Eikä naisen älykkyys siis oikeasti viehätä miehiä?
Onko tämä täysin turha ominaisuus seksikkyyttä ja kumppaninvalintaa ajatellen?
Tämä ei ole siis vastakkainnasettelu kauniin ja älykkään välillä, nainen kun voi olla molempia. Pointti on vaan se, että osalle tuntuu olevan sama onko nainen älykäs vai ei kunhan tämä on riittävän kaunis.
Miten tästä voi ikinä syntyä tasa-arvoista kumppanuussuhdetta? Itse en ainakaan bj miestä, jota en kunnioita, ja vaikeaa olisi kunnioittaa jotakuta, joka ei arvostaisi myös persoonaani ulkonäön ohella.
Kommentit (249)
Vastaan omasta puolestani, että (riittävä) älykkyys on ehdoton edellytys parisuhteelle naisen kanssa. Itse älykkäänä miehenä haluan pystyä keskustelemaan kumppanini kanssa erilaisista asioista. Toinen ehdoton vaatimus on kyky itseironiaan. Suhde ihmisen kanssa, joka ottaa itsensä liian vakavasti, on raskas.
Naisen älykkyydellä ei ole miehelle kauheasti väliä. Sillä voi olla jokin pieni viehätys joka tekee säväyksen, mutta ennen kaikkea se on miehelle melko neutraali ominaisuus. Jos mies sanoo haluavansa älykkään naisen, hän tarkoittaa sellaista yli 110 äo:lla varustettua joka tekee fiksuja valintoja.
Toisaalta korkeakaan älykkyys naisella ei haittaa miehiä. En tiedä onko miehekkään älykkyydellä suurta väliä ainakaan keskimääräiselle naiselle, paitsi jos sen kautta saa statusta.
Vierailija kirjoitti:
Viesti 136/136, sinä juuri toistit samaa mitä minä sanoin ja sitten vielä perään kehotat lukemaan paremmin. Ööh?
Niin, jos olisit lukenut viestin et olisi joutunut kommentoimaan ollenkaan. Turha viesti, koska kirjoitin jo itse alunperin sen.
Suurinosa miehistä ei ole kovin älykkäitä ja ihmiset viihtyvät suunnilleen tasoistensa kanssa.
Huvittavaksi asian tekee se, että sellaiset vähän tyhmemmät miehet usein kuvittelevat olevansa älykkäitä (huomaa ketjustakin). Samoin kyllä niiden vähän tyhmät naisetkin.
Ei älykkyys tietenkään viehätä, jos itse on tyhmä. Siitä tulee vaan epätasa-arvoinen parisuhde, kun toinen on hönö ja toisella pää leikkaa kuin partaveitsi. Pelkällä ulkoisella viehättävyydellä ei parisuhdetta kannatella.
Tilastollisesti mies pettää parisuhteessa, jos nainen tienaa miestä enemmän.
Omassa tohtori promovaatiossa naisten deitit oli kyllä... Ei niin maskuliinisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti mies pettää parisuhteessa, jos nainen tienaa miestä enemmän.
Omassa tohtori promovaatiossa naisten deitit oli kyllä... Ei niin maskuliinisia miehiä.
Näinhän se on, ja tuon huomaa siitä akateemisten naisten kireydestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Taustalla vaikuttaa evoluutio.
Mies etsii naista, joka on terve, lisääntymiskykyinen ja pystyy huolehtimaan jälkeläisistä. Sopiva ruumiinrakenne, riittävän leveä lantio, jotta synnytys sujuu, hoikka vyötärö, ettei ole valmiiksi raskaana tai sairas, suuret rinnat imettämistä varten, pitkät jalat, että pystyy pakenemaan vaaroja. Sopusuhtaiset kasvot, ettei ole kehitysvammaa tai sairautta. Näistä koostuu naisihanne.
Nainen taas arvostaa miehen älykkyyttä, jotta tämä kykenee huolehtimaan elannosta, keksii keinot välttyä vaaroilta eikä ota yltiöpäisiä riskejä.
Tavoitteena ei evoluution historiassa ole ollut onnellinen parisuhde, vaan kyky tuottaa elinkelpoisia jälkeläisiä ja huolehtia niistä.
Lantion leveydellä ei ole mitään tekemistä synnytyksen sujuvuuden kanssa.. Vain luisen lantion sisämitta vaikuttaa ja sitä ei voi päätellä lantion ulkomitoista.
Keskimäärin, kun älykkyys noin yleisesti koetaan esim. johdonmukaisuutena ja ei-tunnevaltaisena, niin koska maskuliinisuus on enemmän sinnepäin, niin myöskin samanlainen nainen on vähän kuin mies, ja mies itse käy naiselle tarpeettomaksi. Yksilökohtaisesti riippuu näistä mätseistä mitä kukin arvostaa ja tarvitsee. Mutta kyllähän naiset enemmän yrittää loistaa naisellisuudellaan kuin älyllään.
No miehet näkevät sen "kumppanuussuhteen" vähän toisella tavalla,heh heh...
Muuten sitä voisikin olla vain miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin, kun älykkyys noin yleisesti koetaan esim. johdonmukaisuutena ja ei-tunnevaltaisena, niin koska maskuliinisuus on enemmän sinnepäin, niin myöskin samanlainen nainen on vähän kuin mies, ja mies itse käy naiselle tarpeettomaksi. Yksilökohtaisesti riippuu näistä mätseistä mitä kukin arvostaa ja tarvitsee. Mutta kyllähän naiset enemmän yrittää loistaa naisellisuudellaan kuin älyllään.
Miehet elävät tunteella.
Jos olet niin älykäs niin miksi haaveilet miehestä? Luulisi että elämässä olisi paljon mielenkiintoisempiakin asioita kuin sukuelinten hinkutus. Lisääntymisenkin voi suorittaa naisen vaikka sukusolujaan luovuttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Johdonmukaisuus ja ei-tunnevaltaisuus joo ilmeisesti mielletään maskuliiniseksi, mutta tuntemani miehet joista naiset (ja hyvännäköiset naiset) tykkäävät, ovat aivan hemmetin dramaattisia ja tunnevaltaisia ihmisiä. Siis aivan naurettavan dramaattisia.
Ilmeisesti kuitenkin maskuliiniseksi koettuja, kun ovat niin suosittuja ja cooleja. Keskenään riitelevät ja draamailevat minkä ehtivät.
Ehkä ne ketjussa mainitut älykkäät, yksin jäävät miehet on vaan liian laimeita ja tylsiä tyyppejä ja siksi eivät saa naisia? Pitäisi olla tunteikkaampi ja dramaattisempi persoona. Temperamenttia peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halua rauhaa vaan laiskotella ja passuuttaa itseään. Draama syntyykin siitä, että nainen kuvitteli miestä aikuiseksi, vastuulliseksi ja aktiiviseksi ihmiseksi, jota tämä jaksoi esittää tasan sen aikaa, että pääsi sohvalle lojumaan.
Miehet, älkää esittäkö. Huijaaminen paljastuu. Ja silloin syntyy draamaa ja te lennätte kuin leppäkeihäs luiskaan.
Olen kai tunneälykäs, kun mulla on pari eri naista ja osaan pestä lakanat?
🤷🏼
Et ole älykäs ollenkaan. Kaikki mitä tähän ketjuun olet kirjoittanut, huutaa sellaista vähän tyhmien mimmien kanssa viihtyvää perusjantteria joka tykkää kuvitella itsensä vähän älykkäämmäksi kuin onkaan. Missään älykköjen seurassa et pärjäisi hetkeäkään.
Hä? Perus pokeri ymmärtämys on pelata tyhmempien kanssa! 😜
Siksi tekstaan sun kanssa... 😏
Kyllä äkykkäät naiset sytyttää. AP on palstamamma, joten hän ei ole älykäs, eikä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Naisen älykkyydellä ei ole miehelle kauheasti väliä. Sillä voi olla jokin pieni viehätys joka tekee säväyksen, mutta ennen kaikkea se on miehelle melko neutraali ominaisuus. Jos mies sanoo haluavansa älykkään naisen, hän tarkoittaa sellaista yli 110 äo:lla varustettua joka tekee fiksuja valintoja.
Toisaalta korkeakaan älykkyys naisella ei haittaa miehiä. En tiedä onko miehekkään älykkyydellä suurta väliä ainakaan keskimääräiselle naiselle, paitsi jos sen kautta saa statusta.
Tuo 110 on ehkä pahin taso naisilla, kun ne luulee olevansa kovinkin älykkäitä.
Mies, ÄO 145
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 110 on ehkä pahin taso naisilla, kun ne luulee olevansa kovinkin älykkäitä.
Mies, ÄO 145
Voi olla, en tunne heitä.
Nainen, älykkyysösamäärä 149
Vierailija kirjoitti:
Taustalla vaikuttaa evoluutio.
Mies etsii naista, joka on terve, lisääntymiskykyinen ja pystyy huolehtimaan jälkeläisistä. Sopiva ruumiinrakenne, riittävän leveä lantio, jotta synnytys sujuu, hoikka vyötärö, ettei ole valmiiksi raskaana tai sairas, suuret rinnat imettämistä varten, pitkät jalat, että pystyy pakenemaan vaaroja. Sopusuhtaiset kasvot, ettei ole kehitysvammaa tai sairautta. Näistä koostuu naisihanne.
Nainen taas arvostaa miehen älykkyyttä, jotta tämä kykenee huolehtimaan elannosta, keksii keinot välttyä vaaroilta eikä ota yltiöpäisiä riskejä.
Tavoitteena ei evoluution historiassa ole ollut onnellinen parisuhde, vaan kyky tuottaa elinkelpoisia jälkeläisiä ja huolehtia niistä.
Nyt oli kyllä sellaiset veetin fantasiat, että oksat pois. Se mies on kautta historian naisen suurin vaara. Naiset ovat miesten kanssa vain pakosta.
No, breast size does not directly correlate with the amount of milk produced. Milk production is determined by the number of milk-producing cells (glandular tissue) in the breast, not the amount of fat tissue, according to Medela. While larger breasts might have more overall tissue, a significant portion of that tissue is fat, and the actual milk-producing glandular tissue can be the same in women with different breast sizes.
Tehokkain lisääntyjä on nainen jolla on nopea aineenvaihdunta. Se vaikuttaa lapsen kehitykseen. Mutta toisaalta nopean aineenvaihdunnan naisella on yleensä myös nopeat jalat, joilla juosta retardeja karkuun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, tää oli silleen hyvä, että sama voi päteä toisinpäin. Ei naisiakaan välttämättä kiinnosta jos oleturallasi menestyvä hikipinko, mikäli muuten ei natsaa.
Olet vähälahjainen valehtelija jos todella väität, ettei naisia oikeastaan kiinnosta miehen maine, rahat ja status.
Olen mittausten mukaan älykäs, korkeakoulutettu ja kuulemma ulkonäöltäkin ihan validi. Mua ei jurikaan kiinnosta nuo asiat. Miehen on oltava riittävän älykäs, riittävän hyvännäköinen, seksuaalisesti aktiivinen ja taitava sekä kiinnostunut kanssani samantyylisistä asioista.
Tuo on muuten totta. Kun mietin kaikkia oikeasti älykkäitä naisia joita olen tavannut, niin niitä ketään ei kiinnosta tippaakaan mikään miehen rahat tai status.
Sellaiset asiat kiinnostavat ihan muita kuin älykkäitä naisia.
Lasten älykkyys periytyy äidiltä. Tämä on tutkittua tietoa.