessä ei ole muoti, vaan jäädäkseen tullut vaatekappale. 

Vierailija
46/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo fresh kommentoida nykyään muoden pukeutumista. Sun ymmärrys taitaa muutenkin olla heikolla tolalla..

Vierailija
47/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempainvapaalla ollessa ymmärrän. Ne on mukavat, kun kotona tai puistossa touhuaa lasten kanssa. Töihin en ikinä kehtaisi pukea, vaikka monella kollegalla on.

Vierailija
48/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ne ovat aina ja ikuisesti pitkät kalsarit, enkä poistu sellaisissa kotoani. Olin siis juuri liian vanha tuohon muotiin myös 20v sitten. T 46 v.

Vierailija
49/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei leggingssejä, ei kireitä farkkuja, ei löysiä farkkuja, ei verkkareita, ei shortseja, ei capreja, ei stringejä, ei ei ei....

keneltä pitäisi kysyä mihin saa pukeutua ja miksi näitä vaatteita myydään jos ne on niin hirveitä?

Pitäisikö naisten mennä miestenvaatekauppaan, kun näitä vaatteita usein haukkuu miehet?

Katsokaa vaikka omaa vaatekertaanne ja kysykää joka vastaantulijalta, onko se heidän makuunsa sopiva, vai pitääkö sinun mennä heti vaihtamaan vaatteet.

Ei pitkiä hameita, ei lyhyitä hameita, ei kireitä hameita, ei löysiä hameita, ei lyhyitä takkeja, ei pitkiä takkeja, ei makuupussitakkeja, ei farkkutakkeja, ei takkeja, ei kireitä paitoja, ei löysiä paitoja, ei tyhmiä farkkuja, ei kireitä housuja, ei muodottomia housuja, ei mekkoja, ei miesten vaatteita, ei bikineitä, ei uimapukuja, ei ryppyisiä pellavavaatteita, ei kamalia tekokuituja, ei huorahtavia pitsejä, ei rimpsuja, ei nyörejä, ei hapsuja, ei pörröjä, ei turreja

Vierailija
50/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet muijat puhuu ilmasto- ja ympäristöasioista, tai on olevinaan joku joka valitsee paremmin.. syödään vegee ja luomua, mutta puetaan polyesteri treenitrikoot koska perse.. kukahan lapsi nekin ompeli? 

Vierailija
51/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 57 ja legginssit jalassa kesät talvet. Kesällä ohuemmat hameen kanssa ja talvella paksut.

On suonikohjuja ja onnettomuudesta isot arvet. On legginsit paremmat ja siistimmän kun mun jalat.

Vierailija
52/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ruma vaate kaikilla.

Vierailija
53/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Enkä menis mihkään sellaset jalassa. Kotona eri. Todin suosin löysempää housuja. Pääosin farkut tai suorat housut kylillä. Nuo leggingsit näyttää naurettavalta kaupassa. Eri varmaan kuntosalilla. Ehkä jotku haluaa esitellä hanuria 24/7. 🤔😅

Vierailija
54/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hyvältä sekä edestä että takaa. 

M52

Vierailija
55/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus nuorempana käyttänyt leggingssejä, mutta aina niiden kanssa oli pitkä paita, tunika tai mekko, siis jokin vaatekappale, joka oli ainakin puolireiteen asti. Leggingssithän on melkein kuin paksummat sukkahousut, enkä lähtisi pelkissä sukkiksissakaan ulos ilman hametta tai mekkoa.

Onhan ne tosiaan mukavat päällä, mutta kärsisikö se mukavuus oikeasti, jos jollain toisella vaatekappaleella vähän peittäisi takapuolta?

Ehkä mä olen liian vanha, mutta en oikeasti ymmärrä tätä jatkuvaa tarvetta paljastella omaa kehoa tavalla tai toisella (ihan riippumatta kropan näöstä ja koosta.) 

Vierailija
56/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Ymmärrän huolesi. Sinun mielestäsi ne ovat mukavat jalassa, mutta sinulle on sanottu, että ne ovat rumat, tai ne näyttävät sinun kielestäsi rumalta jonkun jalassa, joten et kehtaa niitä käyttää.

Vierailija
57/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Näyttävät todella hyvältä. Mielelläni katselen.

M44

Näin, varsinkin nää uuden malliset jotka uppoavat pakaroiden väliin.

Setämies

Vierailija
58/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Antaa vajaaälyisen vaikutelman käyttäjästään.

Vierailija
59/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan. Enkä menis mihkään sellaset jalassa. Kotona eri. Todin suosin löysempää housuja. Pääosin farkut tai suorat housut kylillä. Nuo leggingsit näyttää naurettavalta kaupassa. Eri varmaan kuntosalilla. Ehkä jotku haluaa esitellä hanuria 24/7. 🤔😅

Niinpä, samaa mieltä.

Vierailija
60/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimammat vain käyttävät. Joilla ainakin 20 kiloa ylipainoa, tatskavärjätty letti.  Mt-ongelmia, crocskit ja hoitamattomat jalat, etenkin sienikasvustoa täynnä olevat kantapäät. Känny kädessä ja kitisevä typerän näköinen halpa kirppislaukku. Vierellä kulkee kenties se unelmien mies, kaljamahainen kalju suomimies, jolla tatskat, pieni t-paita ja sandaalit rumissa jaloissaan. Lisänä kitisevä kakara. Ovat menossa Halpa-Halliin ostaa sidukkaa, sipsejä ja karkkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi