Kenelle sanoisit suorat sanat ja mitä sanoisit, mutta et kehtaa? SANO SE SIIS TÄSSÄ
Kommentit (191)
Olet kyllä huonoin esimies, mitä mulla on ikinä ollut. Olet niin susi lampaiden vaatteissa. Toivottavasti ei tarvitsisi ikinä nähdä sinua enää.
Mikäs saa**nan oikeus sulla on aina tiuskia miulle? Luulet olevasi jotain parempaa, kuin oletkaan ja pidät ilmeisesti perhettämme jotenkin alempiarvoisena!? Olet varmaan tottunut, että kaikki (etenkin miehesi) tanssii pillisi mukaan.
Ja ne sinun " pakkomielteesi" ovat lähinnä naurettavia. Ei kaikkea voi kontrolloida.
Sanon, että pitäkää helvetissä ne räkäiset pentunne kotona siihen asti kun ovat terveinä!!! Mikä perkele siinä on että puolikuntoisia pentuja pitää raahata hoitoon muita sairastuttamaan ja sitten päivitellään, että kun hoidosta piti hakea kesken päivän kun hoitajat soitti että kovasti on uupunut ja lämmin tämä lapsi. Koittakaa tajuta, että ne sairastuttaa pahimmassa tapauksessa kymmeniä ihmisiä, vaikka kuinka monta perhettä!! Ja kuumetta on, jos lapsella on yli 37 astetta, ei voi päättää, että " meidän perheessä kuumeen raja on vasta 38" . Mitä hemmetin omia sääntöjä semmoset on, että sanotaan että meidän lapsella ei ole kuumetta jos on vaan 37,8 astetta lämpöä häh?? Kuume mikä kuume, kypsy siihen että veit yksivuotiaan isoon päiväkotiryhmään ja joudut olemaan pois sen takia monta, monta kertaa töistä. Olisit hoitanut edes kaksivuotiaaksi sen penskasi kotona ettei tarvi sitten ruikuttaa kun se sairastaa. HALOOOO!
Kaikki, jotka ovat teille ilkeitä tai haukkuvat teitä, eivät ole kateellisia.
Jo se, että luulette niin, osoittaa teidän olevan kusipäitä, jotka pitävät itseään muita parempina.
Hän on valehteleva paska, joka yritti minuakin, ystävääsi sänkyyn selkäsi takana monet kerrat. Mikset voi uskoa muita ihmisiä? Miehesi saa aina sinut uskomaan kaiken paskan, jota sinulle syöttää. Hän ei ole sinun arvoinen. Ja halusit katkaista ystävyytemme kun kerroin totuuden! Kiitos kun tiedän paljon merkkasin sinulle, ettemme edes voi puhua asioista! Kaikki nauravat hänelle ja sinulle myös, kun suostut uskomaan kaiken paskan!!! Sääliksi käy, elä sinä siellä omassa fantasia-maailmassasi ja usko vaan, että kaikki muut valehtelee ja miehelläsi on vaan lapsuuden traumoja (jotka kerta toisensa jälkeen saa hänet pettämään). Ja nyt hän on muuttunut mies, niin varmaan! Etkö tajua, että sinä tarjoat hänelle asioita, joita se saamaton paskiainen ei muuten saisi. Hyvää loppuelämää sinulle elättäessäsi teidät! Mä voin paljon paremmin nyt kun ei tarvitse kuunnella sun ruikutusta hänen pettämisestään:)
Yritä hyvä ihminen hankkia itsetunto, ei runsas ylipaino tee sinusta ihmisenä arvotonta. Sinulla on vielä mahdollisuus kouluttautua ja mennä elämäsi ensimmäistä kertaa ansiotyöhön, älä jää miehesi armoille. Vaikka kasvoit alkoholistiperheessä, se ei merkitse, että sinun ja lastesi tulisi nyt kokea sama uudelleen. Miksi ihmeessä olet tehnyt jo 5 lasta miehelle, joka ryyppää, pettää, katoaa omille reissuilleen. Vai oletko tarkoituksella sokea. Etkö ymmärrä, ettei ole hyvä esimerkki lapsille pakata heidät viikonloppuisin autoon ja lähteä karkuun miehen juomista. Kun olet ollut lapsiasi synnyttämässä, miehellä on viinaa ja naisseuraa riittänyt. Nytkin hänellä sinua 15v vanhempi vakipano. Etkö todellakaan näe - vai etkö halua nähdä.
- miksi raha ja maine merkitsi sinulle enemmän kuin minä? Miksi et ollut paikalla ikinä, ja jos olit niin et ollut läsnä?
ja nykyisinkin tunnut välittävän muiden lapsista enemmän, siitähän saa rahaa :(
Sori mutta olen katkera, myös sille toiselle osapuolelle. Olitte niin epäkypsiä vielä silloin... olette sen ajan ihmisiä että teillä on ihmeelliset arvot minun mielestäni. minutkin veditte omiin sotkuihinne ja kärsin siitä vieläkin , olen tehnyt teidän puolesta niin paljon asioita jotka ovat pelastaneet teidät mutta ahdistanut minut.
silti en voi olla erossa teistä. olette tehneet minusta kyllä niin oudon ihmisen että tuleekohan minusta ikinä normaalia ?
Älä yritä omia elämääni ja tyyliäni, elintapojani yms. Lopeta matkiminen, siihen alkaa jo ympäristökin kiinnittää huomiota. Älä yritä pönkittää omaa olemattoman huonoa itsetuntoasi kilpailemalla kanssani ja tallomalla rivien välistä minua maan rakoon.
Helpotti!
että olen ollut häneen rakastunut jo vuosia!
Minua inhottaa tapasi kohdella esikoistasi. Muistan kuinka kerroit suu vaahdoten, miten anoppisi hylkäsi aikoinaan miehesi, kun sai toisen lapsen. Nyt tuntuu, että toistat samaa kaavaa oman lapsesi kohdalla. Vaikka esikoisesi ei varmasti ole helppo lapsi, hän tarvitsee runsaasti hellyyttä ja syliä, jota en ole _ikinä_ nähnyt sinun hänelle antavan, toisin kuin kuopuksellesi. Toivottavasti annat sitä silloin kun en ole näkemässä... Ja esikoisesi on jo niin iso, että ymmärtää aivan varmasti, että puhut hänestä pahaa, jos hän kerta on samassa huoneessa. Voi vitsi, että alkoi taas säälittää poikasi...
ja elämänohjeiden antaminen, kun olet mokannut itse lähes kaiken, etkä suoraan sanoen ole riittävän fiksu antamaan kenellekkään ohjeita.
Vierailija:
Miehelleni:
Herää pahvi, sinulla on tässä vaimo ja koti ja elämä, ja sinä tuhlaat ne murjottamiseen, äyskimiseen, kiukutteluun, syyttelyyn, haukkumiseen.Ihanaa että olet itse täydellinen, mutta me muut ollaan ihmisiä ja töppäillään joskus. Toivoisin että pääsisit tuosta *armottomuudesta*, ja tajuaisit että elämä on lyhyt eikä kaikesta tarvi tehdä kolmatta maailmansotaa, eikä kaikesta tarvitse *rankaista* mykkäkoululla a jäätävällä hiljaisuudella saati avioerouhkailulla. Että elämä ois paljon kivempaa kun ei jaksaisi ihan kaikesta kehittää viikkojen draamaa. :(
Jos et viimein lopeta sitä siskoni nöyryyttämistä ja sen kavereille perään soittelemista niin tulen ja teen sulle jotain omin paljain käsin!!!!! Että sitten oletkin maailman tyhmin ämmä, sen olen tiennyt jo vuosia mutta nyt olet sen julkistanut kaikelle kansalle tempuillasi. Suksi elämästämme kuuseen, kohta et enään nää siskoani ja voi kyylätä sen tekemisiä ja sen vieraita ym ym ym... Onneksi!!! Mutta mitäs sitten teet? Millä elämäsi oikein täytät häh kusipäääääää!!!!! Jospa joutaisit sitten tekemään vaikka lapsillesi kunnon kotiruokaa ja olemaan oikea äiti, ei enää 35v teini jolla ei ole muuta kuin ulkokuoren kyyläys ja naapurin asiat! LUOJA KUINKA OLETKAAN TYHHHHMÄÄÄÄÄÄ!
Yrittäisit edes olla lapsellesi äiti. Sä pidät sun ihanaa tyttöäs vaan raha-automaattina, kun et viitti kunnon töitä hankkia. Tyrkkäät heti tilaisuuden tullen tytön ties kelle kun et ite viitti katella. Huudat vaan toiselle ja haukut ties miksi, äläkä yritä selittää, tyttö kyllä kertoo niille keihin se luottaa. Lapsi kulta ei saa edes kunnon vaatteita eikä varmaan kunnolla ees syödäkseen, kun on niin pieni kirppu. Oota vaan lehmä, mä nauran ja v***n kovaa kun likan isä ja sen perhe ottaa ja hommaa tytön kotiin. Siellä sillä sentään on hyvä olla ja se SAA OLLA LAPSI!!! Sä et ämmä usko kuinka mua korpee et tollaset huithapelit oman navan töllöttäjät ees pääsee äidiks!!!!
Kyllä helpotti. Ihan totta, mulla on ihan hirvee suru tän lapsen eestä. Onneks saan olla tän lapsen elämää värittämässä ees joskus, vaikkakin ihan liian harvoin.
Etkö sä vittu tajua että pilasit mun lapsuuden ja nuoruuden? Ei se vittu lapsen syy ole jos et osaa kasvattaa muuten kuin nyrkeillä!!!
Mi***lle: laihduta, äläkä vaan puhu siitä! Kyllä on ruuassa jotain ylimääräistä kun olette kaikki niin lihavia. Miehes on ruma, lihava, lapsellinen sovinisti narsisti, etkö sä oikeasti sitä näe? Jättäisit sen alistavan paskan niin saisit omankin elämän.
J***alle: Lopeta se ryyppääminen ja ympäriinsä paneskelu ja keskity edes joskus lapseesi.
Lapseni isälle: Älä vittu kännissä kaverille valita, että haluaisit nähdä lastasi kun et ole KERTAAKAAN käynyt katsomassa! En aio enää perään soitella, tule katsomaan äläkä valita.
P****lle: Älä valita että rahat on loppu jos ostelet kaikkea mahdollista turhaa jatkuvasti. Sitä se köyhyys tarkoittaa ettei kaikkea voi saada! Menisit töihin tienaamaan rahaa, ei sitten tarvisi sossusta shoppailuun rahoja pummia.
Ukko käy edelleen hermoille!
-169
Siisti suusi ja katso peiliin - sussakin on oltava vikaa, jos et kenenkään kanssa tule toimeen!
Kiitti nyt riitti, otan lopputilin!
Yritän vain viestittää, etten olisi valmis. Koko kehoni huutaa sinua ja kosketustasi...
Lopeta se jahkaaminen miehesi ja sen toisen miehen välillä. Siitä toisesta ei ole mihinkään, täys paska koko mies. Luuletko tosiaan että se perheensä jättää sinun takiasi, tyhmä olet jos niin luulet. Ja se, että kärsit viidenkympin kriisistä ja haluat osaksesi huomiota, ei tarkoita sitä, että sinun pitäisi hakea sitä jonkun muun sylistä. selvitä asiat ensin omassa päässäsi, sitten miehesi kanssa, äläkä koko ajan sotke muita omiin ongelmiisi.