Uusi tutkimus: suomalaisten naisten keskipaino on kohta 80kg
Kommentit (442)
Meidän mamma painaa jo yli 90 kiloa. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Minä se kyllä painan paljon enemmän eli keskimäärin painoni on reilut sata kiloa. Ei tuuli vie eikä lokit ilku. Nälänhätä ja lama kun koittaa, niin on mitä sulatella. Ja toki on lihaksia myös eli ketteräkin olen. Saa kadehtia.
Luuletko, että jotkut kahdehtii läskejä..uskomatonta! Sunnuntain vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kyse mistään tuppeen sahatusta Sannasta, vaan pulskista tytöistä. 🤗
Kukaan ei täällä puhu Sanna Marinista? Muuta kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä se kyllä painan paljon enemmän eli keskimäärin painoni on reilut sata kiloa. Ei tuuli vie eikä lokit ilku. Nälänhätä ja lama kun koittaa, niin on mitä sulatella. Ja toki on lihaksia myös eli ketteräkin olen. Saa kadehtia.
Olen ihana, vahva ja fiksu. Kyllä siinä on kateutta kohdattu. Huumoriakin ymmärrän, mutta tämä ei ollut vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihana, vahva ja fiksu. Kyllä siinä on kateutta kohdattu. Huumoriakin ymmärrän, mutta tämä ei ollut vitsi.
Ei ole vastenmielisempää kuin itsekehuinen läski, joka sanoo vielä olevansa kaikkea mitä ei ole🤮🤮🤮🤮🤢🤢. Kyllä ihmiset luulevat itsestään liikoja.
Tämän huomaa jo prismassa, pitsa/sipsit/karkit/limut vaihtaa omistajaa
Kehorauha
1. Kenenkään kehoon ei kosketa pyytämättä tai ilman lupaa.
2. Kenenkään kehoa ei arvostella eikä kommentoida pyytämättä tai ilman lupaa. Myös hyvää tarkoittava kommentti voi rikkoa kehorauhaa.
3. Jokaisella on lupa pukeutua haluamallaan tavalla riippumatta siitä, millaisessa kehossa elää.
4. Jokaisella on lupa syödä syötäväksi tarkoitettuja asioita 24/7/365 riippumatta siitä, millaisessa kehossa elää.
5. Jokaisella on lupa liikkua ilman laihdutus- tai kehonmuokkausoletusta.
6. Mieti mitä sinä voit tehdä, jotta kaikenlaiset kehot voivat olla ja osallistua.
7. Kenenkään keho ei ole käyntikortti älä pidä sitä sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vastenmielisempää kuin itsekehuinen läski, joka sanoo vielä olevansa kaikkea mitä ei ole🤮🤮🤮🤮🤢🤢. Kyllä ihmiset luulevat itsestään liikoja.
Kai ne ylimääräiset kilot ovat persoonan jatke ja luonteesta tule yhtä "läski","MINÄ,MINÄ, ANTAKAA TILAA TÄÄLTÄ TULEN MINÄ!". Sitten jyrätään toisten päälle. Ei sekään kovin vaatimatonta ja kaunista käytöstä ole.
Eikö se olekaan 130kg? Aina vaan kun tapaat niitä 130-kiloisia ladyja ja treffeillä juokset? Tämän tutkimuksen lähdehän on siis ap itse.
Vierailija kirjoitti:
Kehorauha
2. Kenenkään kehoa ei arvostella eikä kommentoida pyytämättä tai ilman lupaa. Myös hyvää tarkoittava kommentti voi rikkoa kehorauhaa.
3. Jokaisella on lupa pukeutua haluamallaan tavalla riippumatta siitä, millaisessa kehossa elää.
4. Jokaisella on lupa syödä syötäväksi tarkoitettuja asioita 24/7/365 riippumatta siitä, millaisessa kehossa elää.
6. Mieti mitä sinä voit tehdä, jotta kaikenlaiset kehot voivat olla ja osallistua.
Lihavat on lepoosia
Olen huomannut. Mutta lihoneet ne on miehetkin joten mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kehorauha
Taas fatson manifesti. Kunnon läskimayhem, jotta muiden olisi pakko hyväksyä hänen numeroidut pykälänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän huomaa jo prismassa, pitsa/sipsit/karkit/limut vaihtaa omistajaa
Niin huomaa😂!
Minä olen synnyttänyt 50 vuotta sitten, enkä tiedä paljonko nykyään painan.
Miehistä vastaavaa tietoa vuodelta 2022. Nyt voi olla jo enemmänkin.
"Tutkimuksen mukaan 1829-vuotias suomalainen mies painaa keskimäärin 84,5 kiloa. 3039-vuotiaalle miehelle kiloja on kertynyt keskimäärin 86,9 ja 4049-vuotiaalle 88,2. Huippu saavutetaan 50-59 vuoden iässä 90 kilon keskimääräisellä painolla, joka lähtee sitten laskuun.24.7.2022"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On silti osa miehistäkin ylipainoisia..taitaa olla molemmat sukupuolet 47% noin.
Mitä väliä? Naisten ylipaino on yhteiskunnallisesti merkittävä asia!!
Miehet näyttää hyviltä painonkin kanssa
Miehet näyttää hyviltä, jos se ylipaino on lihasta, mutta yleensä se on vaan kaljamahaa ja tissejä, mikä ei näytä hyvältä.
Naiset taas voi näyttää hyviltä ylipainonkin kanssa, jos on erottuva vyötärö eri mallia tiimalasi.
Lienee vanha tutkimus. Katselee ympärilleen niin lähestyy jo sataa kiloa. Metriset takarehmut yleinen näky. Ei himot herää kun mieleen tulee heti hiellä kyllästetty sillin haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi harrastamaan seksiä yli 80 kg naisen kanssa.
Mieheni onneksi pystyy, vaikka painan 82 kg. Hän on tissimiehiä. Ollessani laihempi hän vinoilikin, että hänellä on isommat tissit kuin minulla. No minä kasvatin tissit lihomalla 35 kg. Persettäkin on ja mies tuntuu tykkäävän, kun on kokoajan ihollani.
Kerro lisää tisseistäsi