Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista autoa katselisit, jos budjetti ois n.5000e?

Vierailija
25.05.2025 |

Ajoa on vaihtelevasti, välillä pitkiä matkoja mutta enimmäkseen kaupungissa ajamista..

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2013-> 5-sarjan bemareita alkaa ny saada tuolla 5k€:llä, olen harkinnut että vaihtaisin '95 Carinani päikseen tuollaiseen.

Pitäisi kyllä onnistua ilman välirahaa. Sen verran huikea kysyntä on ysärin tojotilla :)

Vierailija
22/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää mielessä, että pienellä budjetilla autoa ostaessa on pakko varata tonni tai pari korjaamiseen. Tuon hintaluokan autoissa hyvin usein on kaikenlaista pientä korjattavaa. Jossei nyt heti niin viimeistään vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos jo tulleista vastauksista! Ap

Vierailija
24/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla rahalla saa kunnollista autoa,vähintään 30 000€ pitää laittaa että saa.

Mä maksoin 2016 parisen tonnia -02 vuoden Fordista. Hyvin on pelittänyt. Ei ole varaa kalliiseen autoon, mutta auton tarvitsen kuitenkin. 

Vierailija
25/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yaris tai aygo

Vierailija
26/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota, Honda, Mazda. Tuosta kun valitset niin ei mene pieleen.

Vierailija
27/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi suomesta mitään kun tuolla summalla ei täältä saa hyvää. Siirrä katse Eurooppaan niin saat huomattavasti paremman ja laadukkaamman tuohon hintaan

Vierailija
28/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Busseja, koska tuolla rahalla on vaikea löytää luotettavaa autoa. Jossei mitään ymmärrä autoista ja osaa itse korjata niitä.

Miksi te jotkut ette tajua, että ei kaikki asu paikkakunnalla missä on hyvä julkinen liikenne? 

Vierailija
29/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yarikset on niin hyvässä maineessa että tuppaa hiinnoussa näkyä. Dacia

Vierailija
30/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan mainitse mitään tilantarpeesta, vuotuisesta ajomäärästä tms. Anna kun arvaan, olet nainen?

3 alapeukkua täysin aiheellisesta kommentista. 100% varmasti naisilta.

Vierailija
31/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cortina

Vierailija
32/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vähäisistä tiedoista, tarkoitus ei ole teillä etsityttää mulle sopivaa autoa, vaan nähdä mitä itse harkitsisitte tuolla hinnalla :) aloituskin siksi niin epämääräinen, ettei suljeta pois dieseliä tai bensaa kumpaakaan. Varmaan todella paljon ajavat etsivät kalliimman auton muutenkin. Ap

Dieselissä ei ole mitään järkeä. Kallis käyttövoimavero. Jossei sitten jostain syystä saisi sellaista auto ihan super halvalla.

Vierailija
33/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa ja vähän ajattu ysäri auto.. Jossa on vielä pellit kunnossa. Pidetty kunnossa ja tarkistettu öljyt ymz. Sen ajan autoille pystyy vielä jotain tekee korjaamolla suht edullisesti kun ei oo liikaa sähkö vempeleitä. Ja nykyautoissa tekniikka vie niin paljon rahaa. Se on sit pois auton muista ku kuluista osista tai korista. Uusissa autoissa tuntuu olevan ohuemmat pellit kuin vanhoissa. Kun näitä kuvia näkee onnetomuuspsikoilta nii on kyllä useat kovin kasaan menneet.

Vierailija
34/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2013-> 5-sarjan bemareita alkaa ny saada tuolla 5k€:llä, olen harkinnut että vaihtaisin '95 Carinani päikseen tuollaiseen.

Pitäisi kyllä onnistua ilman välirahaa. Sen verran huikea kysyntä on ysärin tojotilla :)

Yhtä fiksu vaihto kuin flunssan vaihtaminen herpekseen.

Vierailija
35/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toyota on aika vakiovastaus tähän kysymykseen. Auris, Corolla, Yaris.. mitä näitä nyt on. Hyviä autoja.

Tuolla rahalla saat sellaisen toyotan joka on jo kunnolla ruostunut ja remppaa/hitsaushommia tiedossa vaikka tekniikka olisikin ihan kunnossa.

Vierailija
36/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhaa ja vähän ajattu ysäri auto.. Jossa on vielä pellit kunnossa. Pidetty kunnossa ja tarkistettu öljyt ymz. Sen ajan autoille pystyy vielä jotain tekee korjaamolla suht edullisesti kun ei oo liikaa sähkö vempeleitä. Ja nykyautoissa tekniikka vie niin paljon rahaa. Se on sit pois auton muista ku kuluista osista tai korista. Uusissa autoissa tuntuu olevan ohuemmat pellit kuin vanhoissa. Kun näitä kuvia näkee onnetomuuspsikoilta nii on kyllä useat kovin kasaan menneet.

Autotuntemus tämän kommentin takana on noin nollan luokkaa.

Vierailija
37/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en kyllä tuolla hinnalla katsele mitään autoa. Kun on tottunut sähköllä ajamiseen ei pysty enää vaihtamaan antiikkisempaan. Viidellä tonnilla ei saa hyviä sähköaitoja, vielä. 5-10v päästä ehkä.

Vierailija
38/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yarikset on niin hyvässä maineessa että tuppaa hiinnoussa näkyä. Dacia

Oletko humalassa kun Dacia mainittu?

Vierailija
39/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toyota, Honda, Mazda. Tuosta kun valitset niin ei mene pieleen.

Vanhat Mazdat on melkoisia ruostekasoja. En tiedä mistä pellistä ne on tehty, mutta usein mätänevät pohjasta ihan haperoksi. Kannattaa olla tarkkana jos vanhaa autoa on ostamassa.

Vierailija
40/120 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vähäisistä tiedoista, tarkoitus ei ole teillä etsityttää mulle sopivaa autoa, vaan nähdä mitä itse harkitsisitte tuolla hinnalla :) aloituskin siksi niin epämääräinen, ettei suljeta pois dieseliä tai bensaa kumpaakaan. Varmaan todella paljon ajavat etsivät kalliimman auton muutenkin. Ap

Dieselissä ei ole mitään järkeä. Kallis käyttövoimavero. Jossei sitten jostain syystä saisi sellaista auto ihan super halvalla.

🤦🏼

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi