Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-50v nainen, kriteerisi uudelle kumppanille?

Vierailija
24.05.2025 |

Tiedän hyvin mitä haluan ja varsinkin mitä en halua. Olen ollut 2 vuotta sinkkuna yli 20 vuotta kestäneen suhteen jälkeen ja lapset saatu aikuiseksi ja maailmalle. Nyt on mun vuoro elää ja elämään mahtuisi mukaan uusi mies. Haluaisin ihan loppuelämän suhteen, asua yhdessä ja viettää arkea. Mutta sen miehen pitäisi sitten olla todella hyvä. Terveelliset elämäntavat, päihteetön, talous vakaa, tykkää matkustella, seksi toimii, ei enää kotona asuvia lapsia. Ja haluaa sitoutua. Tietty samanlaiset arvot tärkeitä. Jos tällaista prinssiä ei kohdalle osu, niin sitten olen ilman.

Kommentit (188)

Vierailija
141/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jämänaiset luulee itsestään liikoja.

Te olette ilman miestä, koska miehet ei kelpuuta teitä.

Tämä :D. Vanhat, rupsahtaneet lehmät asettavat vaatimuksia, vaikka ovat itse täysin arvottomia. Sitten voimaannutaan "olen mielummin yksin". Niin, se johtuu siitä, että olette alelaarikamaa.

Naisten vanheneminen on kyllä parasta elämässä :). Jos elän viisikymppiseksi, niin kerron kyllä kuinka avoimesti halveksin teitä. 

Voi että säälin äitiäsi ja mummojasi..

Vierailija
142/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä :D. Vanhat, rupsahtaneet lehmät asettavat vaatimuksia, vaikka ovat itse täysin arvottomia. Sitten voimaannutaan "olen mielummin yksin". Niin, se johtuu siitä, että olette alelaarikamaa.

Naisten vanheneminen on kyllä parasta elämässä :). Jos elän viisikymppiseksi, niin kerron kyllä kuinka avoimesti halveksin teitä. 

Paha saa palkkansa. 😄 🖕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin alkoi incelin aamu taas loistavissa merkeissä 🥱

Jep, hän rakastaa naisia mutta on todella vihainen kun ei saa yhtäkään :) raukkeli

Vierailija
144/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitäkin lukiessa en ihmettele yhtään miten naiset ja miehet ei pahemmin kohtaa toisiaan molempia tyydyttävällä tavalla. On sen verran erilaiset vaatimukset. Esim toi että en ikinä välittäisi pätkääkään siitä kiinnostaako naista kulttuuri, saati että se olisi jokin vaatimus itselleni.

Lisään vielä sen tuohon, että monille naisille on tärkeää keskustelu. Minä taas olen tyypillinen "juro äijä", tärkeintä on se, että naisen kanssa on helppoa ja mukavaa ihan vain olla. Ei tarvitse kokoajan olla hölöttämässä.

No tässä se ero todellakin näkyy. Näinhän se on että esim. me kaksi emme sopisi toisillemme lainkaan. Olen se jonka kriteeri oli että "on kertakaikkiaan kyettävä pukemaan ajatuksensa ja tuntemuksensa sanoiksi". Itse en jaksa yhtään höpöttää  jonninjoutavia, ja se on juuri se mitä miehet ovat suhteissa tehneet. Mutta oikeata merkityksellistä asiaa ei, ei niin millään, mieluummin saa koko parisuhde mennä. Ja niinhän ne on menneet. Kun kieltäydytään puhumasta mitään muuta kuin arkista höpinää VAIN konkreettisista asioista, esineistä, ja tapahtumista. Minä en sitä höpinää itsestäänselvyyksistä jaksa.

Vierailija
145/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimman osan täällä olleista vaatimuksista ymmärrän mutta raha asioissa menee vähän yli ymmärryksen. Siskoni antoi pakit miehelle, koska tämä oli tavan duunari. Itse vielä sanoi, että kaikin puolin muuten oli kuin hänen unelmamies mutta rahaa ei ollut tarpeeksi. Ja hän itsekin on siis lähihoitaja, eli ei rahaa yhtään sen enempää.

Harmi... Toki sen ymmärrän, jos toinen pummii rahaa, on aina ihan p a tai valittaa rahanpuutetta, niin ei kyllä ole mikään unelma. Mutta omakin mieheni on perusduunari, jolla talous on hallussa eikä häntä vaivaa uuden auton puuttumiset tms, joten ollaan oikein onnellisia yhdessä. On helpompi että on suht samanlaiset elämäntyylit.

Vierailija
146/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväntuulinen, myönteinen, hyväntahtoinen luonne. Tämä on tärkein. Olen nähnyt aivan liikaa katkeruutta, masennusta, tahallista ilkeyttä, muiden halveksuntaa ja yläpuolelle asettumista miehissä. En jaksa sitä enää yhtään.

Tämä. Olen videopelissä tutustunut moniin tinder-miehiin, mutta melkein aina se kosahtaa negatiivisuuteen tai tosikkomaisuuteen 😄 miesten puolustukseksi täytyy sanoa, että nuo ovat kieltämättä olleet niitä komeita yksilöitä, jotka varmasti moni muukin nainen todennut epäkelvoksi. Jos tinderissä on komea mies vapaana niin aika isolla todennäköisyydellä syy löytyy luonteesta. Toivottavasti ei ollut liian ilkeästi sanottu? Varmasti siis sielä on niitä mukaviakin.

Vierailija
147/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitäkin lukiessa en ihmettele yhtään miten naiset ja miehet ei pahemmin kohtaa toisiaan molempia tyydyttävällä tavalla. On sen verran erilaiset vaatimukset. Esim toi että en ikinä välittäisi pätkääkään siitä kiinnostaako naista kulttuuri, saati että se olisi jokin vaatimus itselleni.

Lisään vielä sen tuohon, että monille naisille on tärkeää keskustelu. Minä taas olen tyypillinen "juro äijä", tärkeintä on se, että naisen kanssa on helppoa ja mukavaa ihan vain olla. Ei tarvitse kokoajan olla hölöttämässä.

No tässä se ero todellakin näkyy. Näinhän se on että esim. me kaksi emme sopisi toisillemme lainkaan. Olen se jonka kriteeri oli että "on kertakaikkiaan kyettävä pukemaan ajatuksensa ja tuntemuksensa sanoiksi". Itse en jaksa yhtään höpöttää  jonninjoutavia, ja se on juuri se mitä miehet ovat suhteissa tehneet. Mutta oikeata merkityksellistä asiaa ei, ei niin millään, mieluummin saa koko parisuhde mennä. Ja niinhän ne on menneet. Kun kieltäydytään puhumasta mitään muuta kuin arkista höpinää VAIN konkreettisista asioista, esineistä, ja tapahtumista. Minä en sitä höpinää itsestäänselvyyksistä jaksa.

Olen aivan samoilla linjoilla. Turhan pinnallisia miehiä tullut vastaan, ei niiden kanssa oikein voi syvällisiä jutella.

Vierailija
148/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksista en tiedä mutta pitäisi olla todella ihmeellinen mies, että haluaisin vaihtaa nykytilanteeni parisuhteeseen. Ehkä olen ollut liian kauan tyytyväisesti sinkkuna, tästä ei enää helposti halua luopua. Keskustelut, matkustelut ja muut ajanvietot hoituu kavereiden ja perheenjäsenten kanssa, seksistä en ole ikinä pahemmin välittänyt enkä ole kovin romanttinen luonteeltani muutenkaan joten en oikein osaa edes parisuhdetta kaivata. (4vuotta sinkkuna, sitä ennen olin 15v avoliitossa)

Vierailija
149/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä se ero todellakin näkyy. Näinhän se on että esim. me kaksi emme sopisi toisillemme lainkaan. Olen se jonka kriteeri oli että "on kertakaikkiaan kyettävä pukemaan ajatuksensa ja tuntemuksensa sanoiksi". Itse en jaksa yhtään höpöttää  j

En ole toi jolle vastasit mutta itse osaan kyllä pukea ajatukseni ja tunteet sanoiksi, mutta en vain koe että sille on jatkuvasti tarvetta. En jää hautomaan mitään pääni sisälle tai jätä naistani huomiotta, mutta minulle henk koht välillä riittäisi vähempikin. Enkä sano tätä mitenkään ilkeyttäni, tämä on puhdas luonne kysymys. Ja verrattuna vaikka veljiini tai isääni olen todella keskusteleva tyyppi joten en tiedä miten monelle miehelle jatkuva avautuminen on luontevaa.

Vierailija
150/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimman osan täällä olleista vaatimuksista ymmärrän mutta raha asioissa menee vähän yli ymmärryksen. Siskoni antoi pakit miehelle, koska tämä oli tavan duunari. Itse vielä sanoi, että kaikin puolin muuten oli kuin hänen unelmamies mutta rahaa ei ollut tarpeeksi. Ja hän itsekin on siis lähihoitaja, eli ei rahaa yhtään sen enempää.

koska naisia kiinnostaa vain mitä miehestä irti saa ja hyötyy. huomaahan sen täälläkin näistä listoista. ei heille riitä rakkaus jos ei ole tarpeeksi rahaa

Jännä et tätä alapeukutetaan samalla kun täällä jokaisen vaatimuslistalla lukee, että pitää olla rahaa, pitää matkustella, pitää olla korkea koulutus. :D olisitte leidit edes rehellisiä

Vierailija
151/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Money money money.

