Nainen, minkä ikäisenä sinusta tuli hemuli?
Mihin tahansa Suomessa meneekin, näkee paljon hemulinaisia
Kommentit (58)
Minä? Poika? AP?
Siinä kaikki argumentit, mitä sulta löytyi. Kiitos ja kuittaus.
Oli useampi, mutta sinulla ei yhtään. Ole hyvä ja pyysi kuittia, niin mihin lähetän laskun?
Minuakin kiinnostaa. Talvella näkee näitä hemuleita aika paljon: pitkä ja kaapumainen nilkkoihin ulottuva toppatakki, muhkea pipo ja bonuksena yleensä Marimekon laukku logohihnalla.
Minusta tuli Nuuskamuikkusen ja Nipsun risteymä. Luuhaan luonnossa vihreässä takissa ja telttailen. Samaan aikaan olen Nipsun lailla ihastunut kiiltävistä esineistä ja pihi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko 42v muistaakseni, jos tarkotat tunika leggingsit nuttura lookkia🥰 eikä kiinnosta yhtään miesten mielipiteet asuistani, jos aloituksella jotain tällaista haetaan takaa.
Hemulithan piti aina pitkiä mekkoja
Jeesuksella oli pitkä mekko. Housut on modernimpi keksintö kuin miesten hame.
Jo lapsena keräsin postimerkkejä. Mutta varsinaisesti hemuloituminen alkoi, kun kiinnostuin kasveista joskus 3-kymppisenä. 4-kymppisenä sain oman puutarhan ja se oli menoa lopullisesti. 5-kymppisenä aloin uida avannossa sen reippaan talvihemulin tavoin ja muutenkin kuntoilla. Eli kaikki hemuliominaisuudet löytyy, paitsi hemulin tätiä lastenkodista en usko muistuttavani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemuli? Hemulihan on mies.
Itse asiassa kirjoissa hemuleita on useampia. Sekä miehiä että naisia. Kirjoissa lastenkodin johtajatar on esimerkiksi hemuli.
Missä kirjoissa? Voisiko joku laittaa kuvan sellaisesta hemulista, mistä täällä puhutaan.
Minä tiedän vain sen Muumien hahmon, joka on luonnontutkija, ei edes ainakaan selkeästi nais/naaraspuolinen, vaikka käyttää pitkää kaapua.
Olen aina mieltänyt itseni Muumien Hemuliksi. 🤗
N67
Hemuliksi ei tulla, vaan hemuliksi synnytään!!!!
Hemuli on mies, minusta tuskin miestä on tulossa koskaan.
Olen vieläkin se näkymätön tyttö. Nyt näkyvät vain pienet vikkelät jalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kirjoissa hemuleita on useampia. Sekä miehiä että naisia. Kirjoissa lastenkodin johtajatar on esimerkiksi hemuli.
Missä kirjoissa? Voisiko joku laittaa kuvan sellaisesta hemulista, mistä täällä puhutaan.
Minä tiedän vain sen Muumien hahmon, joka on luonnontutkija, ei edes ainakaan selkeästi nais/naaraspuolinen, vaikka käyttää pitkää kaapua.
N67
Lastenkodin johtajatar on Muumipapan urotöissä ja reipas hemuli Taikatalvessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein hemulit on rotu.
Miksi ap luulee että naiset vaihtavat rotua yhtäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että ap tykkää itsestään niin vähän että pitää olla näykkimässä muita ihmisiä
Oot varmaan hauska juhlissa
ainakin hauskempi kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N67
Tein Muumien fanisivustolla testin, kuka hahmoista olen. Ekalla kerralla olin Nuuskamuikkunen, tokalla Nipsu. Eli en sitten muistutakaan Hemulia. En ainakaan komentele muita enkä piittaa säännöistä. Muut saavat mieluusti noudattaa niitä, minua ne eivät koske. 🤭
Mutta olen keräilijä ja luonnontutkja.
Olen pari kertaa synnyttänyt. Joten se siitä Hemuliudesta. Olen pikemminkin Tiuhti ja Viuhti yhdessä.
Ehkä noin 25-vuotiaana aloin muuntua. Sitä ennen olin melkoinen mymmeli. Muodonmuutos alkaa olla näin 38-vuotiaana täydellinen.