Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-50v nainen, kriteerisi uudelle kumppanille?

Vierailija
24.05.2025 |

Tiedän hyvin mitä haluan ja varsinkin mitä en halua. Olen ollut 2 vuotta sinkkuna yli 20 vuotta kestäneen suhteen jälkeen ja lapset saatu aikuiseksi ja maailmalle. Nyt on mun vuoro elää ja elämään mahtuisi mukaan uusi mies. Haluaisin ihan loppuelämän suhteen, asua yhdessä ja viettää arkea. Mutta sen miehen pitäisi sitten olla todella hyvä. Terveelliset elämäntavat, päihteetön, talous vakaa, tykkää matkustella, seksi toimii, ei enää kotona asuvia lapsia. Ja haluaa sitoutua. Tietty samanlaiset arvot tärkeitä. Jos tällaista prinssiä ei kohdalle osu, niin sitten olen ilman.

Kommentit (188)

Vierailija
121/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alaikäisiä lapsia

Harrastaa liikuntaa

Ei tupakoi

Huolehtii hygienista

On siisti

On samankaltaiset arvot elämässä

On luotettava ja rehellinen

Vierailija
122/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset jo poissa kotoa (kuten minulla)

Vuositulot yli 80k€/v (kuten minulla)

Omaisuutta jemmassa edes joku sata tuhatta euroa (kuten minulla)

Ei velkaa (kuten minulla)

Seksuaalisesti avoin, halukas ja kyvykäs (kuten minä)

Fyysisesti ja erityisesti henkisesti terve (kuten minä)

Ei päihdeongelmaa (kuten ei minullakaan)

Ei tatuointeja (kuten ei minullakaan)

N39

No tässä minä olen. Ai niin olen jo parisuhteessa ollut jo yli 20 vuotta.

Voipi olla että kiriteerisi täyttävää miestä ei ihan helpolla löydy mutta vaatimuslistasi taisikin olla provo.

Ihan tosissani kysyn, miksi lista olisi provo? Mitä tuossa on liikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset jo poissa kotoa (kuten minulla)

Vuositulot yli 80k€/v (kuten minulla)

Omaisuutta jemmassa edes joku sata tuhatta euroa (kuten minulla)

Ei velkaa (kuten minulla)

Seksuaalisesti avoin, halukas ja kyvykäs (kuten minä)

Fyysisesti ja erityisesti henkisesti terve (kuten minä)

Ei päihdeongelmaa (kuten ei minullakaan)

Ei tatuointeja (kuten ei minullakaan)

N39

No tässä minä olen. Ai niin olen jo parisuhteessa ollut jo yli 20 vuotta.

Voipi olla että kiriteerisi täyttävää miestä ei ihan helpolla löydy mutta vaatimuslistasi taisikin olla provo.

Ihan tosissani kysyn, miksi lista olisi provo? Mitä tuossa on liikaa?

Tuommoisia listoja kyhäävät esiteinit välitunnilla, eivät aikuiset ihmiset joilla on edes alkeellista elämänkokemusta.

Vierailija
124/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-vuotiaana aloin etsiä loppuelämän kumppania ja kriteerilistani miehelle oli pitkä:

- päihteetön, savuton

- urheilullinen

- koulutettu

- talous ja elämänhallinta kunnossa

- täysipäinen, fiksu, tervejärkinen

- on kiinnostunut samoista asioista kanssani, yksikin yhteinen harrastus riittää

- sijainti lähellä minua

- lapset vähintään alakouluikäisiä, eikä halua enää lisää lapsia

- omaa kädentaitoja, osaa remontoida taloa 

- samanlainen maailmankatsomus kuin minulla

- keskustelutaitoinen

- haluaa viettää aikaa kanssani

- arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa minua

- haluaa sitoutua pitkään suhteeseen

- uskollinen

Itse olen vastaava, paitsi remontointitaidot puuttuvat. Tuntui, että etsin neulaa heinäsuovasta, kun suurin osa deittisivustojen miehistä lotrasi alkoholin kanssa, poltti tupakkaa, etsi vain irtosuhteita tai asui liian kaukana. Yllättävän nopeasti kuitenkin helmi osui kohdalle ja löysin unelmieni miehen. Hänestä löytyi lisäksi paljon myös sellaisia puolia, joita en edes osannut toivoa, kuten loistava ruoanlaittotaito, avuliaisuus, anteliaisuus ja ahkeruus. Mies on minua muutaman vuoden nuorempi ja hyväkuntoinen, joten hän pysyy hyvin kyydissä liikunnallisissa, tavoitteellisissa harrastuksissamme. Olemme nykyään kihloissa ja rakastuneita. Tätä onnea on kestänyt jo yli kuusi vuotta. Toivottavasti saamme pitkän yhteisen loppuelämän.

Vierailija
125/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jämänaiset luulee itsestään liikoja.

Te olette ilman miestä, koska miehet ei kelpuuta teitä.

Luitko kriteerilistat? Pikemminkin on niin, ettei miehet kelpaa heille

Vierailija
126/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota, että jos on yli 40v ja sinkku niin on jotenkin jämämies tai nainen? Eihän sitä voi tietää mikä elämäntilanne kenelläkin on ollut. Voi olla vaikka leski ja sen takia sinkku, tai ollut pitkässä parisuhteessa mutta eronnut sitten myöhemmällä iällä. Tai jos ei ole ollutkaan pitkää parisuhdetta ikinä niin sekin on voinut olla ihan tuurista kiinni ettei sopivaa tyyppiä ole löytynyt, ei se tee kenentäkään jotenkin huonompaa ihmistä. Itse olin avioliitossa 18v, nyt ollut pari vuotta sinkkuna. M43

Vierailija
127/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jämänaiset luulee itsestään liikoja.

Te olette ilman miestä, koska miehet ei kelpuuta teitä.

Tämä :D. Vanhat, rupsahtaneet lehmät asettavat vaatimuksia, vaikka ovat itse täysin arvottomia. Sitten voimaannutaan "olen mielummin yksin". Niin, se johtuu siitä, että olette alelaarikamaa.

Naisten vanheneminen on kyllä parasta elämässä :). Jos elän viisikymppiseksi, niin kerron kyllä kuinka avoimesti halveksin teitä. 

Olet käsittänyt väärinpäin tuon. Ensin tulee se, että haluaa olla yksin, koska se on ihanaa. Sitten tulee ne kriteerilistat, joiden perusteella olisi valmis tinkimään omasta ihanasta itsellisyydestään. Totta kai rima on korkealla, koska pelissä on niin paljon - se ihana vapaa riippumaton huoleton oma itsellinen elämä. Parisuhde väistämättä muuttaa asioita, joten saa olla hemmetinmoinen tapaus, että nainen haluaa ne muutokset tehdä. Monet eivät halua tehdä yhtään kenenkään eteen.

Naisille parisuhde ei ole samanlainen pakko ja itsestäänselvyys kuin miehille tuntuu olevan.

Vierailija
128/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan täällä olleista vaatimuksista ymmärrän mutta raha asioissa menee vähän yli ymmärryksen. Siskoni antoi pakit miehelle, koska tämä oli tavan duunari. Itse vielä sanoi, että kaikin puolin muuten oli kuin hänen unelmamies mutta rahaa ei ollut tarpeeksi. Ja hän itsekin on siis lähihoitaja, eli ei rahaa yhtään sen enempää.

Vierailija
129/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kriteerini on, ettei IKINÄ enää korkeakoulutettua miestä. Tapasin Tinderin kautta huippukoulutetun miehen, joka halusi jostain kumman syystä tavata, vaikka olenkin "vain" ammattikoulusta valmistunut. Käyn kuitenkin töissä ja maksan kaikki kuluni ja menoni, myös omistusasuntoni. Tavattiin kaksi kertaa, jolloin vihjeitä alkoi jo tulemaan "hienovaraisesti" miten hän on niin paljon parempi kuin minä ja miten hän ottaa vain naisen joka on vähintään maisteri. Seksiä hän kyllä olisi halunnut harrastaa kanssani. Olisin siis ollut hänelle vain ilmainen h...uora jota olisi saanut p.anna ja heittää syrjään kuin märän tiskirätin kun sopiva nirppanokkainen prinsessa ilmestyy. Itsetuntoni meni ihan kokonaan tässä. Ironisinta tässä tapauksessa on se, että tulen hyvin koulutetusta vanhasta akateemisesta sivistyssuvusta. Molemmat vanhempani ovat lääkäreitä ja isoisäni oli professori, lehdissäkin ollut. Nyt katson vain ns. tavallisia miehiä, mieluusti joku perusduunari olisi sopiva. Toki voin olla hyvin yksinkin, olen ollut jo kauan. N39

Vierailija
130/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimman osan täällä olleista vaatimuksista ymmärrän mutta raha asioissa menee vähän yli ymmärryksen. Siskoni antoi pakit miehelle, koska tämä oli tavan duunari. Itse vielä sanoi, että kaikin puolin muuten oli kuin hänen unelmamies mutta rahaa ei ollut tarpeeksi. Ja hän itsekin on siis lähihoitaja, eli ei rahaa yhtään sen enempää.

koska naisia kiinnostaa vain mitä miehestä irti saa ja hyötyy. huomaahan sen täälläkin näistä listoista. ei heille riitä rakkaus jos ei ole tarpeeksi rahaa

Vierailija
131/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47-vuotiaana aloin etsiä loppuelämän kumppania ja kriteerilistani miehelle oli pitkä:

- päihteetön, savuton

- urheilullinen

- koulutettu

- talous ja elämänhallinta kunnossa

- täysipäinen, fiksu, tervejärkinen

- on kiinnostunut samoista asioista kanssani, yksikin yhteinen harrastus riittää

- sijainti lähellä minua

- lapset vähintään alakouluikäisiä, eikä halua enää lisää lapsia

- omaa kädentaitoja, osaa remontoida taloa 

- samanlainen maailmankatsomus kuin minulla

- keskustelutaitoinen

- haluaa viettää aikaa kanssani

- arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa minua

- haluaa sitoutua pitkään suhteeseen

- uskollinen

Itse olen vastaava, paitsi remontointitaidot puuttuvat. Tuntui, että etsin neulaa heinäsuovasta, kun suurin osa deittisivustojen miehistä lotrasi alkoholin kanssa, polt

Ihana lukea kirjoitustasi. Toivon teille kaikkea hyvää!

Vierailija
132/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on juuri toisinpäin. Kovasti yrittänyt etsiä ihan normaalia duunaria vierelleni (koska itsekin olen) mutta ei tunnu löytyvän mistään...

Vierailija
133/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla rikas,ja iso muna..

Ei sillä rahalla ja isolla munalla pysty korjaamaan sitä, jos luonne on kuin isolla mulkulla

Vierailija
134/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole minkäänlaisia kriteerejä miehille, mutta yksin olen saanut olla koko elämäni. En välitä rahasta, en ulkonäöstä, en koulutuksesta. En saanut edes minua 20 vuotta vanhempaa, lyhyttä, kaljua duunaria suhteeseen. Minussa on ilmeisesti jotakin pahasti vialla. 

Vierailija
135/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaatii rahaa ja matkustelua, miehet sek siä ja kodinhoitoa. Yksinkertainen fakta.

Vierailija
136/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Olen mieluummin yksin kuin jonkun ei mieluisan kanssa. Ihme pitäisi tapahtua, et sellanen hyvä osuisi kohdalle. N45

Onko sinulla seksiseuraa??

Vierailija
137/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole minkäänlaisia kriteerejä miehille, mutta yksin olen saanut olla koko elämäni. En välitä rahasta, en ulkonäöstä, en koulutuksesta. En saanut edes minua 20 vuotta vanhempaa, lyhyttä, kaljua duunaria suhteeseen. Minussa on ilmeisesti jotakin pahasti vialla. 

Tai sitten sulla on vain ollut huono tuuri. Paras kaverini on ikisinkku ja hänessä ei todellakaan ole mitään vikaa, en keksi mitään muuta syytä kuin huonon tuurin.

Vierailija
138/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sulla on vain ollut huono tuuri. Paras kaverini on ikisinkku ja hänessä ei todellakaan ole mitään vikaa, en keksi mitään muuta syytä kuin huonon tuurin.

Epätoivo. Se näkyy myös naisista. Ei miehetkään halua olla se johon tyydytään kun ei muita saada.

Vierailija
139/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuulinen, myönteinen, hyväntahtoinen luonne. Tämä on tärkein. Olen nähnyt aivan liikaa katkeruutta, masennusta, tahallista ilkeyttä, muiden halveksuntaa ja yläpuolelle asettumista miehissä. En jaksa sitä enää yhtään.

Elämänhalua ja kiinnostusta maailmaan toivoisin myös. Itse en halua istua vielä kiikkustuoliin.

Ulkonäkö ei oIe niin merkittävä, perushygienia toki on. 

Hieman itseäni nuorempi, mutta tämä lähinnä paremman aktiivisuuden ja vireyden takia. Toki ulkonäöllekin usein nuoruus plussaa. 

Omaisuudella, varallisuudella, ammatilla tai työllisyystilanteella ei väliä kunhan pärjää ja pystyy maksamaan menonsa.

N43

Vierailija
140/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittaa ja arvostaa puolisoaan sekä ottaa huomioon puolison tarpeet/toiveet: näkyy teoissa ja sanoissa. Kompromisseihin kykenevä ja pystyy ajattelemaan muitakin kuin ITSEÄÄN.

Tuohon aina kasahtaa. Se on kulttuurillinen perimä tuhansien vuosien ajalta, ei mahda mitään. Onnekas on nainen, joka löytää häntä arvostavan ja kunnioittavan miehen. N48