Vierailija
152/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40v naisella voi olla mitkä kriteerit vain mutta todellisuus on se ettei miehet enää jaksa mitään yli-ikäisiä muotonsa menettäneitä prinsessasyndroomasta kärsiviä naisia.

Jos on valittava 30 ja 40 vuotiaan naisen välillä niin otan ilman muuta se 30 vuotiaan.

Toki nainenhan ei tarvi miestä mihinkään joten tämä ei tietenkään ole naiselle ongelma.

M

Vierailija
153/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40v naisella voi olla mitkä kriteerit vain mutta todellisuus on se ettei miehet enää jaksa mitään yli-ikäisiä muotonsa menettäneitä prinsessasyndroomasta kärsiviä naisia.

Jos on valittava 30 ja 40 vuotiaan naisen välillä niin otan ilman muuta se 30 vuotiaan.

Toki nainenhan ei tarvi miestä mihinkään joten tämä ei tietenkään ole naiselle ongelma.

M

En usko että ykskään nainen sinuakaan jaksaa, joten tasoissa ollaan.

Vierailija
154/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein jo tyssää siihen, että mies ei ole iästään huolimatta henkisesti kypsä tai kiinnostunut itsensä kehittämisestä.

En kyllä ymmärrä mitä ns. Itsensä kehittäminen naisten mielestä tarkoittaa. Minua kiinnostaa miten saan arkeni rullaamaan mahdollisimman sujuvasti ilman poikkeuksia, kaikki muu sen lisäksi on jonnin joutavaa.

Et täytä kriteeriä.

Vierailija
155/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, sivistynyt, luotettava, raitis ja rehellinen.

Tiedän ettei tuollaista ole mutta noista en tingi.

Olen itse kaikkea tuota ja paljon enemmänkin. Enkä ota itseäni huonompaa.

Olenkin varautunut olemaan yksin. Hyvä olotila.

Vierailija
156/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska naisia kiinnostaa vain mitä miehestä irti saa ja hyötyy. huomaahan sen täälläkin näistä listoista. ei heille riitä rakkaus jos ei ole tarpeeksi rahaa

Jännä et tätä alapeukutetaan samalla kun täällä jokaisen vaatimuslistalla lukee, että pitää olla rahaa, pitää matkustella, pitää olla korkea koulutus. :D olisitte leidit edes rehellisiä

Kävikö mielessä, että naiset hakevat vain  vertaistaan. Ei? No, et ole kohderyhmää etkä lähelläkään vertaista.

Vierailija
157/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä on ihan mukava olla. Sellaista rentoa tapailua vaikkapa ns. lakanan vaihtojen merkeissä. Ei tarvi mitään isoa romanttista kuviota olla mukana. 

Vierailija
158/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ettei juo alkoholia. Tämä karsii jo tehokkaasti, joten voin tyytyväisenä jatkaa yksin.

Vierailija
159/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanissa arvostan koko olemus yleensä onko perussiisti ja ryhdikäs mies. Positiivinen elämän asenne ja huumorintaju tärkeä. Mun kans ei tosikot pärjää. Olen tottunut siihen että ollut aikoinaan töis miesvaltaisilla aloilla että jos 2 mielinen huumori on sallittu. Eikä sillo ollu touhu mitä nykyään. Jossa normi kanssakäyminen lasketaan rikokseksi. En tarkoita mitään ilman vasteita juttuja. Vaan ystävällistä halailua ja myötätuntoa. 

No luotettavuus on myös tärkeä. 

Helppo tulla toimeen jos olis samankaltaiset arvot elämässä. 

Kokonaisuus on tärkein. 

Jollain omaisuudella tai sillä onko ihminen töis vai ei oo lopulta merkitystä. 

Luonne on se tärkein ja nuo muut joista puhuin. Leikkimielisyys myös. 

Vierailija
160/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi tärkeää, että mies on rehellinen, kiltti, rauhallinen, pystyy itsereflektioon, osaa pyytää anteeksi ja todella tarkoittaa sitä, lisäksi pitäisi olla hyvä yleissivistys, työ, kiinnostunut kulttuurista, pystyy sanoittamaan ja tunnistamaan hankalia tunteita itsessään ilman kiukuttelua ja ilkeilyä, antelias, jonkin verran minua pitempi ja mielellään voimakas.

Täällä nyt sitten jotkut naistenvihaajat valittavat, että eivät tämän ikäiset joka tapauksessa kelpaa kenellekään. Mutta valitettavasti ei minulle myöskään nuorempana ole löytynyt sopivaa. Tuntuu, että vähintään yli puolet miehistä vihaa naisia. 

Nyt sitten pyydän monia miehiä kiinnittämään huomiota tähän: siellä ei ollut tavuakaan siitä, että pitäisi olla tosi pitkä ja rikas ja löytyä iso patukka ja erottuvat vatsalihakset.