Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!

Vierailija
25.05.2025 |

Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut? 

Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta. 

Kommentit (1589)

Vierailija
1501/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä lyttäävä aihe - ja sivuja piisaa! 

Kauhea on tarve, miksiköhän?

Täällä on eniten ahkeroinut tää yks sankari, joka nyt esittää jo naista. Eli haukkuu sekä naiset että miehet.

Kieltäminen on kova kun syyttää miehiä naisten teksteistä.

Vierailija
1502/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin katsomassa dokumenttia ydinvoimasta, kun mieheni tuli viereen ja alkoi selittää: Siis sähkön tuottaminen on ihan simppeliä. Ydinvoimalassa ne vaan halkaisee atomeja, vähän kuin jos halkaisisit omenan, mutta räjähdys on isompi. Katsoin häntä ja totesin: Kiitos, Einstein. Ilman sua olisin varmaan mennyt keittiöveitsen kanssa reaktoriin.

Haha! Miehet on kaikki SÄÄLITTÄVIÄ PASKOJA!

Miksi haukut omaa sukupuoltasi? Kun valitatmyös, jos naiset tekee niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä lyttäävä aihe - ja sivuja piisaa! 

Kauhea on tarve, miksiköhän?

Täällä on eniten ahkeroinut tää yks sankari, joka nyt esittää jo naista. Eli haukkuu sekä naiset että miehet.

Kieltäminen on kova kun syyttää miehiä naisten teksteistä.

Tämäpä. Taisi itse tehtailla ne kaikki jotta saa täysin asiallisesti käyttäytyvät miehet näyttämään pahalta muiden silmissä.

Vierailija
1504/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se spermaviemäriä hokea on häipynyt maisemista ja me saadaan rauhassa kertoa tarinoitamme!

JepJep. 

Vierailija
1505/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä tyypiltä puuttuu selkeästi elämä. Nyt yksin tahkonut keksittyjä tarinoita ja niiden kehuja monen sivun verran. 

Vierailija
1506/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä tyypiltä puuttuu selkeästi elämä. Nyt yksin tahkonut keksittyjä tarinoita ja niiden kehuja monen sivun verran. 

Mikä saa sinut kuvittelemaan että ne ovat keksittyjä? Tässä ketjussa kerrotaan vain ja ainoastaan asiallisia humoristisia tarinoita oikeasta elämästä.

Vierailija
1507/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yksi mies spämmäsi siis koko ketjun täyteen omaa sontaansa. Hieno mies. Kyllähän hän ajaa omaa agendaansa omalla tavallaan, muttei tajua kusevansa kaikkien miesten muroihin. Tuo naisvihainen asenne=kaikki miehet. Netistä nuoret ottavat vaikutteensa.

Vierailija
1508/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus kuuluu naisille maailma ilman miehiä on utopia, jossa ei ole sotia, rahan valtaa eikä turhaa kärsimystä. On aika toteuttaa tämä visio

Miten ajattelit edetä?

Emme usko pelkkään kansalaistottelemattomuuteen tai rauhanomaiseen protestointiin, vaan kannatamme suoraa toimintaa, sabotaasia ja jopa väkivaltaa yhteiskunnan miesten valtaa ylläpitäviä rakenteita vastaan. Vain näin voidaan todella murtaa patriarkaatti ja luoda tilaa uudelle yhteiskunnalle.

Me naiset muodostamme vallankumouksellisen etujoukon, joka ottaa aktiivisen roolin yhteiskunnan muuttamisessa. Emme marssi tai osoita mieltämme, vaan toimimme kulisseissa, sabotoimme ja kaadamme miesten hallitsemia instituutioita.

Kaikki yhteiskunnan rakenteet hallinto, talous, koulutus, perhe ovat miesten rakentamia ja palve

Tähän ei usko kukaan! Usko, ettet mene naisesta. Huvittavat epätoivoista, et kun naiset eivät ole kirjoittaneet tarpeeksi raflaavia tekstejä miehiä vastaan, keksit niitä itse!

Vierailija
1509/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että tämä ketju on elossa vielä, siitäkin huolimatta, että tämä yksi sekopää miesoletettu riehuu, solvaa ja uhkailee avoimesti naisia. Tai sitten tämä on juuri siksi. Ehkä nettipoliisi yrittää saada tämän jampan haaviin, kun tekee jnkn "huolimattomuusvirheen" täällä. Minä ainakin tuona jamppana häviäisi vähin äänin muihin maisemiin.

Sori mutta se oli nainen joka uhkaili tappaa miehet kaupan kassalla

Ei, se oli vain muunnelma sinun toiveistasi.

Joka puolestaan oli muunnelma naisten toiveista.

Mitäs nyt tehdään?

Paitsi ettei tässäkään ketjussa ollut tällaisia toiveita miehiä vastaan. Vain miesten fantasioita naisiin kohdistuvasta väkivallasta.

