Kuulutko siihen kunnolliseen porukkaan jonka herätyskello herättää varhain huomenna
Syöt terveellisen aamupalan ja suuntaat ahkerana kohti palkkatyötä
Kommentit (69)
Kyllä, kello soittaa viideltä ja aamuvuoro odottaa
No mulla sattuu olemaan juuri huomenna vapaapäivä. Aion nukkua vähän pidempään.
En. En käytä herätystä. Uni on tärkeää palautumiselle, joten nukun niin pikään kuin pystyn. Treenaan paljon ja usein öisin.
Juu, mutta mun mielestä vuorotyöläiset on ihan kunnollista porukkaa myös. Oon jopa miettinyt hakea yhtä työpaikkaa, jossa olisi vaihtelevammat työajat. Sitten pääsisin taas järkyttämään ihmisiä palstailemalla sellaiseen kellonaikaan, kun pitäisi olla töissä :)
En. Olen eläkeläinen ja herään iltapäivällä kolmen aikoihin. Valvon yleensä aamu viiteen.
Vierailija kirjoitti:
En. En käytä herätystä. Uni on tärkeää palautumiselle, joten nukun niin pikään kuin pystyn. Treenaan paljon ja usein öisin.
Oho. Tulipas nopeasti alapeukku tähän.
Herään ilman herätyskelloa, vaikka töihin menenkin. Työt alkaa klo 8.
Kyllä, klo 5 alan torkuttamaan ja viimeistään klo 6 herään ja 7 aikaan nokka kohta toimistoa.
En. Olen kotiäiti. Herään, kun lapset heräävät.
En. Vuorotyö ja sekin osa-aikainen. Nyt tuli oltua vklp töissä, huomenna vapaa.
Teen etätöitä, joten kello ei herätä aikaisin, vaan juuri ennen töiden alkua.
Logiikallasi olen siis kunnoton.
Vierailija kirjoitti:
Tosin tässä on se huono puoli, että nyt paidat (m-koko) kiristää hartioista mutta lököttää vyötäröltä. Myös farkut (31/32) kiristää reisistä, vaikka vyötäröllä löysää. -sama
Herään 4-5 aikaan yleensä ilman herätystä. Ennen töitä käyn kuntosalilla.
Illalla väsyttää, en jaksa tehdä mitään. Aikaisin nukkumaan.
Kello soi. On tärkeä meno 9.00 - koko päiväksi mökille valmiiseen pöytään, saunaan ja grillaamaan.
En. Vielä on viikko sairaslomaa jäljellä.
Kello soi arkiaamuisin klo 7. En tee töitä.