Kuulutko siihen kunnolliseen porukkaan jonka herätyskello herättää varhain huomenna
Syöt terveellisen aamupalan ja suuntaat ahkerana kohti palkkatyötä
Kommentit (69)
Ikävä kyllä, joka maanantai alkaa työt klo 7:00. Kiitän, et työtä on, aina se herääminen vaan on vaikeaa.
Valvon johonki 1 asti ja herään vasta klo 9. Iltavuoron etuja;)
Kotitoimistolla teen töitä, 6:20 soi kello
Vieläkö on olemassa joitain luuseriPersuja jotka käy palkkatöissä.Epäilen.
En kuulu, pääsen töistä 7 jälkeen ja syön - aamupalan vai iltapalan, miten sen nyt ajattelee. Sitten käyn nukkumaan väsyneenä ja onnellisena siitä, että yövuorot on tehty.
Minä menen nukkumaan huomisaamuna ja herään kelloon iltapäivällä.
Kello soittaa 8.55. Klo 9 alan tehdä työtäni joka on helppoa ja josta saa aika paljon rahaa. Mikäs tässä on ollessa.
Vierailija kirjoitti:
En, olen eläkkeellä.
Minäkin olen eläkkeellä mutta kyllä puhelin herättää joka aamu kello 8 jos en jo aiemmin ole herännyt. Eihän siitä mitään tule jos nukkuu pidempään, menee koko päivä pilalle. Päivässä pitää olla se oma rytminsä, kaikki ajallaan. Muuten olen kiukkuinen jos ei rytmi jostain syystä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen eläkkeellä.
Minäkin olen eläkkeellä mutta kyllä puhelin herättää joka aamu kello 8 jos en jo aiemmin ole herännyt. Eihän siitä mitään tule jos nukkuu pidempään, menee koko päivä pilalle. Päivässä pitää olla se oma rytminsä, kaikki ajallaan. Muuten olen kiukkuinen jos ei rytmi jostain syystä toimi.
Säälin tällaisia ihmisiä jotka eivät pysty yhtään relaamaan. Päivässä on ihan yhtä paljon tunteja vaikka heräisi yhdeksältä. Tai mieti, kymmeneltä tai kahdeltatoista tai milloin ikinä. Sitten vielä kiukutellaan muille asian takia jolla ei ole mitään väliä maailmankaikkeudessa. "Päivä pilalla", hohhoijjakkaa. Yleensä tämä ihmistyyppi on myös himosiivooja tai muuten kontrollifriikki.
En. Nukun luultavasti ainakin klo 6.00 asti, mutta viimeistään klo 9.00 pitää nousta ylös. On asioita hoidettavana.
Kun tulen kotiin, alan siivoamaan kesätyöhuonettani. Se on päässyt talven aikana melkoiseen kuntoon, kun sinne on nostettu kaikenlaista tavaraa "pois silmistä".
Ei, oon yön töissä silloin kun te laiskat luuserit nukutte.
Niin pahat stressit että herään jo kolmelta.
Puhelimessa on hälytys puoli kuudelta, mutta todennäköisesti herään paljon sitä ennen.
ööö,en todellakaan. Herään kun herään juon kahvit ja sen jälkeen alan juomaan olutta.
Kattellaa mitä tapahtuu huomenna sit päivän aikana.
En. Herään neljältä. Kolme varttia ennen kellon soimista. Poistan herätyksen.
Sama homma työttömänä ja töissä. Syön puuron aamupalaksi.
Monelta se Kela aukee.Pitäs gold exclusive uusii.
mä herään ihan itsestään varttiavailla 5 aamulla joka päivä