Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö joku tätä legginssi/trikoot muotia?

Vierailija
29.05.2025 |

Urheillessa varmasti tosi hyvät ja kätevät, mutta muuten en ymmärrä niiden käyttöä.

Moni varmaan ajattelee, että ne jalassa näyttää hoikemmalta, mutta tosiasiassa ne näyttävät ihan kaikki muhkurat ja yksityiskohdat oikein niitä korostaen.

Kamalimmat on ihon väriset. Ihan kuin ei oisi housuja olenkaan. 

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän mekon tai hameen alla viileällä kelillä, halusit sitä tai et.

Vierailija
82/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan ihastella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomimammat vain käyttävät. Joilla ainakin 20 kiloa ylipainoa, tatskavärjätty letti.  Mt-ongelmia, crocskit ja hoitamattomat jalat, etenkin sienikasvustoa täynnä olevat kantapäät. Känny kädessä ja kitisevä typerän näköinen halpa kirppislaukku. Vierellä kulkee kenties se unelmien mies, kaljamahainen kalju suomimies, jolla tatskat, pieni t-paita ja sandaalit rumissa jaloissaan. Lisänä kitisevä kakara. Ovat menossa Halpa-Halliin ostaa sidukkaa, sipsejä ja karkkia.

Ei Halpahallista saa alkoholia. Olisikohan muukin kuvailu ihan vain omaa mielikuvitusta vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa?

Vierailija
84/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ne ovat aina ja ikuisesti pitkät kalsarit, enkä poistu sellaisissa kotoani. Olin siis juuri liian vanha tuohon muotiin myös 20v sitten. T 46 v.

Minä olen 55 v. enkä ole yhtään liian vanha tuohon muotiin. Hyvin harvoin käytän mitään muita housuja kuin leggingsejä.

Uusin muoti-ilmiö toki on se, että jätetään leggingsitkin pois. Siihen olen liian vanha.

Vierailija
85/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi 80% naisista kokee, että heillä on erityinen tarve esitellä peppuaan, yleisillä paikoilla, kaikille, lapset mukaan lukien.

Jos on ostanut pöksyt, jotka illusoorisesti muotoilevat peppua, niin kai niitä nyt esitellään. Itseäni ei haittaa. Pitäköön mitä vaatteita huvittaa muut. En yleensä varmaan edes huomaa muiden vaatteita. Eri juttu, jos jollain on jotain erityisen hienoa, saatan huomata. 

Vierailija
86/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika ja leggingsit laitetaan kun muut ei enää mahdu päälle.

Vierailija
87/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet muijat puhuu ilmasto- ja ympäristöasioista, tai on olevinaan joku joka valitsee paremmin.. syödään vegee ja luomua, mutta puetaan polyesteri treenitrikoot koska perse.. kukahan lapsi nekin ompeli? 

Maailma ei tarvitse muutamaa täydellistä vegaania, vaan sitä että kaikki tekevät parhaansa. 

Vierailija
88/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomimammat vain käyttävät. Joilla ainakin 20 kiloa ylipainoa, tatskavärjätty letti.  Mt-ongelmia, crocskit ja hoitamattomat jalat, etenkin sienikasvustoa täynnä olevat kantapäät. Känny kädessä ja kitisevä typerän näköinen halpa kirppislaukku. Vierellä kulkee kenties se unelmien mies, kaljamahainen kalju suomimies, jolla tatskat, pieni t-paita ja sandaalit rumissa jaloissaan. Lisänä kitisevä kakara. Ovat menossa Halpa-Halliin ostaa sidukkaa, sipsejä ja karkkia.

Ei Halpahallista saa alkoholia. Olisikohan muukin kuvailu ihan vain omaa mielikuvitusta vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa?

Kitisevästä käsilaukusta pisteet. Se on jo vähän omaperäisempi kielikuva.

Vierailija
89/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin ymmärtää leggingsit pitkähelmaisen alaosan kanssa. Varsinaisten pitkien housujen, suorien tai farkkujen korvaajana pidän avuttoman näköisenä ratkaisuna. Edes hoikkuus ei auta asiassa, kun lopputulos on alipukeutuneisuus ja joskus tosiaan aivan liiallinen paljastavuus.

Ajatella. Niin se maailma muuttuu vaikket sinä ehtisi mukaan edes kymmenessä vuodessa. 

Vierailija
90/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiä enää kiinnosta tyyli vaan mukavuus.

Vierailija
91/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran vanha täti-ihminen jo, että en ymmärrä näitä persvakoon muotoiltuja trikoita, tai oikeastaan niiden käyttämistä julkisesti yhtään missään. Luultavasti niiden käyttäjätkin pyörittelevät ihmeissään päätä muutamien vuosien päästä, että mitä ihmettä oikein ajatteli aikoinaan, kun on moiset vakuumipöksyt päällä missään kulkenut. Vähän kuin itse katson häpeillen kasari-permanenttiani ja olkatoppauksia vanhoissa kuvissani. Vaikka taitaa nekin taas muotia olla.

Mutta leggareita käytän kyllä itsekin. Hameen, mekon tai pitkän paidan kanssa. Vihaan sukkahousuja.

Vierailija
92/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mulla on tälläkin hetkellä jalassa trikoot.

-N49

Vierailija
93/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ KÄYTÄN LEGGAREITA JA HOUSUJA JA KAIKENMOISTA. EI KIINNOSTA MUIDEN KAUHISTELUT. OSTAN AINA MIELUITEN LÄPINÄKYMÄTTÖMIÄ, MUTTA JOISTAIN HIEMAN KUULTAA LÄPI LIEVÄSTI. PYRIN KUITENKIN MINIMOIMAAN MOISET LEGGARIT JA OSTAMAAN VAIN PAKSUMPIA. OSTAN JA KÄYTÄN MYÖS HOUSUJA, SILLOIN KUN SELLAISET JOSTAIN LÖYDÄN. Esimerkiksi yhdet lempihousuni hajoavat AINA samasta kohdasta ja ovat selkeästi päin v!ttua ommellut, mutta ihan supermukavat päällä. No vähän on vaikeaa käyttää alta aikayksikön hajonneita vaatteita ja ilmankaan ei voi olla, joten joskus täytyy paniikkishoppailla leggarit ennen kuin löydän uudet housut jostain.

Vierailija
94/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit on jo vanhaa mummomuotia.

Tässä tämän kesä kuuminta muotia  https://images.app.goo.gl/wPDM45bJc6TaNRnt8

Vierailija
95/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran vanha täti-ihminen jo, että en ymmärrä näitä persvakoon muotoiltuja trikoita, tai oikeastaan niiden käyttämistä julkisesti yhtään missään. Luultavasti niiden käyttäjätkin pyörittelevät ihmeissään päätä muutamien vuosien päästä, että mitä ihmettä oikein ajatteli aikoinaan, kun on moiset vakuumipöksyt päällä missään kulkenut. Vähän kuin itse katson häpeillen kasari-permanenttiani ja olkatoppauksia vanhoissa kuvissani. Vaikka taitaa nekin taas muotia olla.

Mutta leggareita käytän kyllä itsekin. Hameen, mekon tai pitkän paidan kanssa. Vihaan sukkahousuja.

Mä en häpeile oikeastaan mitään pukeutumis- tai kampausvalintojani, eivätkä sukuni naiset häpeile myöskään omiaan. Kaunis nuori ihminen voi kokeilla vaikka mitä, turha sitä on jälkikäteen surkutella. 

Vierailija
96/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän talvella ja kylmillä kesäkeleillä niin kuin nyt leggareita mekon alla. 

Vierailija
97/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kieltää koska meinaan saada sydärin joka kerta. Lisäksi housuissa alkaa kovettua. Nuo naisten ihan muodot tulevat hyvin esiin legginseissä/trikoissa. 

Vierailija
98/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en häpeile oikeastaan mitään pukeutumis- tai kampausvalintojani, eivätkä sukuni naiset häpeile myöskään omiaan. Kaunis nuori ihminen voi kokeilla vaikka mitä, turha sitä on jälkikäteen surkutella. 

Ehkä häpeileminen oli väärä sana tuohon. Tunne on enemmän sellainen huvittuneen ihmettelevä.

Vierailija
99/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lähde sukkahoususillaan kotoani.

Oletteko nähneet joskus 1900 luvulla sukkahoususillaan kekkuloivia, muutakuin miehiä baletissa?

Vierailija
100/138 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisiä enää kiinnosta tyyli vaan mukavuus.

Sen huomaa. Ei yhtään ajatella miltä näyttää.