Millaista autoa katselisit, jos budjetti ois n.5000e?
Ajoa on vaihtelevasti, välillä pitkiä matkoja mutta enimmäkseen kaupungissa ajamista..
Kommentit (120)
Siitä lähtee
Niin uusi ja vähän ajettu pikkukikkare mitä tuolla rahalla saa.
Tyyliin joku Kia, Hyundai, nissan, dacia tms
Toyotat ja hondat on ylihintaisia,
Vierailija kirjoitti:
Siitä lähtee
Ihan hyvä, ja 500 saat vielä tingattua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota on aika vakiovastaus tähän kysymykseen. Auris, Corolla, Yaris.. mitä näitä nyt on. Hyviä autoja.
Tuolla rahalla saat sellaisen toyotan joka on jo kunnolla ruostunut ja remppaa/hitsaushommia tiedossa vaikka tekniikka olisikin ihan kunnossa.
Tuolla rahalla se on edessä osti mitä tahansa. Toki kieltämättä Toyotat pitää hintansa vanhoinakin. Ne kun on luotettaviksi ja pitkäikäisiksi todettuja. Tai ainakin tämmöinen mielikuva elää vahvasti. Ehkä siinä on jotain totuutta mukana.
On muuten autojen hinnat nousseet, vuonna 2010 ostin 14 vuotta vanhan C Mersun 4000e. Nyt sen 10k€ saa laittaa jos 2010 vm mersu kiinnostaa..
Vierailija kirjoitti:
Siitä lähtee
Toi on sitten puhtaasti kaupunkiajoon. Tuollaisella mopoautolla hädin tuskin uskaltaa moottoritielle edes mennä.
Jotkut ei nyt näytä tajuavan, että ei kaikilla ole varaa ostaa kallista autoa ja budjetti on rajoitettu eikä asialle mahda mitään. Jos autoa kuitenkin tarvitsee, niin pakko se on joku ostaa. Ihme nilittämistä taas eikä tajuta muiden elämästä mitään. Kun itsellä on varaa, niin kaikilla muillakin pitää olla. Jotkut ei myöskään tajua sitä, että ei joka paikassa kuljeta julkisilla töissä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä lähtee
Toi on sitten puhtaasti kaupunkiajoon. Tuollaisella mopoautolla hädin tuskin uskaltaa moottoritielle edes mennä.
Huippunopeus 160, pitäs riittää.
Vierailija kirjoitti:
Datsun Cherry vm. 1979.
Muista pyytää samaan kauppaan myös uusi takakelkka.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seuraavana kiikarissa Nissan Micra, Citroen C3 tai Mini Cooper ja kutakuinkin samaa luokkaa budjetti mutta sitten haluan ehdottomasti automaattivaihteet sekä sähkö/hypridi niin saapi nähdä onkohan ihan utopistinen haave. Voisihan sitä sitten siivun ottaa toki lainakin. Ei vielä edessä pariin vuoteenkaan kuitenkaan
Automaattivaihteinen viiden tonnin Nissan tai Citroen ja vielä sähkönä tai hybridinä. Ei paljon järki tai autotuntemus pakota tämän kommentoijan päätä, voi jessus. 😂 Autokorjaamoiden unelma-idiootti.
Laita Nettiauto.comiin kaikki haluamasi asiat ja tee haku. Se on tosi kätevä. Tein itse taannoin noin ja löysin hyvän Nissanin.
Vierailija kirjoitti:
Käytetty Renault. Ranskisten hinnat putoaa nopeasti koska essonbaarimiehet "tietää" että niissä on sähkö- ja ruosteongelmia sekä yleistä epäluotettavuutta. Näin olikin - 70-luvulla. Nyt saatavilla aika vähän ajetun Clion tuolla hinnalla.
Japanilaiset toisaalta pitävät hintansa turhankin hyvin. Joku toyota on vapaa pikkuvioista muttaetenkin pikkutojot jää ät eurooppalaista kauas sekä ajettavuudessa että ruosteenestossa. Varaudu ruostevaurioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä lähtee
Huippunopeus 160, pitäs riittää.
Munkin corollan huippunopeus on 190km/t mutta ei sillä kyllä yli satasta tee mieli ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Laita Nettiauto.comiin kaikki haluamasi asiat ja tee haku. Se on tosi kätevä. Tein itse taannoin noin ja löysin hyvän Nissanin.
Hyvää Nissania ei ole koskaan edes valmistettu.
Vierailija kirjoitti:
Nissaneita ostavat ne ihmiset jotka eivät ymmärrä autoista tuon taivaallista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seuraavana kiikarissa Nissan Micra, Citroen C3 tai Mini Cooper ja kutakuinkin samaa luokkaa budjetti mutta sitten haluan ehdottomasti automaattivaihteet sekä sähkö/hypridi niin saapi nähdä onkohan ihan utopistinen haave. Voisihan sitä sitten siivun ottaa toki lainakin. Ei vielä edessä pariin vuoteenkaan kuitenkaan
Automaattivaihteinen viiden tonnin Nissan tai Citroen ja vielä sähkönä tai hybridinä. Ei paljon järki tai autotuntemus pakota tämän kommentoijan päätä, voi jessus. 😂 Autokorjaamoiden unelma-idiootti.
Eipä ollut kovin kiva tai hyödyllinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Nissania ei ole koskaan edes valmistettu.
Vaan minullapas onkin sellainen. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut kovin kiva tai hyödyllinen kommentti.
Se on hyödyllinen kommentti kenelle tahansa joka harkitsee vanhan Citroenin tai Nissanin ostoa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6076810/millaista-autoa-katselisit-jos-…
Vastatkaa myös tähän, 10000e budjetti 😊