Deittiäpit ei motivoi - mistä kotihiiri nainen löytäisi hyvän miehen :/
Olen 28v nainen ja haluaisin parisuhteen, mutta miehiä ei tapaa oikeastaan missään. Deittiäppejä on tullut kokeiltua ja deittailtua, mutta moni mies etsii siellä pelkkää seksiä. En jaksaisi olla pelkkä lelu. Mistä niitä miehiä voisi löytää ihan livenä? En oikeastaan viihdy baareissa ja harrastuksissakin lähinnä naisia tai pariskuntia.
Kommentit (214)
'Ei lastenvalvoja tee mitään tommosia soppareita "ihan vaan siltä varalta jos satutte eroamaan".
Eihän testamentteja ja avioehtojakaan kirjoitella julkisella puolella ilmatteeks "just in case".'
Ei teekään, mutta hänen tehtäviin kuuluu allekirjoittaa vanhempien tekemät sopimukset, jonka jälkeen niitä ei voi riitatilanteessa muuttaa kuin oikeudessa.
-eri
Olen miesvaltaisella alalla ja täällä näkyy vastakkainen todellisuus jossa "nörttimiehet" eivät törmää vapaisiin naisiin missään. Heitäkin on kaikkeen lähtöön: vanhaa, nuorta, treenattua ja pyöreämpää, mutta kun ei törmää naisiin niin ei törmää.
Voin kertoa missä he vapaa-ajallaan oleskelevat: suurin osa harrastaa jotain itsepuolustuslajia puoliaktiivisesti; osa käy pelitapahtumissa tai harrastaa jotain figuja ja Magic-turnauksia; muutama on musiikki/bänditoiminnassa mukana; jokunen käynyt kai juoksemassa maratoneja tms. Kameraharrastajia löytyy sekä paljon frisbeegolffaajia.
Suosittelen etsimään noista jotain väyliä! Esim frisbeegolfradoilla voi kuulemma tutustua porukkoihin; peli-illoissa ei käy kuin miehiä ja itsepuolustuslajeissakin vain pari hassua typyä.
Naisten ongelma on yleensä siinä, että ovat kiinnostuneet miehestä, jolla on vientiä naisten kanssa. Semmoinen hiljainen tavismies on naisille kokonaan näkymätön. - sivusta seurannut mies.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelma on yleensä siinä, että ovat kiinnostuneet miehestä, jolla on vientiä naisten kanssa. Semmoinen hiljainen tavismies on naisille kokonaan näkymätön. - sivusta seurannut mies.
Eli naiset juoksee pelimiesten perässä. Ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat hypergamisia. Siihen liittyy kiinnostuminen toisen naisen hyväksikokemaan mieheen.
En miehenä itsekään välitä tinderistä. Jotenkin en kye kiinnostumaan henkilöstä pelkän kuvan ja pienen tekstin perusteella. Ja toisaalta, tykkään syvällisistä keskusteluista enemmän kuin small talkista. Jos sitä joskus jonkun löytää niin varmaan töiden tai harrastusten kautta. Tinder ei oiken sovi luonteelleni.
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä olen yritttänyt tutustua naisiin, mutta aina päässyt heidän kaveriksi. Mitään vakavaa he eivät ole kanssani halunneet... Tänäänkin eräs nainen, johon olen ihastunut kysyi mitä teen viikonloppuna. Hän haluaa vaan hengata kanssani, muttei seurustella... Olen hänen mielestä hyvä mies, mutten kelpaa seurustelukumppaniksi... Ei voi antaa edes mahdollisuutta minulle... - sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknillinen yliopisto toimii satavarmasti.
Ei ne enää kolmekymppisenä siellä pyöri.
Pyörii toki eikä kaikki muutenkaan aloita yliopisto-opintoja heti lukion jälkeen.
Anna ap kakkosta myös miehille, niin varmasti kumppani löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei motivoikkaan koluta noita shittiläjiä. Narkkeja, mt-ongelmaisia, varattuja ja mahakkaita daddyja. Itse urheilen, koulutettu ja lapseton itsestäänhiolehtiva nainen..täytyy sanoa että aika haaste laitettu löytää kaltaisensa, ainakaan appeista.
Tunnen tuskan. 20 vuotiaat amispojat ja setämiehet laittaa superlikeja, mutta ns samaa tasoa ja samaa ikäluokkaa on todella hankala löytää. Jos löytää niin yleensä keskustelu tökkii tai mies ghostaa.
Ap
Eli matchaat pelkästään itseäsi paremman näköisiä miehiä ja sitten ihmettelet että miksi keskustelu tökkii tai mies ghostaa 👍
Tavallinen tarina Tindermimmeillä, matchataan pelkästään tason yläpuolella olevia komistuksia ja sitte ihmetellään kun ovat kiinnostuneita vain helposta seksistä. No shit Sherlock
Vierailija kirjoitti:
En miehenä itsekään välitä tinderistä. Jotenkin en kye kiinnostumaan henkilöstä pelkän kuvan ja pienen tekstin perusteella. Ja toisaalta, tykkään syvällisistä keskusteluista enemmän kuin small talkista. Jos sitä joskus jonkun löytää niin varmaan töiden tai harrastusten kautta. Tinder ei oiken sovi luonteelleni.
Ei Tinderin tarkoitus ole, että siellä rakastutaan vaan se toimii pelkästään ensikohtaamisena. Kaikista paras on kun vaihdetaan max 10 viestiä ja sovitaan treffit. Kasvotusten sitten tapahtuu se oikea tutustuminen. Sen jälkeen voi koko Tinderin unohtaa.
Anna kun arvaan, pitää olla:
- Alle 30 vuotias
- Akateeminen tutkinto (mielellään lääkäri tai arkkitehti)
- Vähintään 180 cm pitkä
- Eläinrakas (ei mielellään kuitenkaan omista eläimiä)
- Lapsirakas (ei saa kuitenkaan olla lapsia)
- Pitää tykätä matkustelusta ja olla nähnyt maailmaa.
- Täytyy harrastaa kulttuuria ja olla taiteen ystävä.
- Varakkuudesta plussaa, iso omakotitalo meren rannalla olisi kiva.
-Tuo romanttisesti ruusuja treffeille, osaa puhua tunteistaan, ymmärtää ja on empaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat hypergamisia. Siihen liittyy kiinnostuminen toisen naisen hyväksikokemaan mieheen.
Eikä edes tarvitse olla "hyväksi koettu". Riittää, että tyyppi on suosittu muiden naisten keskuudessa. Se "hyvyys" ei välttämättä tule ikinä ilmi. Tai tulee ilmi sitten poliisin raportista.
Voivoi, eikö löydy vitosen naiselle sitä 8-9 miestä?
Lopeta hypergamia ja hyväksy mies omalta tasoltasi, niin kaikki ongelmasi ratkeavat.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä mies, joka ei hae jatkuvasti huomiota, on ihan yhtä näkymätön.
Mistä sinut voisi tavoittaa? Olen kotihiirimies ja etsin kotihiirinaista 👍
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä olen yritttänyt tutustua naisiin, mutta aina päässyt heidän kaveriksi. Mitään vakavaa he eivät ole kanssani halunneet... Tänäänkin eräs nainen, johon olen ihastunut kysyi mitä teen viikonloppuna. Hän haluaa vaan hengata kanssani, muttei seurustella... Olen hänen mielestä hyvä mies, mutten kelpaa seurustelukumppaniksi... Ei voi antaa edes mahdollisuutta minulle... - sama
Oot ollut liian lapanen. Naiselta pitää heti kysyy "joko me seurustellaan tai en tuhlaa aikaa suhun". Näin saat karsittua heti pois naiset, jotka eivät oo kiinnostuneita susta.
Anna ap sun puhelinnumero mulle, niin voidaan tavata vaikka heti huomenna. M 53
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luovuttavat deittisovelluksissa niin nopeasti? Se voi oikeasti vaatia vuosien jokapäiväistä sovellusten käyttämistä että löytää oikeanlaisen kumppanin.
On totta että iso osa miehistä etsii seksiä mutta siihen voit itse vaikuttaa valinnoillasi.
Älä valitse sitä kaikista menevintä mallimiestä vaan omantasoinen tavismies jolla on hyvintäytetty profiili ja haussa elämänkumppani.
Varmaan siksi että niiden profiilienkin selaaminen on loukkaavaa ja moni asiallinenkin profiili vääntyy ahdisteluun heti puheyhteyden auettua.
Mieti itse miltä tuntuisi selailla naisia, jotka ovat rikollisia ja osoittavat häpäisevänsä sinua. Jokainen täysjärkinen poistuu paikasta, missä on tuollaisia miehiä ihan oman turvallisuutensa vuoksi.
Anna vaan periksi jo AP. Ei miehiä kiinnosta.