tinderdeitti antoi whatsappinsa mutta ei laita yhtään viestiä?
Tällaisiako kommunikointitaitoja pitää nykyajan naisilta kestää?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
ootko itse laittanut viestiä?
Olen, mutta nainen ei kykene aloittamaan yhtään keskustelua.
Jos pyysit numeroa, sun pitäisi laittaa eka viesti.
Jos olet jo laittanut ja hän ei laita viestiä, hän on valitettavasti ghostannut sut kiinnostuksen puutteen takia. Tämä on ikävää, ja tosi yleistä toimintaa nykyään ihan yhtäläisesti molempien sukupuolten toimesta.
Jos ei vastavuoroisuutta löydy, niin siirry seuraavaan.
Ovela kikka. Nuo whatsapp viestisi tulee maksamaan 100€/viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta nainen ei kykene aloittamaan yhtään keskustelua.
Siis mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Ei vastaa viesteihin vai keskustelusta ei vaan muuten tule mitään?
Ghostaus on siis tosi haavoittavaa, mutta jostain syystä olemme kollektiivisesti kulttuurina päättäneet, että se on normaalia toimintaa. Mielestäni ihan perseestä ja tosi itsekästä. Pidän lampaina niitä jotka sitä harjoittaa, ja suoraan sanottuna halveksin heidän heikouttaan. Voi nimittäin aina kohteliaasti ilmaista edes jälkeen päin ettei olekaan kiinnostunut, jos ei treffeillä hämmennyksissä tiennyt miten kieltäytyä numeron antamisesta tai osannut heti päättää että haluaako nähdä uudestaan.
Laita sille horolle kuva (sun) kullista, mistä roikkuu lappu "lähetkö kahveille." Pitäis natsata.
Vierailija kirjoitti:
Ghostaus on siis tosi haavoittavaa, mutta jostain syystä olemme kollektiivisesti kulttuurina päättäneet, että se on normaalia toimintaa. Mielestäni ihan perseestä ja tosi itsekästä. Pidän lampaina niitä jotka sitä harjoittaa, ja suoraan sanottuna halveksin heidän heikouttaan. Voi nimittäin aina kohteliaasti ilmaista edes jälkeen päin ettei olekaan kiinnostunut, jos ei treffeillä hämmennyksissä tiennyt miten kieltäytyä numeron antamisesta tai osannut heti päättää että haluaako nähdä uudestaan.
Juttelen aina kiinnostaville naisille, muita pidän odottamassa vuoroaan
M41
Naiset on yleensä tosi taitavia viestittelijöitä. Jos viestejä ei kuulu, hän ei ole riittävän kiinnostunut. On tietty vaikea siirtyä seuraavaan kun seuraavaa ei ole näköpiirissä ja koska flaksi käy harvoin, mutta jos olet nyt jo vittuuntunut treffikumppaniisi, niin voin kertoa että hän ei ole elämäsi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelen aina kiinnostaville naisille, muita pidän odottamassa vuoroaan
M41
And...?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on yleensä tosi taitavia viestittelijöitä. Jos viestejä ei kuulu, hän ei ole riittävän kiinnostunut. On tietty vaikea siirtyä seuraavaan kun seuraavaa ei ole näköpiirissä ja koska flaksi käy harvoin, mutta jos olet nyt jo vittuuntunut treffikumppaniisi, niin voin kertoa että hän ei ole elämäsi nainen.
Taitavia? Paras sielunnäyte mitä olen lukenut on tyyliin joo xd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitavia? Paras sielunnäyte mitä olen lukenut on tyyliin joo xd
Joko et jostain syystä ole löytänyt sulle sopivia tyyppejä, taikka sitten tämä kertoo omaa tarinaansa sun naismausta... Jos nainen on jostain miehestä oikeasti kiinnostunut, niin sitä puhetulvaahan ei saa mikään loppumaan ja sitähän koittaa vaan olla laittamatta liikaa viestejä... Tämän tiedän omista kavereistani. Olen siis nainen.