Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikä naisen älykkyys siis oikeasti viehätä miehiä?

Vierailija
29.05.2025 |

Onko tämä täysin turha ominaisuus seksikkyyttä ja kumppaninvalintaa ajatellen?

Tämä ei ole siis vastakkainnasettelu kauniin ja älykkään välillä, nainen kun voi olla molempia. Pointti on vaan se, että osalle tuntuu olevan sama onko nainen älykäs vai ei kunhan tämä on riittävän kaunis.

Miten tästä voi ikinä syntyä tasa-arvoista kumppanuussuhdetta? Itse en ainakaan bj miestä, jota en kunnioita, ja vaikeaa olisi kunnioittaa jotakuta, joka ei arvostaisi myös persoonaani ulkonäön ohella.

Kommentit (249)

Vierailija
181/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät naiset eivät tee tyhmiä asioita, esim levittele henk.koht asioita someen tai petä kumppaniaan tai muuta.

Toki se riittää että on perus älykäs, ei tarvitse olla mikään huippuälykäs, se ei oikein naisilla tuo mitään lisää.

Vierailija
182/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa nainen ei saa olla miestä älykkäämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään tapailemani nainen kehui minun olevan syvällinen ja pitkäjänteinen - harmi, etteivät nämä ominaisuudet olleen kovin korkealla hänen (korkeakoulutettu nainen) arvolistallaan. Ymmärsin vasta vähän myöhemmin, että oli omaksi onnekseni - tunnekylmä nainen.

Joku tunnekylmä nainen alapeukuttaa.

Vierailija
184/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehätys on paljon muutakin kuin älykkyyttä - aloitus on tyypillinen nykypäivälle, yritetään tehdä monimutkaisesta asiasta mustavalkoinen joko tai asia.

Vierailija
185/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiihottavaa. Tunnen pari, joiden äly on nimenomaan se heidän kuumin ominaisuutensa.

Toisaalta sitten myös sellaiset keskivertoa yksinkertaisemman oloiset innostavat, mutta heille on kyllä vielä lisäedellytys, että ovat hyvännäköisiä.

M34

Vierailija
186/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen älykkyydellä ei ole miehelle kauheasti väliä. Sillä voi olla jokin pieni viehätys joka tekee säväyksen, mutta ennen kaikkea se on miehelle melko neutraali ominaisuus. Jos mies sanoo haluavansa älykkään naisen, hän tarkoittaa sellaista yli 110 äo:lla varustettua joka tekee fiksuja valintoja.

Toisaalta korkeakaan älykkyys naisella ei haittaa miehiä. En tiedä onko miehekkään älykkyydellä suurta väliä ainakaan keskimääräiselle naiselle, paitsi jos sen kautta saa statusta.

Tuo 110 on ehkä pahin taso naisilla, kun ne luulee olevansa kovinkin älykkäitä.

Mies, ÄO 145

Voi olla, en tunne heitä.

Nainen, älykkyysösamäärä 149

Oletko DI?

Mitkä ovat saavutuksesi elämässä? Terveisin FT (älykkyysosamäärä ei tiedossa).

Vierailija
187/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta älykkään naisen sinkuksi jäämisestä, en ole varma onko se niinkään siitä kiinni etteikö tämä kelpaisi miehille, vaan onko vaan yksinkertaisesti älykkäämpää olla ilman miestä. Itse en ole vuosiin edes etsinyt, sillä elämänlaatu vaikuttaa rehdisti aika paljon paremmalta ilman. Tarjontaa on kyllä ollut, oikeastaan aika paljonkin ihan huippuälykkäitä (+135). Ehkä en vaan pidä miehistä, näin rehellisesti sanottuna

Jos ajatellaan älykkyyttä puhtaasti matlu-puzzleiluna niin se implikoi rationaalisten aivoalueiden käyttöä, ja jos nämä ovat dominantit niin silloin minkäänlainen pariutuminen ei tapahdu hinkutuksen kautta vaan esim. sukusolujen luovutuksen. Vielä pidemmälle vietynä jonkun gmo:n. Hinkutus on nisäkäsvaistotoimintaa, ei ollenkaan älykästä

Esimerkiksi se mies joka luovutti sukusoluja 180 lapsen tekemiseen on yksi tämän hetken fiksuimpia pariutujia. Tunnettuja siis. Sitähän ei tiedä jos piilossa tapahtuu jotain vielä älykkäämpää

Vierailija
188/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder treffeille halutaan kaunis ja mahdollisimman yksinkertainen, että sen saa helposti höynäytettyä sänkyyn.

Eli et ole mitenkään kovin himottava, jos pitää höynäyttää?

Tuntemillani älykkäillä naisilla on aika kova libido, ja ovat ihan itse halunneet sinkkuna panna paljon. Ei niitä kiinnosta jumitella missään "onks ok harrastaa nyt seksiä"-tason sosiaalisten normien tylsissä dilemmoissa, vaan tekevät mitä haluavat.

Vierailija
189/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua viehättää älykkäät naiset. Se on hottia. En voisi jumaloida typerää naista. -M44-

Vierailija
190/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet elävät tunteella."

En! Tai no... Panen muutamaa eri naista. 

Kenellekään ei käynyt vuoroviikkoperiaate... Nyt vain tapaillaan. 🕺

M48

Vierailija
191/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys viehättää miehiä, joilla on hyvä itsetunto. Huonolla itsetunnolla varustetut miehet kokevat älykkään naisen uhkana. Samoin ihmiset, jotka haluavat kontrolloida muita, eivät pidä älykkäistä, koska heitä on vaikeampi hallita kuin tyhmiä.

En kyllä itse koe mitään tohtorinaisia uhkana. Ovat vaan monesti aika outoja tapauksia ja kovin ylpeitä saavutuksistaan. Itse en oikein jaksa sellaista. Toki sieltäkin varmaan löytyy hyvän luonteen omaavia, mutta harvemmin tulee sellaisiin törmättyä.

Minä taas en ole törmännyt tuollaisiin tohtoreihin. Päinvastoin aika rentoja ja tavallisia, kiltin oloisia ja empaattisia olleet. 

Ainoat naiset joiden olen kuullut ajattelevan itsestään aika paljon nimenomaan sillä tavalla, että olisivat miesten mielestä älynsä puolesta pelottavia menestyjiä ja vähän sellaisia muita älykkäämpiä, on olleet myynnin tradenomi ja kauppatieteiden maisteri (eri henkilöt siis) :D

Vierailija
192/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin kuvitella, että miestenkin keskuudessa ne on nimenomaan nuita myynnin tradenomeja ja kauppatieteiden maistereita, joiden joukosta voi löytyä näitä joilla ehkä vähän keulii käsitys omasta itsestä ja omasta kyvykkyydestään :D

Vierailija
193/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen älykkyydellä ei ole miehelle kauheasti väliä. Sillä voi olla jokin pieni viehätys joka tekee säväyksen, mutta ennen kaikkea se on miehelle melko neutraali ominaisuus. Jos mies sanoo haluavansa älykkään naisen, hän tarkoittaa sellaista yli 110 äo:lla varustettua joka tekee fiksuja valintoja.

Toisaalta korkeakaan älykkyys naisella ei haittaa miehiä. En tiedä onko miehekkään älykkyydellä suurta väliä ainakaan keskimääräiselle naiselle, paitsi jos sen kautta saa statusta.

Tuo 110 on ehkä pahin taso naisilla, kun ne luulee olevansa kovinkin älykkäitä.

Mies, ÄO 145

Voi olla, en tunne heitä.

Nainen, älykkyysösamäärä 149

Mitkä ovat saavutuksesi elämässä? Terveisin FT (älykkyysosamäärä ei tiedossa).

Saavutukseni elämässä ovat hyvä parisuhde ja se, että olen hoitanut lapset hyvin. Olen myös opiskellut yliopistossa, mutta en ole DI. Olen myös kohtuullisen nuori, että ehdin kyllä tekemään vaikka mitä.

En näe että pitäisi saavuttaa mitään vaikka olisi miten korkea äö, riittää että elää ihan tavallista elämää, näkee kivoja ihmisiä ja tekee kivoja juttuja.

Vierailija
194/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ominaisuudet ovat älykkyyttä tärkeämpiä, mutta kyllä se älykkyyskin pieni plussa on. 

M37

Vierailija
195/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaahan naiset mikä teistä on älykästä? Minulle esim vaikka maisteri viestii siitä että kyseessä on kuitenkin aika tylsä ihminen verrattuna lastenhoitajaan.

Aika outo kommentti, moninkin tavoin...Eiköhän se rikpu persoonasta eikä koulutuksesta onko tylsä vai ei...

Vierailija
196/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äkykkäät naiset sytyttää. AP on palstamamma, joten hän ei ole älykäs, eikä kaunis.

LOL...Tietäisitpä vaan.

AP

Vierailija
197/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt on suunnilleen normaaliälyinen, niin se on kokemukseni mukaan tarpeeksi hyvään parisuhteeseen. Enemmän on merkitystä muilla asioilla kuten luonteella, lapsettomuudella, työllä, ulkonäöllä, painolla, arvomaailmalla, mielenkiinnon kohteilla jne.

Vierailija
198/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaahan naiset mikä teistä on älykästä? Minulle esim vaikka maisteri viestii siitä että kyseessä on kuitenkin aika tylsä ihminen verrattuna lastenhoitajaan.

Lastenhoitaja on usein maisteri.

Vierailija
199/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on yleisesti ottaen kumppanin valinnassa miehiä tärkeämpää kompetenssi. Se voi ilmetä sitten miehessä lihaksikkaina käsivarsina, terävänä päänä, paksuna lompakkona, liukkaana kielenä tai miten vaan.

Miehelle (yleisesti puhuen) naisen kompetenssilla ei ole niin paljon väliä kumppania valitessa. Älä anna tämän hämätä, se ei tarkoita etteikö esim älykkyyttä arvosteta ollenkaan.

Myöhemmin parisuhteen pitkittyessä toisen pään sisällön arvostus kyllä kasvaa väjäämättä. Sanotaan myös "Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan" ja ehkä siinä on itua.

Vierailija
200/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkki ei-älykkäästä ihmisestä, niin pohditaan sitten onko sillä merkitystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan