Deittiäpit ei motivoi - mistä kotihiiri nainen löytäisi hyvän miehen :/
Olen 28v nainen ja haluaisin parisuhteen, mutta miehiä ei tapaa oikeastaan missään. Deittiäppejä on tullut kokeiltua ja deittailtua, mutta moni mies etsii siellä pelkkää seksiä. En jaksaisi olla pelkkä lelu. Mistä niitä miehiä voisi löytää ihan livenä? En oikeastaan viihdy baareissa ja harrastuksissakin lähinnä naisia tai pariskuntia.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei motivoikkaan koluta noita shittiläjiä. Narkkeja, mt-ongelmaisia, varattuja ja mahakkaita daddyja. Itse urheilen, koulutettu ja lapseton itsestäänhiolehtiva nainen..täytyy sanoa että aika haaste laitettu löytää kaltaisensa, ainakaan appeista.
Ainakin tinder on pk-seudulla täynnä akateemisia miehiä.
Asun pk seudulla. Akateemisia ihmisiä löytyy, mutta lapsihaaveita on todella harvalla eikä haluta sitoutua edes parisuhteeseen. Täällä lapsia haluavat vain päihdeongelmaiset amislaiset. Olisin valmis muuttamaan miehen perässä, toki asunto pitäisi ensin myydä ja löytää se mies 🙄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknillinen yliopisto toimii satavarmasti.
Tutkinto on jo. Opiskeluajan olin parisuhteessa väärän miehen kanssa :/ Hän ilmoitti useamman vuoden seurustelun jälkeen, että ei halua sitoutua.
Ap
Ei sun sieltä tarvitse valmistua.
Pyörinkö siis vaan aulassa ympyrää ja odotan että joku (toivoen, että on sinkkumies) tulee kysymään onko kaikki ok?
Ap
Okei, kuulostat sen verran hankalalta, että kannattaa varmaan hyväksyä sinkkuus ja löytää elämään jotain muuta sisältöä.
Mitä siellä pitää tehdä jos ei ole tavoitt
Ok, lähdenkin tästä felicitas mehiläiseen ja kohti itsellistä äitiyttä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei motivoikkaan koluta noita shittiläjiä. Narkkeja, mt-ongelmaisia, varattuja ja mahakkaita daddyja. Itse urheilen, koulutettu ja lapseton itsestäänhiolehtiva nainen..täytyy sanoa että aika haaste laitettu löytää kaltaisensa, ainakaan appeista.
Tunnen tuskan. 20 vuotiaat amispojat ja setämiehet laittaa superlikeja, mutta ns samaa tasoa ja samaa ikäluokkaa on todella hankala löytää. Jos löytää niin yleensä keskustelu tökkii tai mies ghostaa.
Ap
Varmaan löytyy paljonkin miehiä, joilla ei ole kielioppi ja itsetuntemus hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun pk seudulla. Akateemisia ihmisiä löytyy, mutta lapsihaaveita on todella harvalla eikä haluta sitoutua edes parisuhteeseen. Täällä lapsia haluavat vain päihdeongelmaiset amislaiset. Olisin valmis muuttamaan miehen perässä, toki asunto pitäisi ensin myydä ja löytää se mies 🙄
Ap
Ei täällä Helsingissä taida olla enää miehiä, jotka ei tietäisi että naisen on liian helppo vieraannuttaa ja ulkoistaa isä pelkäksi maksajaksi.
Suomi on täynnä tuhansia ja tuhansia fiksuja sinkkumiehiä. Sun pitää vain löytää ne (tai edes yksi).
Ota tavoitteeksi tavata uusia ihmisiä. Josset tavallisesti tapaa uusia ihmisiä niin ethän sinä ketään löydä. Täytyy rohkeasti mennä ja tutustua. Olla jollain tapaa "markkinoilla" niin, että voit jonkun ihanan kanssa kohdata. Vanha sanonta pitää paikkaansa - kotisohvalta ei kukaan tule sinua hakemaan.
No ensin pitäisi lähteä sieltä kotoa...
Nyt vaan reippaasti kaveripiirin mukana kesän rietoihin, tapahtumiin ja festareille.Jospa sieltä joku kaverin veli tai kaverin kaveri löytyisi käsipuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan reippaasti kaveripiirin mukana kesän rietoihin, tapahtumiin ja festareille.Jospa sieltä joku kaverin veli tai kaverin kaveri löytyisi käsipuoleen.
Viimeksi mun kaverit yritti naittaa muo lihavalle vihervassarille. Ei kiitos enää ikinä.
Ap
Nettitreffit tai joku äppi ja sitä kautta vaan rohkeasti treffeille. Käy vaikka kerran viikossa jonkun uuden ihmisen kanssa ensitreffeillä. On lähes tilastollinen mahdottomuus, ettet ikinä päätyisi kenenkään hyvän kanssa treffeille. Ei tarvitse tyytyä ensimmäiseen, eikä edes kymmeneteen, mutta kyllä siellä joukossa helmiä on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei täällä Helsingissä taida olla enää miehiä, jotka ei tietäisi että naisen on liian helppo vieraannuttaa ja ulkoistaa isä pelkäksi
Tää tuntuu olevan monella ongelma ja este sille, ettei lähdetä toteuttamaan omia lapsihaaveita. Oon itse sitä mieltä, että miehen olisi hyvä tuoda esille tämä pelko varhaisessa vaiheessa parisuhdetta. Terveessä parisuhteessa kaikesta voi puhua. Sitten, kun lastenhankinta alkaa tulla ajankohtaiseksi, voidaan tarvittaessa lastenvalvojan kanssa tehdä jo ennalta sopimus lapsen tapaamiseen ja elatukseen liittyen, vaikka ollaankin parisuhteessa --> Jos tulee ero, ei kumpikaan voi käyttää lasta pelinappulana. Muutenkin harva nainen nykyään haluamalla haluaa olla yksinhuoltaja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nettitreffit tai joku äppi ja sitä kautta vaan rohkeasti treffeille. Käy vaikka kerran viikossa jonkun uuden ihmisen kanssa ensitreffeillä. On lähes tilastollinen mahdottomuus, ettet ikinä päätyisi kenenkään hyvän kanssa treffeille. Ei tarvitse tyytyä ensimmäiseen, eikä edes kymmeneteen, mutta kyllä siellä joukossa helmiä on!
Olen ollut kaksi vuotta sinkku ja siitä ajasta noin 1,5 vuotta eri deittiäpeissä. Deiteillä olen käynyt paljon ja usein, mutta tosiaan vakavasti otettavia miehiä ei vaan ole tullut vastaan. Olen alkanut harkitsemaan kumppanuusvanhemmuutta, mutta toisaalta edelleen haaveilen myös siitä parisuhteesta. Alan olla aika paskana tähän deittimaailmaan nykyisellään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ne enää kolmekymppisenä siellä pyöri.
Henk.koht olen aina ihmetellyt tätä ajatusmallia, missä jos sulla on heti seksiä, niin silloin ei voi olla parisuhteella tulevaisuutta? Eli heti kärkeen seksistä tehdään vallankäytön väline ja pelinappula.
"Jos me nyt pannaan, ei tästä suhteesta tule yhtään mitään"
"Sun täytyy pidättäytyä seksistä ja katsotaan sitä sitten 6kk päästä jos olet oikeasti tosissasi?"
Toki ymmärrän, että pelkän seksin hakijat ovat ryhmä erikseen, mutta mielestäni parisuhteessa ei ole tilaa seksillä kiristämiselle.
Olen jo 42 vuotias ja mulla on elämässäni ollut tasan kaksi parisuhdetta, sinkkuna olen ollut viimeksi 16 vuotiaana.
Molemmat suhteet alkoivat puhtaasti seksillä, siitä vaan huomattiin kuinka hyvä toisen kanssa on olla ja alkoi parisuhde, jotka kestivät siis kymmeniä vuosia/kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkinto on jo. Opiskeluajan olin parisuhteessa väärän miehen kanssa :/ Hän ilmoitti useamman vuoden seurustelun jälkeen, että ei halua sitoutua.
Ap
Ei sun sieltä tarvitse valmistua.
Pyörinkö siis vaan aulassa ympyrää ja odotan että joku (toivoen, että on sinkkumies) tulee kysymään onko kaikki ok?
Ap
Okei, kuulostat sen verran hankalalta, että kannattaa varmaan hyväksyä sinkkuus ja löytää elämään jotain muuta sisältöä.
Suosittelen ennemmin dextraa siellä Jätkäsaaren nurkalla, siellä keskitytään tuloksiin eikä rahan lypsämiseen.
Taidat kuvitella olevasi joku jumalten lahja maailman miehille jota miesten pitäisi kivan tavoitella.
Tämmöisiä naisia on tinderit pullollaan. Niin täydellistä miestä tuskin on olemassakaan joka näiden vaatimuslistat kykenisi täyttämään.
Pitää olla valmis kohtaamaan toiset aitoina ihmisinä. Ilman mitään vaatimuslistaa ja tiukkoja kriteerejä. Enkä nyt tarkoita, että pitää huolia mikä tahansa katuojasta kaivettu juoppo kainaloonsa.
M34, nykyisin onnellisesti naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei täällä Helsingissä taida olla enää miehiä, jotka ei tietäisi että naisen on lii
Ei lastenvalvoja tee mitään tommosia soppareita "ihan vaan siltä varalta jos satutte eroamaan".
Eihän testamentteja ja avioehtojakaan kirjoitella julkisella puolella ilmatteeks "just in case".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tuskan. 20 vuotiaat amispojat ja setämiehet laittaa superlikeja, mutta ns samaa tasoa ja samaa ikäluokkaa on todella hankala löytää. Jos löytää niin yleensä keskustelu tökkii tai mies ghostaa.
Ap
Eli matchaat pelkästään itseäsi paremman näköisiä miehiä ja sitten ihmettelet että miksi keskustelu tökkii tai mies ghostaa 👍
Nykyään ainoa varteenotettava vaihtoehto on deittiappi. Unohda joku Tinder. Tee profiili ja käy läpi miesten profiileja, valitse järkevän tuntuinen esittely ja kirjoita jotain ajatuksella laadittua. Millainen viikko on ollut, mikä on jotain mukavaa tekemistä mitä pääset kohta tekemään. Älä huomioi niitä satoja miesten lähettämiä viestejä lainkaan. Järkevät miehet jotka haluaisivat parisuhteen tiedostavat sen, että miesten naisille lähettämä viestin määrä on vähintään massiivinen, joten lähes ainoa tapa on kirjoittaa itsestä hyvä esittely ja ottaa hymyilevä valokuva sekä jäädä odottelemaan josko nainen sattuisi huomaamaan vähemmän itseään tyrkyttävän ihmisen. Näin se alkoi ja nyt yhdessä, joista kahdeksan naimisissa, lapsia on sekä oma asunto.
Ehkä tässä kohtaa oikasti voidaan todeta, että sinun kannattaa vain luovuttaa.