Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee yli totaalisesta rakastumisesta, kun suhdetta ei voi syntyä?

Vierailija
21.05.2025 |

Kauhea klisee, mutta olen varattuna rakastunut toiseen mieheen, ja nyt kolahti NIIN kovaa, että vaikka olen tähän astisen elämäni varrella luullut rakastuneeni jo monta kertaa (olen 40+ jo) niin eihän ne tunteet ookaan ollut yhtään mitään tähän verrattuna.

Tämä mies on ihan todella jotain aivan muuta, kaikinpuolin sellainen mitä en ikinä oikeasti uskonut olevan olemassakaan. Olen monia miehiä elämäni aikana tavannut, treffaillut ja seurustellut, mutta kukaan ei ole saanut tällaista aikaan, tai täyttänyt kaikkea sitä mitä "täydellisellä" ihannemiehellä mielessäni on... Paitsi nyt tämä. 

Olen tutustunut häneen erään vapaaehtoistyön kautta, ja tuntenut nyt hänet parin vuoden ajan. En pysty ajattelemaankaan enää oikein mitään muuta kuin häntä. 

Olemme kerran "vahingossa" suudelleet, mutta hänen plussakseen on luettava myös kunnollisuus, ei aio "säätää" kanssani mitään, koska en ole vapaa. 

Minä en kuitenkaan halua erota (ei tämä mies kyllä sitä vaatinutkaan, ilmoitti vaan kohteliaasti faktana, että mitään enempää ei tapahdu, koska en ole vapaa), oma puolisoni on hyvä ihminen, en halua rikkoa lastemme kotia, enkä luopua myöskään mieheni suvusta, josta on tullut minulle kuin oma perhe. 

Miten siis saan tämän rakastumisen loppumaan tähän toiseen?! Vapaaehtoistyöstä en voi lähteä pois, eikä hänkään aio. Näen häntä siis viikottain jatkossakin.

Nyt olis hyvät neuvot kalliit!! 

Kommentit (252)

Vierailija
41/252 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaan tietäisit kuinka paljon olen tämän takia kärsinyt ja itkenyt. Mitään näin satuttavaa ja rintani ontoksi kaivertavaa en ikinä ole kohdannut. Kuin sinut ja sen miten olet minua kohtaan toiminut. Jos ymmärtäisit et ainakaan epäilisi mun tunteita.

Vierailija
42/252 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kunnollinen ja hyvä mies, ei tuollaista löysämielistä itselleen valitsisi. Näkee sinusta jo nyt, mikä olet naisiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/252 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin suhdetta ei voi syntyä? Aina voi jos vain vastapuolellakin on tunteita ja halua suhteeseen. Muu selittely on pelkkää rakkauden pakoilua ja tekosyitä. Aina voi erota, vaihtaa työpaikkaa jne.

Ei tuo mies sinuun oikeasti kolahtanut, ole mitään kovin erityistä etkä ole ollenkaan niin rakastunut kuin väität, koska et ole valmis eroamaan. Ryömipä siis takaisin koloosi ja keskity siihen parisuhteeseen, jossa olet HALUNNUT ja jossa VALITSET olla. Raukkahan sinä vain olet. Jos tämä mies sinulle mitään kunnolla merkkaisi, valitsisit hänet ja haluaisit olla hänen kanssaan.

Inhoan kaltaisiasi ihmisiä, jotka kaikista mieluiten tahtoisivat keplotella itselleen kaiken. Syödä ja säästää kakun.

Siis jos nyt luit aloitukseni kokonaan ja ymmärsit lukemasi, niin pointtinihan juuri oli että haluan jäädä omaan suhteeseeni puolisoni kanssa, haluan eroon rakastumisen t

Valitettavaa että piti törmätä kaltaiseesi paskiaiseen.

Vierailija
44/252 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kerrot kaiken omalle miehelle rehellisesti 

2. Lopetat vapaaehtoistyön

Ei tuo muuten onnistu koskaan. Jos et pysty tuohon, niin sitten olet mikä olet, ja sellaiselle naiselle on kutsumanimi. 

Vierailija
45/252 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa suudelleet. Ajattele miestäsi.

Vierailija
46/252 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos rakastut toiseen. Sun parisuhteestahan puuttuu se kaikista tärkein: rakkaus.

Mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa. Mieluummin yksin kuin läheisriippuvainen. Mieluummin yksin kuin tyytyy vain toiseksi tai kolmanneksi parhaaseen kuten sinä nyt teet.

Vierailija
47/252 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mies siis kuitenkin on vapaalla? Miten on onnistunutkin, jos kerran on kertakaikkisen ihana?

Hän erosi itse muutama vuosi sitten, ja harvinaista kyllä, ei harrastele yhdenyön juttuja, ei käy baareissa, ei ole deittisovelluksissa eikä ota ketään joka ei oikeasti häneen kolahda täysiä. Tyrkyllä hänelle olisi kyllä naisia vaikka kuinka, en varmastikaan ole ainoa joka häneen on tälläkin hetkellä ihastunut... Enkä kyllä ole edes aivan varma, huolisiko hän minusta vaikka vapaa olisinkin... 

Ap

Jos noin on, niin jos sinä olisit oikeasti kolahtanut häneen täysiä, oikeastiko ajattelet että hän antaisi minkään estää häntä? 

Mä lähtisin siitä liikkeelle. Jos hän oikeasti o

Aika ***vetin hyvin sanottu. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! Sivusta

Vierailija
48/252 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakastunut haaveeseen, totuus on aivan jotain muuta. 

Vierailija
49/252 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastihan et tunne koko tyyppiä, vaan olet ihastunut omaan mielikuvaasi kyseisestä henkilöstä. Ja tästä on nyt kehittynyt jonkin sortin addiktio.

Tämähän se olis. Mutta onnea vaan uudelle parille.

t: arki joka astuu ovesta sisään

Vierailija
50/252 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet rakastunut haaveeseen, totuus on aivan jotain muuta. 

Ihastumisvaiheessa (kestää pari vuotta) ei näe toisen ihmisen vikoja. Sen jälkeen niitä kyllä paljastuu kaikilta, myös unelmien tyypiltä. Alkaa ärsyttää sen tavat tai vähintäänkin elämä muuttuu arkisemmaksi. Silti parisuhde voi tietenkin kestää ja tietysti parhaimmillaan olla oikein hyväkin, mutta se ihastuneena havaittu kuva toisesta ei ikinä ole koko totuus.

Vierailija
51/252 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakoilet rakkautta keinotekoiseen ja epäaitoon. Tulet vielä huomaamaan vanhempana että toivot ettet olisi. Kuuntelet ulkoisia odotuksia ja muiden mielipiteitä, et sydäntäsi. Joskus tulet itkemään sen takia karvaita kyyneleitä. Toivot itsellesi aikakonetta sitten kun jo on liian myöhäistä, mutta ethän sinä usko. Ethän sinä usko, "aikuinen".

Vierailija
52/252 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli patologinen sarjarakastuja. Näytteli ujoa poikaa, työskenteli naisvaltaisilla työpaikoilla. Voi poika rukkaa, kun aina vietiin kuin pässiä narussa. Itse ei ikinä mahtanut mitään. Ei omaa tahtoa, ei sielua, ei mitään.

Vierailija
53/252 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa suudelleet?

En ostaisi ap:ltä autoa enkä olisi muutenkaan tekemisissä.

Vierailija
54/252 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat hyvinkin romantisoida miehen päässäsi, koska et voi saada häntä. Sinulla on hänestä tietty täydellinen mielikuva jota saavuttamattomuus vielä korostaa. Tuskin näet häntä tällä hetkellä kovin realistisesti. Näin tämä menee monesti tilanteissa, joissa kohde on jotenkin saavuttamaton. 

Vierailija
55/252 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa mennä suutelemaan jotain puolikaljua hippiä :(

Voi kuule, tämä mies on niin kaukana puolikaljusta hipistä, kun olla ja voi. :D Kaiken muun kunnollisuuden, fiksuuden, osaavuuden, mukavuuden ja... no, täydellisyyden lisäksi hän on oikeasti ihan mielettömän komea. 

Ap

Sitten sinun täytyy vain avata jalkasi hänelle. Muu ei tule auttamaan sinua. 🤷

Vierailija
56/252 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit lopettaa vapaaehtoistyön. Nyt on riskinä hyvän parisuhteen pilaaminen. Ryhdistäydy, nainen!

Vierailija
57/252 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haet vain etuja itsellesi ja käytät muita hyväksi. Lisäksi panet toista "harrastuksessa". Tuskin tuo muuttuu koska et voi muuttaa itsestäsi niitä piirteitä miksi teet tuota. Tämä liittyy sinuun ja persoonaasi. 

Vierailija
58/252 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa mennä suutelemaan jotain puolikaljua hippiä :(

Voi kuule, tämä mies on niin kaukana puolikaljusta hipistä, kun olla ja voi. :D Kaiken muun kunnollisuuden, fiksuuden, osaavuuden, mukavuuden ja... no, täydellisyyden lisäksi hän on oikeasti ihan mielettömän komea. 

Ap

Sitten sinun täytyy vain avata jalkasi hänelle. Muu ei tule auttamaan sinua. 🤷

Oikein.

T: puolikalju hippi.

Vierailija
59/252 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastihan et tunne koko tyyppiä, vaan olet ihastunut omaan mielikuvaasi kyseisestä henkilöstä. Ja tästä on nyt kehittynyt jonkin sortin addiktio.

Tämä. Kuka tahansa on täydellinen rakastuneen harhaisissa kuvitelmissa.

Vierailija
60/252 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos rakastut toiseen. Sun parisuhteestahan puuttuu se kaikista tärkein: rakkaus.

Mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa. Mieluummin yksin kuin läheisriippuvainen. Mieluummin yksin kuin tyytyy vain toiseksi tai kolmanneksi parhaaseen kuten sinä nyt teet.

Ihan kuin ap:n rakkaus ihastuksensa kohteeseensakaan olisi yhtään sen kummempaa enää sen jälkeen, jos oikeasti alkaisivat suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi