Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!

Vierailija
25.05.2025 |

Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut? 

Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta. 

Kommentit (1589)

Vierailija
1541/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei auta muu kuin tehdä valituksia Sanoma Oy:lle ja ilmiantaa uhkausviestejä nettipoliisille. Tuota häiriköintiä on kestänyt viime vuosikymmeneltä saakka. Ainoa keino lopettaa häiriköinti on luoda joukkopainetta Sanoman ja poliisin suuntaan siinä, että häirikkö saadaan estettyä palstalta ja jotta hän joutuu vastuuseen esittämistään uhkauksista. 

1541 jatkaa: Valitukseksi ei riitä se, että ilmiantaa viestin. Paras valitus on sellainen, johon on pakko vastata esim. sähköpostilla. 

Kysykää samalla miksi tämä ketju saa olla täällä, mutta vastaava naisista poistetaan 16 kertaa.

Vierailija
1542/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä tyypiltä puuttuu selkeästi elämä. Nyt yksin tahkonut keksittyjä tarinoita ja niiden kehuja monen sivun verran. 

Mikä saa sinut kuvittelemaan että ne ovat keksittyjä? Tässä ketjussa kerrotaan vain ja ainoastaan asiallisia humoristisia tarinoita oikeasta elämästä.

No ei täällä tänään ole ollut pahemmin muita kuin sinä. Ja edelleen olet paikalla yksin kommentoimassa.

Yritys oli ihan hyvä, ei vaan mennyt läpi.

Olen yksin?

Kukas sinä sitten olet?

Muista: vain otetut lääkkeet auttavat. Tosin jos joku mieslääkäri on määrännyt ne sulle, uskon helposti että jätät ne syömättä ihan vain miesvihasi vuoksi.

Pitkään olit. Eipä täällä ollut muiden kommentteja. 

Kannattaa myös noudattaa omia neuvojasi. Ja pyydä ne todellakin mieslääkäriltä, kun sinulle tämä sukupuoliviha on elämäntapa. Ei minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei auta muu kuin tehdä valituksia Sanoma Oy:lle ja ilmiantaa uhkausviestejä nettipoliisille. Tuota häiriköintiä on kestänyt viime vuosikymmeneltä saakka. Ainoa keino lopettaa häiriköinti on luoda joukkopainetta Sanoman ja poliisin suuntaan siinä, että häirikkö saadaan estettyä palstalta ja jotta hän joutuu vastuuseen esittämistään uhkauksista. 

Samaa mieltä. Naiset tulee saada vastuuseen teksteistään.

Alanuolen painajat: miksi naisia ei saisi toivoa vastuuseen omista teksteistään?

Vierailija
1544/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alanuolen painajat: miksi naisia ei saisi toivoa vastuuseen omista teksteistään?

Opettelepa itse kirjoittamaan asiallisesti, ennen kuin alat kaivella rikkaa toisten silmistä.

Miehet ovat kyllä se herkempi ja tunteellisempi sukupuoli, kun lempiharrastuksena on raivopäinen vihapuhe ja naisista ruikutus.

Vierailija
1545/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ette keskustele siitä että "miehetkin ovat joskus aika höpsöjä" vaan tehtailette miesvihaketjuja. Olette kuin ulilauta naisvihan suhteen, mutta selittelette että se on eri asia. Uutinen: ei ole.

Lisäksi en koe olevani onneton tai toksinen. Taidat projisoida kun vietät aikaasi näissä miesvihaketjuissa."

No siitä oli tarkoitus keskustella, kunnes tulit levittämään miesvihaasi. Teet sitä ahkerasri ja sitten syytät naisia, kun agendasi onnistuu. 

Mikä siiyä suututtaa, kun kertoo, mitä joku on tehnyt? Se ON eri asia, kuin fantasioida tuntemattomien väkivaltaisista kuolemista tai räävitön suunsoitto suunsoiton vuoksi.

Ja naisvihasi kertoo kyllä vain ja ainoastaan sinun omasta projisointiprojektista.

Eri

Vierailija
1546/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettelepa itse kirjoittamaan asiallisesti, ennen kuin alat kaivella rikkaa toisten silmistä.

Miehet ovat kyllä se herkempi ja tunteellisempi sukupuoli, kun lempiharrastuksena on raivopäinen vihapuhe ja naisista ruikutus.

Voi pientä spermaviemäriä. Naiset ovat poistattaneet tätä vastaavan ketjun naisista aika monta kertaa. :D

Kukahan on se herkkä ja tunteellinen sukupuoli, kun ei saa edes aiheesta kritisoida.

Sitten ihmetelllään miksi ette kehity ja ota vastuuta elämästänne.

Vierailija
1547/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat kyllä se herkempi ja tunteellisempi sukupuoli, kun lempiharrastuksena on r

Voi pientä spermaviemäriä. Naiset ovat poistattaneet tätä vastaavan ketjun naisista aika monta kertaa. :D

Kukahan on se herkkä ja tunteellinen sukupuoli, kun ei saa edes aiheesta kritisoida.

Sitten ihmetelllään miksi ette kehity ja ota vastuuta elämästänne.

Keskustelkaa naisista Ylilaudalla, jos kerran täällä ei onnistu. Lupaan, etten tule sinne ilmiantamaan yhtäkään viestiä.

-eri

Vierailija
1548/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat kyllä se herkempi ja tunteellisempi sukupuoli, kun lempiharrastuksena on r

Näytä sinä mies meille mallia vastuun ottamisesta ja mene pois riitelemästä.

Vierailija
1549/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska sivun alaosassa oleva yhteydenottolomake voi todellakin joutua ö-mappiin (eivät edes välttämättä vastaa, kuten siellä sanotaan), asiaa voi kysyä suoraan näiltä henkilöitä: https://www.sanoma.fi/ota-yhteytta/

Mainostajiakin luulisi kiinnostavan, millaista systemaattista käyttäjien uhkailua ja herjaamista täällä sallitaan. 

Vierailija
1550/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi kun ei tunnu tunnistavan. Vähän väliä syytätte minua jonku toisen teksteistä, tai jotain toista minun. Teille spermaviemäreille tuntuu olevan mahdoton ajatus että keskustelussa on useita henkilöitä."

En minä vastaa muiden tunnistamisista. Puhun vain omasta puolesta. Ja minä tunnistan. 

Toisaalta, jos jollakin toisella on yhtä ala-arvoiset jutut kuin sinulla, mitä väliä sillä on vaikk teidät niputtaakin. Niinhän sinä teet koko ajan kaikkien naisten kohdalla. 

Minä tiedän kuitenkin, ettei läheskään kaikki miehet ole noin kuvottavia, kuin sinä ja se sun kaveris.

Vierailija
1551/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se, mitä koet, ei ole linjassa sen kanssa miten käyttäydyt täällä. Vietät oletettavasti vapaailtaa inhoamallasi palstalla solvaamassa inhoamaasi ihmisryhmää. Onhan tuo tosi onnetonta kärsivän ihmisen toimintaa. Ja itse kirjoitit nuo trolliviestit, jossa olevinaan naisena haukut miehet ihan paskaksi. Eli riitelet käytännössä itsesi kanssa :D"

Näinhän hän toimii ja sit haukkuu naiset, omista turauksista😂

Vierailija
1552/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saara on toisaalla myöntänyt ajattelevansa noin, ja naamioi sen vain satiiriseksi vitsiksi. Tekee samaa kuin persut käytännössä."

Missä on myöntänyt ja mitä on myöntänyt? Lähde kiitos. 

Oletko lukenut koko artikkelia edes?

Etsi itse se video missä hän nauraa asiaa. Olet iso tyttö, osaat kyllä jos viitsit. Miehet eivät ole piikojasi.

No sen voi sit jättää omaan arvoonsa ja sinun mielikuvituksen tuotteeksi.

Vierailija
1553/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, ettemme me ole vastuussa sinun oksennuksista.

Vierailija
1554/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa eräs lakimies innostui kuullessani, että olen psykologi ja tehnyt tutkimusta aiheesta, josta hän oli juuri lukenut jonkun artikkelin. Hän ei siis ollut kiinnostunut siitä, mitä mieltä olen asiasta, tai mitä tutkimukseni tarkemmin koskee, vaan nimeomaan opetti minulle kuin tietämättömälle asioita omasta tutkimusalastani perustuen siihen hänen lukemaansa artikkeliin. En jaksanut kommentoida tai osallistua keskusteluun kovinkaan aktiivisesti, hän varmaan koki onnistuneensa sivistämään minua.

Vierailija
1555/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palataan asiaan kun laitatte lähteet jokaiselle väitteelle ja tutkimukselle mihin viittaatte. Siihen asti toimin juuri kuten tekin."

Oot kyl käsittämättömän lapsellinen. Mut ei se mitään, eipä noilla jutuillas ole senkään vertaa painoarvoa. Eli vaikka kuinka väität miesherjatekstit saaran tai valerien kirjoittamiksi, ovat ne loppujen lopuksi sinun omiasi. 

Vierailija
1556/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1541 jatkaa: Valitukseksi ei riitä se, että ilmiantaa viestin. Paras valitus on sellainen, johon on pakko vastata esim. sähköpostilla. 

Kysykää samalla miksi tämä ketju saa olla täällä, mutta vastaava naisista poistetaan 16 kertaa.

Se on todellakin ihme, että tällainen naisvihaketju täällä aina vaan on. Vaikka parhaasi olet tehnyt räävittömillä jutuillasi.

Vierailija
1557/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Palataan asiaan kun laitatte lähteet jokaiselle väitteelle ja tutkimukselle mihin viittaatte. Siihen asti toimin juuri kuten tekin."

Oot kyl käsittämättömän lapsellinen. Mut ei se mitään, eipä noilla jutuillas ole senkään vertaa painoarvoa. Eli vaikka kuinka väität miesherjatekstit saaran tai valerien kirjoittamiksi, ovat ne loppujen lopuksi sinun omiasi. 

Itse taisit linkittää Saaran tekstit.

Vierailija
1558/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voi kun ei tunnu tunnistavan. Vähän väliä syytätte minua jonku toisen teksteistä, tai jotain toista minun. Teille spermaviemäreille tuntuu olevan mahdoton ajatus että keskustelussa on useita henkilöitä."

En minä vastaa muiden tunnistamisista. Puhun vain omasta puolesta. Ja minä tunnistan. 

Toisaalta, jos jollakin toisella on yhtä ala-arvoiset jutut kuin sinulla, mitä väliä sillä on vaikk teidät niputtaakin. Niinhän sinä teet koko ajan kaikkien naisten kohdalla. 

Minä tiedän kuitenkin, ettei läheskään kaikki miehet ole noin kuvottavia, kuin sinä ja se sun kaveris.

Minäpä taas tiedän että te naiset olette juuri tuollaisia kuin annatte täällä ymmärtää.

Vierailija
1559/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saara on toisaalla myöntänyt ajattelevansa noin, ja naamioi sen vain satiiriseksi vitsiksi. Tekee samaa kuin persut käytännössä."

Missä on myöntänyt ja mitä on myöntänyt? Lähde kiitos. 

Oletko lukenut koko artikkelia edes?

Etsi itse se video missä hän nauraa asiaa. Olet iso tyttö, osaat kyllä jos viitsit. Miehet eivät ole piikojasi.

No sen voi sit jättää omaan arvoonsa ja sinun mielikuvituksen tuotteeksi.

Näin varmaan, niin minäkin teen kun pyydän naisilta lähdettä "tutkimuksiin" tai muihin väitteisiin ja saan tuon tasoisia vastauksia.

Vierailija
1560/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin näitä samanlaisia kokemuksia on myös miehillä. Ja varmaankin myös naiset mansplaimaavat toisille naisille siinä missä miehetkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi