40-50v nainen, kriteerisi uudelle kumppanille?
Tiedän hyvin mitä haluan ja varsinkin mitä en halua. Olen ollut 2 vuotta sinkkuna yli 20 vuotta kestäneen suhteen jälkeen ja lapset saatu aikuiseksi ja maailmalle. Nyt on mun vuoro elää ja elämään mahtuisi mukaan uusi mies. Haluaisin ihan loppuelämän suhteen, asua yhdessä ja viettää arkea. Mutta sen miehen pitäisi sitten olla todella hyvä. Terveelliset elämäntavat, päihteetön, talous vakaa, tykkää matkustella, seksi toimii, ei enää kotona asuvia lapsia. Ja haluaa sitoutua. Tietty samanlaiset arvot tärkeitä. Jos tällaista prinssiä ei kohdalle osu, niin sitten olen ilman.
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Näitäkin lukiessa en ihmettele yhtään miten naiset ja miehet ei pahemmin kohtaa toisiaan molempia tyydyttävällä tavalla. On sen verran erilaiset vaatimukset. Esim toi että en ikinä välittäisi pätkääkään siitä kiinnostaako naista kulttuuri, saati että se olisi jokin vaatimus itselleni.
Miehiä ei kiinnosta, mikä naista kiinnostaa, sepä se. Esim lomalla nainen haluaisia kierrellä museokortilla museoita, käydä kesäteatterissa ja taidenäyttyissä. Ja mies möllöttäisit mökillä värkäilemässä koko kesän. Juu ei, kulttuurinainen ei kiinnostu, vaikka miehelle olisi ok, että saisi olla rauhassa koko kesän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitäkin lukiessa en ihmettele yhtään miten naiset ja miehet ei pahemmin kohtaa toisiaan molempia tyydyttävällä tavalla. On sen verran erilaiset vaatimukset. Esim toi että en ikinä välittäisi pätkääkään siitä kiinnostaako naista kulttuuri, saati että se olisi jokin vaatimus itselleni.
Miehiä ei kiinnosta, mikä naista kiinnostaa, sepä se. Esim lomalla nainen haluaisia kierrellä museokortilla museoita, käydä kesäteatterissa ja taidenäyttyissä. Ja mies möllöttäisit mökillä värkäilemässä koko kesän. Juu ei, kulttuurinainen ei kiinnostu, vaikka miehelle olisi ok, että saisi olla rauhassa koko kesän.
Niin ja toisinpäin. Meillä kulttuurialan mies istuisi kesälläkin hikisessä leffateatterissa, mä suoraan sanottuna inhoan elokuvia. Mies vinguttaa museokorttia joka kaupungissa missä käydään, mä kävisin mieluiten paikallisessa baarissa. Mä haluaisin mökillä saunoa ja uida vaikka koko kesän, mies tuskastuu parissa päivässä kun ei oIe mukavuuksia.
Kesäteatteriin ei onneksi mieskään sentään halua.
Eli kannattaisi varmaan etsiä kaltaisensa :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja toisinpäin. Meillä kulttuurialan mies istuisi kesälläkin hikisessä leffateatterissa, mä suoraan sanottuna inhoan elokuvia. Mies vinguttaa museokorttia joka kaupungissa missä käydä
Voi ei, tuossa menee kyllä ihan hyvä mies haaskuuseen. Ihan helposti tuohon löytyisi joku olut- ja sauna-asioista kiinnostunut mies yhteiseen, molempien näköiseen ajanviettoon.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi tärkeää, että mies on rehellinen, kiltti, rauhallinen, pystyy itsereflektioon, osaa pyytää anteeksi ja todella tarkoittaa sitä, lisäksi pitäisi olla hyvä yleissivistys, työ, kiinnostunut kulttuurista, pystyy sanoittamaan ja tunnistamaan hankalia tunteita itsessään ilman kiukuttelua ja ilkeilyä, antelias, jonkin verran minua pitempi ja mielellään voimakas.
Täällä nyt sitten jotkut naistenvihaajat valittavat, että eivät tämän ikäiset joka tapauksessa kelpaa kenellekään. Mutta valitettavasti ei minulle myöskään nuorempana ole löytynyt sopivaa. Tuntuu, että vähintään yli puolet miehistä vihaa naisia.
Nyt sitten pyydän monia miehiä kiinnittämään huomiota tähän: siellä ei ollut tavuakaan siitä, että pitäisi olla tosi pitkä ja rikas ja löytyä iso patukka ja erottuvat vatsalihakset.
Täsmennän tätä vielä, että tuo ei tarkoittanut, että pitäisi jotenkin hirveän yksityiskohtaisesti tuntea kulttuuria tai historiaa tai vaikka viinejä tai pitäisi jotenkin superihmeellinen olla muutenkaan, kunhan jonkin verran on tietoa ja kiinnostusta, itselläkin kuitenkin maisterinpaperit.
Vakka, kansi ja lupsaus. Kyllä vanha kansa tiesi. Se on sitä kun mies sulautuu minun arkeeni, arvoihini, tavoitteisiini jne. Ja päinvastoin minä sulaudu hänen arkeensa, arvoihin ja tavoitteisiinsa jne. Eli kun monet asiat (luonnollisesti ei kaikki asiat kumminkaan) meillä kummallakin matchaavat toistemme kanssa. Kahdesta erillisestä tulee sulavasti unity.
Max 25-vuotias, iso meisseli, mielellään mykkä, en jaksa kuunnella turhia lätinöitä, asuu omassa asunnossaan ja käydään vain yökylässä puolin ja toisin. Nuoren Brad Pittin tai Jussi Vatasen näköinen. En vaadi paljoa, ei tarvitse olla laatikkoleuka miesmallilentäjäkirurgi. Ei tarvitse olla varakas, pärjään itse loistavasti, kunhan on sen veran tuloja että elättää itse itsensä.
Sellainen, jonka mielestä outouteni on kivaa eikä vain jotakin, mitä hän voi pitkin hampain sietää saadakseen parisuhteen. Sellaisia ihmisiä ei kuitenkaan ole olemassakaan, joten en etsi.
Tämä sama kriteeri minulla on ollut 22-vuotiaasta lähtien.
Tässä huomaa miesten ja naisten eron. Naiset on realisteja, ettei toiveiden mukaista miestä löydä ja ovat ihan tyytyväisenä yksin. Miehet itkee ja valittaa, että heille kuuluisi se hoikka, nuori, nätti 25v neito vaikka 200% varmuudella eivät sellaista ikinä saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja toisinpäin. Meillä kulttuurialan mies istuisi kesälläkin hikisessä leffateatterissa, mä suoraan sanottuna inhoan elokuvia. Mies vinguttaa museokorttia joka kaupungissa missä käydä
Vaihdetaanko ukkoja päittäin? Mulla ois sulle täällä ukko, jolle kaljakuppilassa istuminen on ehta harrastus. Itse taas voisin luuhata mieluummin niissä museoissa. Tää mun on tällainen takatukkainen juntti farkkutakissaan. Toivottavasti tupakointi ei sinua haittaa?
Jämänaisten miesvihaketju. :D
Te ette saa miestä, kun miehet ei tyydy teihin.
Apua! Jos nyt pitäisi löytää uusi suhde, niin haluaisin ilman muuta aikuisen suhteen. En haluaisi asua yhdessä, ehdottomasti omat rahat. Samanhenkinen mies, jonka kanssa voisi lenkkeillä ja matkustaa. Olen uskollinen ja haluan ,että toinenkin on, mutta mustasukkaisuuden suhteen mulla on nollatoleranssi. Se on luonteenpiirre, jota en siedä. Niin ja tupakointi ei käy.
Jämänaiset luulee itsestään liikoja.
Te olette ilman miestä, koska miehet ei kelpuuta teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja toisinpäin. Meillä kulttuurialan mies istuisi kesälläkin hikisessä leffateatterissa, mä suoraan sanottuna inhoan elokuvia. Mies vi
Vaihdetaanko ukkoja päittäin? Mulla ois sulle täällä ukko, jolle kaljakuppilassa istuminen on ehta harrastus. Itse taas voisin luuhata mieluummin niissä museoissa. Tää mun on tällainen takatukkainen juntti farkkutakissaan. Toivottavasti tupakointi ei sinua haittaa?
Heh. Alkoholistia tai ketjupolttajaa en kyl halua, mutta täytyy sanoa etten tiennyt oman mieheni olevan mikään harvinaisuus. Pääkaupunkiseudulla riittää samankaltaisia miehiä, omallakin miehelläni on ystäväpiiri täynnä 40-50 v kulttuurialalla työskenteleviä tai harrastavia miehiä, iso osa sinkkuja toisella kierroksella. Tulkaa tänne ja ottakaa pois.
Mulle kävis ihan oikeasti myös sellainen juntimpi mies, mutta nykyistä rakastan vaikka harrastukset tai mielenkiinnon kohteet ei täysin kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyväntuulinen, myönteinen, hyväntahtoinen luonne. Tämä on tärkein. Olen nähnyt aivan liikaa katkeruutta, masennusta, tahallista ilkeyttä, muiden halveksuntaa ja yläpuolelle asettumista miehissä. En jaksa sitä enää yhtään.
Elämänhalua ja kiinnostusta maailmaan toivoisin myös. Itse en halua istua vielä kiikkustuoliin.
Ulkonäkö ei oIe niin merkittävä, perushygienia toki on.
Hieman itseäni nuorempi, mutta tämä lähinnä paremman aktiivisuuden ja vireyden takia. Toki ulkonäöllekin usein nuoruus plussaa.
Omaisuudella, varallisuudella, ammatilla tai työllisyystilanteella ei väliä kunhan pärjää ja pystyy maksamaan menonsa.
N43
Onko tuo ikää koskeva kohta ehdoton? Muutoin noi sun kriteerit osuvat meikäläiseen, mutta olen sinua vuoden vanhempi.
Omat kriteerini: samanhenkisyys, samansuuntainen arvomaailma, yhteensopiva elämäntyyli, seksuaalinen yhteensopivuus ja tietysti seksuaalinen vetovoima.
Vierailija kirjoitti:
Jämänaisten miesvihaketju. :D
Te ette saa miestä, kun miehet ei tyydy teihin.
Sama inceli itkee ketjussa ties monettako kertaa :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväntuulinen, myönteinen, hyväntahtoinen luonne. Tämä on tärkein. Olen nähnyt aivan liikaa katkeruutta, masennusta, tahallista ilkeyttä, muiden halveksuntaa ja yläpuolelle asettumista miehissä. En jaksa sitä enää yhtään.
Elämänhalua ja kiinnostusta maailmaan toivoisin myös. Itse en halua istua vielä kiikkustuoliin.
Ulkonäkö ei oIe niin merkittävä, perushygienia toki on.
Hieman itseäni nuorempi, mutta tämä lähinnä paremman aktiivisuuden ja vireyden takia. Toki ulkonäöllekin usein nuoruus plussaa.
Omaisuudella, varallisuudella, ammatilla tai työllisyystilanteella ei väliä kunhan pärjää ja pystyy maksamaan menonsa.
N43
Onko tuo ikää koskeva kohta ehdoton? Muutoin noi sun kriteerit osuvat meikäläiseen, mutta olen sinua vuoden vanhempi.
Ei ole lainkaan ehdoton. Lähinnä olen esim deittisovelluksissa laittanut ikärajauksen hieman omaa ikää alemmaksi siksi, että nuoremmissa on enemmän iloisia, elämänmyönteisiä miehiä ja iän noustessa heidän määrä valitettavasti laskee rajusti. Mutta jos joku on säilyttänyt myönteisen asenteen vanhempanakin niin vuosi tai edes 10 ei olisi yhtään este :)
Tarpeeksi varakas, normaalipainoinen, hyvä sängyssä. Siinä kolme tärkeintä.