Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulutko siihen kunnolliseen porukkaan jonka herätyskello herättää varhain huomenna

Vierailija
25.05.2025 |

Syöt terveellisen aamupalan ja suuntaat ahkerana kohti palkkatyötä

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin ei tarvii herätä, mutta viimeistään 8:lta että ehtii kymmeneksi työpaikan virkistyspäivään. 

Vierailija
42/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,  joka aamu kello soi 5.45. Vapaapäivinä myös. Mutta vapaalla jatkan unia jos huvittaa ja vielä nukuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo soi 7:15, täytyy mennä taas sairaalaan..

Vierailija
44/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 6:00 pitää aloittaa roskien ajo. Klo 4:45 on hyvä aika herätä.

Vierailija
45/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on vapaapäivä huomenna. 

Vierailija
46/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on vapaata, joten herätyskello ei soi. Tiistaina menen iltavuoroon, alkaa klo 14. Sitten alkavatkin yövuorot. 

Aamuvuoroon menen vasta reilun viikon päästä. Silloin soi herätys klo 5.15.

t. Sairaanhoitaja

Vierailija
47/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä,  joka aamu kello soi 5.45. Vapaapäivinä myös. Mutta vapaalla jatkan unia jos huvittaa ja vielä nukuttaa. 

Ja tämä on yhtä järjetöntä kuin heillä, jotka laittavat kello soimaan esim. neljältä kun oikea herätys on kuudelta. Sitten neljältä katsovat kelloa ja ajattelevat että oi ihanaa, saan nukkua vielä kaksi tuntia. Mistä tällainen järjenköyhä käyttäytyminen saa edes alkunsa?! Nuku sinne kuuteen keskeytyksettä?! Sama tässä, miksi hitossa heräät 5.45 ja sitten jatkat unia???

Vierailija
48/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tälläkin tiedolla teet? Et sä voi kontrolloida kuka menee mihinkin työpaikkaan töihin.

Vierailija
49/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu, koska herään aina ilman herätyskelloa  niin työaamuina kuin vapaapäivinä jokseenkin samaan aikaan.

Vierailija
50/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

04.45 herätys. Olen muutenkin aamuvirkku.

Vierailija
51/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soi mutta ei työn takia. Käyn labrassa ja shoppailemassa.

Vierailija
52/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 06.25 herätys. Sit 100km työmatka autolla suuntaansa

Vierailija
53/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään vasta 8:30-9:00 etätöihin, mutta kuulun kyllä parhaimpaan 5% veronmaksajista.

Vierailija
54/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soimaan 7, että kerkiää kahvit keittää kun 7.40 alkaa Hengenvaarallisesti lihava. Sellainen hidas aamu. Sit pitää leikata nurmikko. Ja ehkä käydä Rustassa tai Tokmannilla ostamassa kesäkukat, jos ei parempaa tekemistä. T. Eläkeläinen

Vierailija
55/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 soi, pitsan vedän ja sit töihin meen

Vierailija
56/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pliis ukko on ostanut kannelhaasta tai mikä lie 100 neliön asunnon ja täällä kattelen merelle. Näin meno on nykyään ja eväät tulee hissillä ja naiset samoin. Köyhät tekee töitä ja jos rahasta on puutetta on viron rosvot avuliaita ja täkäläöiset ukrainalaiset ja puolalaiset. Pääasia että puhuu ruottia täällä. Muuta?

Vierailija
57/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa loma huomenna, niin ei kello herätä. En kyllä silti ole huono ihminen, loma on täysin ansaittua.

Vierailija
58/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, olen eläkkeellä.

Minäkin olen eläkkeellä mutta kyllä puhelin herättää joka aamu kello 8 jos en jo aiemmin ole herännyt. Eihän siitä mitään tule jos nukkuu pidempään, menee koko päivä pilalle. Päivässä pitää olla se oma rytminsä, kaikki ajallaan. Muuten olen kiukkuinen jos ei rytmi jostain syystä toimi. 

Säälin tällaisia ihmisiä jotka eivät pysty yhtään relaamaan. Päivässä on ihan yhtä paljon tunteja vaikka heräisi yhdeksältä. Tai mieti, kymmeneltä tai kahdeltatoista tai milloin ikinä. Sitten vielä kiukutellaan muille asian takia jolla ei ole mitään väliä maailmankaikkeudessa. "Päivä pilalla", hohhoijjakkaa. Yleensä tämä ihmistyyppi on myös himosiivooja tai muuten kontrollifriikki.

En ole kumpaakaan, en himosiivoa enkä kontrolloi ketään koska ei kiinnosta. Sääli on muuten jonkinlaista sairautta. Päivä on sikäli pilalla, että jos aikoo lähteä johonkin, on lähdettävä aamulla ajoissa kun kaikki liikkeet, virastot ja vastaanotot sulkevat kello 12.30-13.00 täällä Italiassa. Lisäksi on eläimet hoidettava aamulla ennen lähtöä ja usein kasteltava puutarhan ja terassin kasvit, ei niitä keskipäivällä kastella. Mitenkään EN KIUKUTELLUT yhtään mistään että hohhoijjakkaa. 

Vierailija
59/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, olen eläkkeellä.

Minäkin olen eläkkeellä mutta kyllä puhelin herättää joka aamu kello 8 jos en jo aiemmin ole herännyt. Eihän siitä mitään tule jos nukkuu pidempään, menee koko päivä pilalle. Päivässä pitää olla se oma rytminsä, kaikki ajallaan. Muuten olen kiukkuinen jos ei rytmi jostain syystä toimi. 

Säälin tällaisia ihmisiä jotka eivät pysty yhtään relaamaan. Päivässä on ihan yhtä paljon tunteja vaikka heräisi yhdeksältä. Tai mieti, kymmeneltä tai kahdeltatoista tai milloin ikinä. Sitten vielä kiukutellaan muille asian takia jolla ei ole mitään väliä maailmankaikkeudessa. "Päivä pilalla", hohhoijjakkaa. Yleensä tämä ihmistyyppi on myös himosiivooja tai muuten kontrollifriikki.

Erikoista että agressoidut tuntemattoman ihmisen tavoista elää elämäänsä. Mikähän köökipsykoloogi luulet oikein olevasi?

Vierailija
60/69 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys töihin 4.45. En syö aamupalaa. Kaksi aamua vielä ja sitten alkaa loma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi