Kuulutko siihen kunnolliseen porukkaan jonka herätyskello herättää varhain huomenna
Syöt terveellisen aamupalan ja suuntaat ahkerana kohti palkkatyötä
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen eläkkeellä.
Minäkin olen eläkkeellä mutta kyllä puhelin herättää joka aamu kello 8 jos en jo aiemmin ole herännyt. Eihän siitä mitään tule jos nukkuu pidempään, menee koko päivä pilalle. Päivässä pitää olla se oma rytminsä, kaikki ajallaan. Muuten olen kiukkuinen jos ei rytmi jostain syystä toimi.
Säälin tällaisia ihmisiä jotka eivät pysty yhtään relaamaan. Päivässä on ihan yhtä paljon tunteja vaikka heräisi yhdeksältä. Tai mieti, kymmeneltä tai kahdeltatoista tai milloin ikinä. Sitten vielä kiukutellaan muille asian takia jolla ei ole mitään väliä maailmankaikkeudessa. "Päivä pilalla", hohhoijjakkaa. Yleensä tämä ihmistyyppi on myös himosiivooja tai muuten kontrollifriikki.
En ole kumpaaka
Itse kirjoitit: olen kiukkuinen. Olen tuntenut tällaisia "päivä on pilalla" -tyyppejä vaikka kuinka monta ja samanlaisia nipottajia aamuvirkkuja ne on kaikki.
En kuulu, Minulla ei ole herätyskelloa. Herään vasta puolen päivän aikaan kännykän herätykseen. Aamupalaksi teen mikroaaltouunissa kaurapuuroa. Sen kanssa juon teetä ja jos on, pähkinöitä ja yhden banaanin. Aina ei lisukkeita ole.
En käy töissä tällä hetkellä.
05:30 herätys ja seitsemäksi työmaalle. Kokkaan aamulla hyvän aamupalan ja samalla lounaan töihin.
Kello soi joka aamu viideltä, myös sunnuntaisin.
Herään joka aamu vartin yli kolme. Ilman herätystä. Olen eläkkeellä. Nukkumaan menen puolita öin. Olen aina ollut vähäuninen. Silloinkin kun olin työelämässä.
Nyt on se ero, että saatan joskus päivällä potta päikkärit.
Onhan tämä ihanaa, kun ei enää tarvitse laittaa herätyskelloa varoiksi soimaan.
Vähän yli vuoden olen ollut eläkkeellä, enkö kaipaa enää työelämään. Nyt on vapaus, saa mennä ja tulla niinkuin itse haluaa.
DA DA menen kusettamaan asiakkaita jotka luulevat saavansa ihan kunnon akun autoonsa. Saman toki saa puolet halvemmalla muualta mutta uskovaiset ovat erikseen. Tehdään kaikki kiinassa. Olen kunnioitettu jäsen kauppakamarissa ja ihan hävettää joidenkin tyhmyys
Herään poikkeuksellisesti huomenna jo klo 6. Tarvin aikaa aamulla käynnistymiseen ja saa kahvit juoda rauhassa plus teen eväsleivät mukaan. Pitää olla Espoon käräjäoikeudessa 9. Metrolla pöräytän sinne. Pääsee näppärämmin kuin autolla eikä tarvi murehtia parkkipaikkaa.
Poikkeuksellista siksi, että ei joka päivä oikeuksia ole. Normaalisti joskus 8.30 ylös.
N53
Nukun työpaikalla tämän yön ja herään kuudelta. Poikkeusaikataulu, tavallisesti nukun ilman herätystä.
Yrittäjä