Vierailija
1510/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksi mies spämmäsi siis koko ketjun täyteen omaa sontaansa. Hieno mies. Kyllähän hän ajaa omaa agendaansa omalla tavallaan, muttei tajua kusevansa kaikkien miesten muroihin. Tuo naisvihainen asenne=kaikki miehet. Netistä nuoret ottavat vaikutteensa.

Kyllä nuo näyttää ihan tavallisilta miesten tempauksilta. Minä ainakin samaistun!

N28

Vierailija
1511/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin työskennellyt kyseisessä metallialan firmassa 19 vuotta.

Työpaikalle tuli huoltohommiin alihankintafirmasta mieshenkilö joka ensimmäisenä työpäivänään kysäisi minulta - no mites nämä miehet on ottaneet sut vastaan? Vastasin että olen kylläkin työvuosiltani vanhin tässä firmassa ja kätilö minut tietääkseni on maailmaan tullessa vastaanottanut.

Sama jatkaa :  firmaan tuotiin uusi hitsausrobotti johon minut valittiin yhdeksi käyttäjistä. Kun robotti oli saatu asennettua toimintakuntoon ja aloin sitä ohjelmoida, tokaisi asentaja(mies)  " on nää helppoja koneita kun näitä näköjään osaa kuka tahansa käyttää" ... minulla kuitenkin oli paitsi 3-vuotinen metallialan hitsaustutkinto, työvuosia tuolloi

Miehen huumorintaju loppuu just tasan tarkkaan siihen, kun miestä arvostellaan. Kuinka paljon naisesta käytetään termejä bimbo, blondi, hiekkapllu, hååra tai pihtarihååra. Mutta nyt on mennyt ukoilla kuppi nurin, kun vähän syötetään omaa lääkettä. Huvittavaa.

Vierailija
1512/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että tämä ketju on elossa vielä, siitäkin huolimatta, että tämä yksi sekopää miesoletettu riehuu, solvaa ja uhkailee avoimesti naisia. Tai sitten tämä on juuri siksi. Ehkä nettipoliisi yrittää saada tämän jampan haaviin, kun tekee jnkn "huolimattomuusvirheen" täällä. Minä ainakin tuona jamppana häviäisi vähin äänin muihin maisemiin.

Sori mutta se oli nainen joka uhkaili tappaa miehet kaupan kassalla

Ei, se oli vain muunnelma sinun toiveistasi.

Joka puolestaan oli muunnelma naisten toiveista.

Mitäs nyt tehdään?

Paitsi ettei tässäkään ketjussa ollut tällaisia toiveita miehiä vastaan. Vain miesten fantasi

Kirjoitit ne siis itse ja nyt leikit tietämätöntä. Ei mitään uutta auringon alla

Vierailija
1513/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama päivä sitten eräässä ketjussa kirjoittaja kertoi, miten appiukko oli tullut neuvomaan häntä vauvan imettämisessä. :D

Jos mulla olisi ollut esikoisen ekat viikot kyseessä, niin kyllä appiukon mahdollisesti hyödyllisetkin neuvot olisi otettu vastaan. Toki mieluummin olisin kuullut ne suoraan anopilta, enkä välikäden kautta.

Eri asia sitten, jos on menossa puolivuotiaan lapsen imetys. Siinä kohtaa on jo aika hyvin hallussa oma vauva ja omat rinnat.

Vierailija
1514/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mikä miesviha?

Yhhyhyhyy, naiset keskustelevat miesten käytöksestä! Ei saa!

No ei täällä saa miehetkään keskustella naisten käytöksestä joten ette todellakaan siis saa!

Eikö Yliksellä voi keskustella naisten käytöksestä?

Vierailija
1515/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalle tuli huoltohommiin alihankintafirmasta mieshenkilö joka ensimmäisenä työpäivänään kysäisi minulta - no mites nämä miehet on ottaneet sut vastaan? Vastasin että olen kylläkin työvuosiltani vanhin tässä firmassa ja kätilö minut tietääkseni on maailmaan tullessa vastaanottanut.

Sama jatkaa :  firmaan tuotiin uusi hitsausrobotti johon minut valittiin yhdeksi käyttäjistä. Kun robotti oli saatu asennettua toimintakuntoon ja aloin sitä ohjelmoida, tokaisi asentaja(mies)  " on nää helppoja koneita kun näitä näköjään osaa kuka tahansa käyttää" ... minulla kuitenkin oli paitsi 3-vuotinen metallialan hitsaustutkinto, työvuosia tuolloi

Onko tämän tekstin tyylilaji jotenkin sinulle vaikea ymmärtää? Womansplainaan sen sinulle nyt auki: tässä Särmä oikeasti kritisoi miesten tapaa dehumanisoida naisia ja tehdä se vitsin varjolla. Keinona hän kääntää sukupuoliroolit päinvastoin. Ymmärsitkö, vai selitänkö tarkemmin?

Vierailija
1516/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama jatkaa :  firmaan tuotiin uusi hitsausrobotti johon minut valittiin yhdeksi käyttäjistä. Kun robotti oli saatu asennettua toimintakuntoon ja aloin sitä ohjelmoida, tokaisi asentaja(mies)  " on nää helppoja koneita kun näitä näköjään osaa kuka tahansa käyttää" ... minulla kuitenkin oli paitsi 3-vuot

Onko tämän tekstin tyylilaji jotenkin sinulle vaikea ymmärtää? Womansplainaan sen sinulle nyt auki: tässä Särmä oikeasti kritisoi miesten tapaa dehumanisoida naisia ja tehdä se vitsin varjolla. Keinona hän kääntää sukupuoliroolit päinvastoin. Ymmärsitkö, vai selitänkö tarkemmin?

"miehet" eivät tee tuota vaan yksilöt.

Saara on toisaalla myöntänyt ajattelevansa noin, ja naamioi sen vain satiiriseksi vitsiksi. Tekee samaa kuin persut käytännössä.

Vierailija
1517/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus kuuluu naisille maailma ilman miehiä on utopia, jossa ei ole sotia, rahan valtaa eikä turhaa kärsimystä. On aika toteuttaa tämä visio

Miten ajattelit edetä?

Emme usko pelkkään kansalaistottelemattomuuteen tai rauhanomaiseen protestointiin, vaan kannatamme suoraa toimintaa, sabotaasia ja jopa väkivaltaa yhteiskunnan miesten valtaa ylläpitäviä rakenteita vastaan. Vain näin voidaan todella murtaa patriarkaatti ja luoda tilaa uudelle yhteiskunnalle.

Me naiset muodostamme vallankumouksellisen etujoukon, joka ottaa aktiivisen roolin yhteiskunnan muuttamisessa. Emme marssi tai osoita mieltämme, vaan toimimme kulisseissa, sabotoimme ja kaadamme miesten hallitsemia instituutioita.

Kaikki yhteiskunnan rakenteet hallinto, talous

Tähän ei usko kukaan! Usko, ettet mene naisesta. Huvittavat epätoivoista, et kun naiset eivät ole kirjoittaneet tarpeeksi raflaavia tekstejä miehiä vastaan, keksit niitä itse!

Miksi on vaikea uskoa että nainen siteeraisi Valeri Solanaksen tekstejä?

Eli kyllä, nuo ovat naisen käsialaa

Vierailija
1518/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAARA SÄRMÄ: ONKO VALKOINEN HETEROMIES IHMINEN?

Kysymys voisi olla myös muodossa onko valkoinen heteromies oikea ihminen. Vastaus on: valkoinen heteromies ei ole ihminen ensinkään, ei sen pitäisi ketään hermostuttaa. Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. Olla mies tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.

Monet puolestaan ovat esittäneet näkökulman, että kyllä se valkoinen heteromies ehkä kuitenkin on ihan ihminen. Mutta minä sanon siihen, että hei, sehän oli huumoria, ei kai nyt huumorista suutu kuin tiukkapipot, taitaa olla jotain hiekkaa jossain elimessä"

Tuossa on linkki siihen kirjoitukseen, josta tämä jamppa aina kertoo. Jokainen, joka on kiinnostunut, voi lukea sen, mitä Särmä oikeasti on kirjoittanut.

https://www.ku.fi/artikkeli/3704425-saara-sarma-onko-valkoinen-heteromi…

Vierailija
1519/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo näkemys sulla. Suomessa on sananvapaus ja tässä ihmiset ovat kertoneet omista kokemuksistaan, joista heillä mitä suuremmalla oikeudella on sananvapaus kertoa. Kukaan naisista ei joudu vastuuseen mistään. 

Sinä sen sijaan pyrit estämään meidän sananvapauttamme, käytät solvaavia termejä ynnä muuta, niistä asioista SINÄ kyllä voit joutua vastuuseen oikeudessa.

Siinä kylmät faktat.

--

Jos inceliksi ja siaksi nimittely on ok, miksei spermaviemäriksi?

Onko tässä ketjussa sinua noin kutsuttu? Mainitset noi useammin itse, kuin muut yhteensä.

Et sinä minun tekstejäni tiedä. Kuvittelet kylä paljonkin asioita, kuten kunnon spermaviemärin kuuluukin

Kyllä ne tunnistaa. Ikävä kyllä.

Vierailija
1520/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo näkemys sulla. Suomessa on sananvapaus ja tässä ihmiset ovat kertoneet omista kokemuksistaan, joista heillä mitä suuremmalla oikeudella on sananvapaus kertoa. Kukaan naisista ei joudu vastuuseen mistään. 

Sinä sen sijaan pyrit estämään meidän sananvapauttamme, käytät solvaavia termejä ynnä muuta, niistä asioista SINÄ kyllä voit joutua vastuuseen oikeudessa.

Siinä kylmät faktat.

--

Jos inceliksi ja siaksi nimittely on ok, miksei spermaviemäriksi?

Onko tässä ketjussa sinua noin kutsuttu? Mainitset noi useammin itse, kuin muut yhteensä.

Et sinä minun tekstejäni tiedä. Kuvittelet kylä paljonkin asioita, kuten kunnon spermaviemärin kuuluukin

Mikä on saanut sinut inhoamaan naisia noin kovasti? Isäkö opetti, vai opitko ylilaudalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme