Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!

Vierailija
25.05.2025 |

Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut? 

Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta. 

Kommentit (1589)

Vierailija
1521/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä tyypiltä puuttuu selkeästi elämä. Nyt yksin tahkonut keksittyjä tarinoita ja niiden kehuja monen sivun verran. 

Mikä saa sinut kuvittelemaan että ne ovat keksittyjä? Tässä ketjussa kerrotaan vain ja ainoastaan asiallisia humoristisia tarinoita oikeasta elämästä.

No ei täällä tänään ole ollut pahemmin muita kuin sinä. Ja edelleen olet paikalla yksin kommentoimassa.

Yritys oli ihan hyvä, ei vaan mennyt läpi.

Vierailija
1522/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksi mies spämmäsi siis koko ketjun täyteen omaa sontaansa. Hieno mies. Kyllähän hän ajaa omaa agendaansa omalla tavallaan, muttei tajua kusevansa kaikkien miesten muroihin. Tuo naisvihainen asenne=kaikki miehet. Netistä nuoret ottavat vaikutteensa.

Kyllä nuo näyttää ihan tavallisilta miesten tempauksilta. Minä ainakin samaistun!

N28

Rhkä näyttää, mutta eivät ole aitoja. Trollin tunnistaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin työskennellyt kyseisessä metallialan firmassa 19 vuotta.

Työpaikalle tuli huoltohommiin alihankintafirmasta mieshenkilö joka ensimmäisenä työpäivänään kysäisi minulta - no mites nämä miehet on ottaneet sut vastaan? Vastasin että olen kylläkin työvuosiltani vanhin tässä firmassa ja kätilö minut tietääkseni on maailmaan tullessa vastaanottanut.

Sama jatkaa :  firmaan tuotiin uusi hitsausrobotti johon minut valittiin yhdeksi käyttäjistä. Kun robotti oli saatu asennettua toimintakuntoon ja aloin sitä ohjelmoida, tokaisi asentaja(mies)  " on nää helppoja koneita kun näitä näköjään osaa kuka tahansa käyttää" ... minulla kuitenkin oli paitsi 3-vuotinen metallialan hitsaustutkinto, työvuosia tuolloin 26, olin myös suorittanut hitsausoperaattorin pä

"Hahaha! Just tällaisia kaikki miehet ovat! Alinta saastaa! Saara Särmä, sankarini, oli oikeassa sanoessaan että miehet ovat jossain eläinten alapuolella."

Saara Särmä ei ole ikinä sanonut tuollaista missään. Eikä sanonut tuo edellinen kirjoittaja. Vain sinä!

Mut kiva, jos Särmästä tykkäät😁

Kukapa ei Saarasta tykkäisi. Viehättävä ja fiksu nainen palstamammoihin verrattuna

Vierailija
1524/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo näkemys sulla. Suomessa on sananvapaus ja tässä ihmiset ovat kertoneet omista kokemuksistaan, joista heillä mitä suuremmalla oikeudella on sananvapaus kertoa. Kukaan naisista ei joudu vastuuseen mistään. 

Sinä sen sijaan pyrit estämään meidän sananvapauttamme, käytät solvaavia termejä ynnä muuta, niistä asioista SINÄ kyllä voit joutua vastuuseen oikeudessa.

Siinä kylmät faktat.

--

Jos inceliksi ja siaksi nimittely on ok, miksei spermaviemäriksi?

Onko tässä ketjussa sinua noin kutsuttu? Mainitset noi useammin itse, kuin muut yhteensä.

Et sinä minun tekstejäni tiedä. Kuvittelet kylä paljonkin asioita, kuten kunnon spermaviemärin kuuluukin

Mikä on saanut sinut inhoamaan naisia no

Tämä palsta ja se miten puhutte miehistä. Kohtelen teitä samalla tavalla kuin te miehiä. 

Onko jokin ongelma?

Vierailija
1525/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo näkemys sulla. Suomessa on sananvapaus ja tässä ihmiset ovat kertoneet omista kokemuksistaan, joista heillä mitä suuremmalla oikeudella on sananvapaus kertoa. Kukaan naisista ei joudu vastuuseen mistään. 

Sinä sen sijaan pyrit estämään meidän sananvapauttamme, käytät solvaavia termejä ynnä muuta, niistä asioista SINÄ kyllä voit joutua vastuuseen oikeudessa.

Siinä kylmät faktat.

--

Onko tässä ketjussa sinua noin kutsuttu? Mainitset noi useammin itse, kuin muut yhteensä.

Et sinä minun tekstejäni tiedä. Kuvittelet kylä paljonkin asioita, kuten kunnon spermaviemärin kuuluukin

🥱

Vierailija
1526/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että tämä ketju on elossa vielä, siitäkin huolimatta, että tämä yksi sekopää miesoletettu riehuu, solvaa ja uhkailee avoimesti naisia. Tai sitten tämä on juuri siksi. Ehkä nettipoliisi yrittää saada tämän jampan haaviin, kun tekee jnkn "huolimattomuusvirheen" täällä. Minä ainakin tuona jamppana häviäisi vähin äänin muihin maisemiin.

Sori mutta se oli nainen joka uhkaili tappaa miehet kaupan kassalla

Ei, se oli vain muunnelma sinun toiveistasi.

Joka puolestaan oli muunnelma naisten toiveista.

Mitäs nyt tehdään?

Paitsi ettei tässäkään ketjussa ollut täll

"Kirjoitit ne siis itse ja nyt leikit tietämätöntä. Ei mitään uutta auringon alla"

Ei, ei kaikkien tarvitse keksiä tuollaisia juttuja. Kuvaavaa, kun oot koko päivän esittänyt naista, epäilet muidenkin esittävän jotain muuta, kuin on. Näinhän se yleensä menee. Muita syytetään, kun ite on.

Vierailija
1527/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä tyypiltä puuttuu selkeästi elämä. Nyt yksin tahkonut keksittyjä tarinoita ja niiden kehuja monen sivun verran. 

Mikä saa sinut kuvittelemaan että ne ovat keksittyjä? Tässä ketjussa kerrotaan vain ja ainoastaan asiallisia humoristisia tarinoita oikeasta elämästä.

No ei täällä tänään ole ollut pahemmin muita kuin sinä. Ja edelleen olet paikalla yksin kommentoimassa.

Yritys oli ihan hyvä, ei vaan mennyt läpi.

Olen yksin?

Kukas sinä sitten olet?

Muista: vain otetut lääkkeet auttavat. Tosin jos joku mieslääkäri on määrännyt ne sulle, uskon helposti että jätät ne syömättä ihan vain miesvihasi vuoksi.

Vierailija
1528/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kylmät faktat.

--

Miksi olet tällä palstalla riitelemässä? Miksi sinussa herättää niin suuria tunteita, jos täällä keskustellaan siitä että miehetkin ovat joskus aika höpsöjä? Sinun asiasi ei tietenkään ole minun henkilökohtainen ongelmani, yritän vain ymmärtää miksi joku muuttuu noin onnettomaksi ja toksiseksi.

Vierailija
1529/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että tämä ketju on elossa vielä, siitäkin huolimatta, että tämä yksi sekopää miesoletettu riehuu, solvaa ja uhkailee avoimesti naisia. Tai sitten tämä on juuri siksi. Ehkä nettipoliisi yrittää saada tämän jampan haaviin, kun tekee jnkn "huolimattomuusvirheen" täällä. Minä ainakin tuona jamppana häviäisi vähin äänin muihin maisemiin.

Sori mutta se oli nainen joka uhkaili tappaa miehet kaupan kassalla

Ei, se oli vain muunnelma sinun toiveistasi.

Joka puolestaan oli muunnelma naisten toiveista.

Mitäs nyt tehdään?

Ei, ei kaikkien tarvitse keksiä tuollaisia juttuja. Kuvaavaa, kun oot koko päivän esittänyt naista, epäilet muidenkin esittävän jotain muuta, kuin on. Näinhän se yleensä menee. Muita syytetään, kun ite on.

🥱

Vierailija
1530/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama päivä sitten eräässä ketjussa kirjoittaja kertoi, miten appiukko oli tullut neuvomaan häntä vauvan imettämisessä. :D

Jos mulla olisi ollut esikoisen ekat viikot kyseessä, niin kyllä appiukon mahdollisesti hyödyllisetkin neuvot olisi otettu vastaan. Toki mieluummin olisin kuullut ne suoraan anopilta, enkä välikäden kautta.

Eri asia sitten, jos on menossa puolivuotiaan lapsen imetys. Siinä kohtaa on jo aika hyvin hallussa oma vauva ja omat rinnat.

Eri asia, jos olisit ollut pulassa ja tarvinnut/pyytänyt neuvoja. Kuulostaa kyl järjettömältä, et appiukko tällaisia neuvoo pyytämättä. 

Vierailija
1531/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kylmät faktat.

--

Et sinä minun tekstejäni tiedä. Kuvittelet kylä paljonkin asioita, k

Miksi olet tällä palstalla riitelemässä? Miksi sinussa herättää niin suuria tunteita, jos täällä keskustellaan siitä että miehetkin ovat joskus aika höpsöjä? Sinun asiasi ei tietenkään ole minun henkilökohtainen ongelmani, yritän vain ymmärtää miksi joku muuttuu noin onnettomaksi ja toksiseksi.

Ette keskustele siitä että "miehetkin ovat joskus aika höpsöjä" vaan tehtailette miesvihaketjuja. Olette kuin ulilauta naisvihan suhteen, mutta selittelette että se on eri asia. Uutinen: ei ole.

Lisäksi en koe olevani onneton tai toksinen. Taidat projisoida kun vietät aikaasi näissä miesvihaketjuissa.

Vierailija
1532/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saara on toisaalla myöntänyt ajattelevansa noin, ja naamioi sen vain satiiriseksi vitsiksi. Tekee samaa kuin persut käytännössä."

Missä on myöntänyt ja mitä on myöntänyt? Lähde kiitos. 

Oletko lukenut koko artikkelia edes?

Vierailija
1533/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama päivä sitten eräässä ketjussa kirjoittaja kertoi, miten appiukko oli tullut neuvomaan häntä vauvan imettämisessä. :D

Jos mulla olisi ollut esikoisen ekat viikot kyseessä, niin kyllä appiukon mahdollisesti hyödyllisetkin neuvot olisi otettu vastaan. Toki mieluummin olisin kuullut ne suoraan anopilta, enkä välikäden kautta.

Eri asia sitten, jos on menossa puolivuotiaan lapsen imetys. Siinä kohtaa on jo aika hyvin hallussa oma vauva ja omat rinnat.

Eri asia, jos olisit ollut pulassa ja tarvinnut/pyytänyt neuvoja. Kuulostaa kyl järjettömältä, et appiukko tällaisia neuvoo pyytämättä. 

Ainoa tilanne missä neuvomisen voisi ymmärtää on sellainen, missä appiukko on kätilö tai muu ammattilainen ja näkee, että imetyksen kanssa on jotain ongelmia. Muuten appiukon on syytä pysyä erossa miniänsä tisseistä.

eri

Vierailija
1534/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kylmät faktat.

--

Kyllä ne tunnistaa. Ikävä kyllä.

Voi kun ei tunnu tunnistavan. Vähän väliä syytätte minua jonku toisen teksteistä, tai jotain toista minun. Teille spermaviemäreille tuntuu olevan mahdoton ajatus että keskustelussa on useita henkilöitä.

Vierailija
1535/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kylmät faktat.

--

Et sinä minun tekst

Se, mitä koet, ei ole linjassa sen kanssa miten käyttäydyt täällä. Vietät oletettavasti vapaailtaa inhoamallasi palstalla solvaamassa inhoamaasi ihmisryhmää. Onhan tuo tosi onnetonta kärsivän ihmisen toimintaa. Ja itse kirjoitit nuo trolliviestit, jossa olevinaan naisena haukut miehet ihan paskaksi. Eli riitelet käytännössä itsesi kanssa :D 

Vierailija
1536/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei auta muu kuin tehdä valituksia Sanoma Oy:lle ja ilmiantaa uhkausviestejä nettipoliisille. Tuota häiriköintiä on kestänyt viime vuosikymmeneltä saakka. Ainoa keino lopettaa häiriköinti on luoda joukkopainetta Sanoman ja poliisin suuntaan siinä, että häirikkö saadaan estettyä palstalta ja jotta hän joutuu vastuuseen esittämistään uhkauksista. 

Vierailija
1537/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saara on toisaalla myöntänyt ajattelevansa noin, ja naamioi sen vain satiiriseksi vitsiksi. Tekee samaa kuin persut käytännössä."

Missä on myöntänyt ja mitä on myöntänyt? Lähde kiitos. 

Oletko lukenut koko artikkelia edes?

Etsi itse se video missä hän nauraa asiaa. Olet iso tyttö, osaat kyllä jos viitsit. Miehet eivät ole piikojasi.

Vierailija
1538/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus kuuluu naisille maailma ilman miehiä on utopia, jossa ei ole sotia, rahan valtaa eikä turhaa kärsimystä. On aika toteuttaa tämä visio

Miten ajattelit edetä?

Emme usko pelkkään kansalaistottelemattomuuteen tai rauhanomaiseen protestointiin, vaan kannatamme suoraa toimintaa, sabotaasia ja jopa väkivaltaa yhteiskunnan miesten valtaa ylläpitäviä rakenteita vastaan. Vain näin voidaan todella murtaa patriarkaatti ja luoda tilaa uudelle yhteiskunnalle.

Me naiset muodostamme vallankumouksellisen etujoukon, joka ottaa aktiivisen roolin yhteiskunnan muuttamisessa. Emme marssi tai osoita mieltämme, vaan toimimme kulisseissa, sabotoimme ja kaadamme miesten hallitsemia instituutioita.

"Miksi on vaikea uskoa että nainen siteeraisi Valeri Solanaksen tekstejä?

Eli kyllä, nuo ovat naisen käsialaa"

Kun siteeraat ketä tahansa, on tapana laittaa lähde. Muuten olet ominut toisen tekstin omaksi tuotokseksi. 

Vierailija
1539/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei auta muu kuin tehdä valituksia Sanoma Oy:lle ja ilmiantaa uhkausviestejä nettipoliisille. Tuota häiriköintiä on kestänyt viime vuosikymmeneltä saakka. Ainoa keino lopettaa häiriköinti on luoda joukkopainetta Sanoman ja poliisin suuntaan siinä, että häirikkö saadaan estettyä palstalta ja jotta hän joutuu vastuuseen esittämistään uhkauksista. 

1541 jatkaa: Valitukseksi ei riitä se, että ilmiantaa viestin. Paras valitus on sellainen, johon on pakko vastata esim. sähköpostilla. 

Vierailija
1540/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus kuuluu naisille maailma ilman miehiä on utopia, jossa ei ole sotia, rahan valtaa eikä turhaa kärsimystä. On aika toteuttaa tämä visio

Miten ajattelit edetä?

Emme usko pelkkään kansalaistottelemattomuuteen tai rauhanomaiseen protestointiin, vaan kannatamme suoraa toimintaa, sabotaasia ja jopa väkivaltaa yhteiskunnan miesten valtaa ylläpitäviä rakenteita vastaan. Vain näin voidaan todella murtaa patriarkaatti ja luoda tilaa uudelle yhteiskunnalle.

Me naiset muodostamme vallankumouksellisen etujoukon, joka ottaa aktiivisen roolin yhteiskunnan muuttamisessa. Emme marssi tai osoita mieltämme, vaan toimimme kulisseissa, sabotoimme

"Miksi on vaikea uskoa että nainen siteeraisi Valeri Solanaksen tekstejä?

Eli kyllä, nuo ovat naisen käsialaa"

Kun siteeraat ketä tahansa, on tapana laittaa lähde. Muuten olet ominut toisen tekstin omaksi tuotokseksi. 

Palataan asiaan kun laitatte lähteet jokaiselle väitteelle ja tutkimukselle mihin viittaatte. Siihen asti toimin juuri kuten tekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän