Nainen, minkä ikäisenä sinusta tuli hemuli?
Mihin tahansa Suomessa meneekin, näkee paljon hemulinaisia
Kommentit (58)
Näytän Hemulilta jo yläasteen luokkakuvassa kahdeksannella luokalla.
N52
No eiks se oo ihan hyvä vaan?
Kun niitä hemuliukkojakin näkyy, kiva jos löytävät toisensa🥰
Noin tunti sen jälkeen kun miehestäni tuli haisuli. Mihin tahansa Suomessa meneekin, näkee paljon haisulimiehiä.
Tarkoitatko sitä urheilevaa hemulia?
Vierailija kirjoitti:
Hemuli? Hemulihan on mies.
Ai luulit että nyt keskustellaan siitä miten joku ihan konkreettisesti muuttui satuolennoksi?
Vierailija kirjoitti:
Katso viesti 1/8.
ap
Oisko 42v muistaakseni, jos tarkotat tunika leggingsit nuttura lookkia🥰 eikä kiinnosta yhtään miesten mielipiteet asuistani, jos aloituksella jotain tällaista haetaan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kirjoissa hemuleita on useampia. Sekä miehiä että naisia. Kirjoissa lastenkodin johtajatar on esimerkiksi hemuli.
Vierailija kirjoitti:
Noin tunti sen jälkeen kun miehestäni tuli haisuli. Mihin tahansa Suomessa meneekin, näkee paljon haisulimiehiä.
Et osaa lukea? Jos mummo kuitenkin yrität tavata yllä olevan viestin 1/8.
Vierailija kirjoitti:
Oisko 42v muistaakseni, jos tarkotat tunika leggingsit nuttura lookkia🥰 eikä kiinnosta yhtään miesten mielipiteet asuistani, jos aloituksella jotain tällaista haetaan takaa.
Hemulithan piti aina pitkiä mekkoja
En ole ikinä pitänyt muumeista, joten en tiedä mitä tällä tarkoitetaan. Mutta olen se tyyppi jolla on vihreä hattu päässä. EIkös se tykkää istua mato-ongella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kirjoissa hemuleita on useampia. Sekä miehiä että naisia. Kirjoissa lastenkodin johtajatar on esimerkiksi hemuli.
Aivan oikein hemulit on rotu.
Vierailija kirjoitti:
Pakottiko miehen perhe haulikon kanssa sinut naimisiin hänen kanssaan?
Onneks on hemuleita, kyllä ne hattivatit voittaa.
Hattivatit on kauheen sähäköitä ja vihaisen oloisia, levittävät sitä myös ympäristöönsä.
Nää on tosi yleisiä semmosten halvempien kahviloiden ja baarien pöydissä, notkuvat siellä äreinä kuin mitkä.
Nää on yleisimmin hieman vanhempia mieshenkilöitä, pilaavat tunnelman pelkällä olemassaolollaan.
Haisulit viihtyy noiden keskellä.
Hemuli on ristiinpukeutuja eli on mies, joka pukeutuu pitkään mekkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakottiko miehen perhe haulikon kanssa sinut naimisiin hänen kanssaan?
Saattoi pakottaa sillä maallahan ihmisillä on haulikkoja kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa lukea? Jos mummo kuitenkin yrität tavata yllä olevan viestin 1/8.
Et osaa laskea? Jos pappa kuitenkin yrität laskea yllä olevan viestin 1/8 = 1/8.
Ei milloinkaan. Olen aina ollut muumimamma.