Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu ettei oikein pääse elämäs eteenpäin

Vierailija
21.05.2025 |

No kertoisin itestäni noin vähä yli keski ikäinen mies. Lapsia ei ole, enkä halua. Oon ollut nyt muutaman vuoden tehny töitä joo ja vakitöissä oon, en tienaa niin hyvin koska teen osa-aikasesti hommia, enkä nyt halua tehdä kokopäiväsesti. Kaikenlaisia mielenterveysongelmia täs ollut, viime vuosina tullut velkaannuttua vaan lisää, nyt on velkaa yli 40 tonnia se on paljon ja alkanu tuntuu ettei ole töissäkää järkeä käydä kun velat ei lyhene, elän yli varojen, en osaa elää budjetilla, juon paljon alkoholia ja siihen ne rahat menee ja käyn viikottain noin baareissa. Olisin halunnut jo tähän ikää mennes saada paremman auton, mutta tuntuu ettei saa mitään kun velkaa on niin paljon, siis suurin osa palkastani menee velan lyhennykseen. Mut asiat vois olla pahemminkin.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ihmettelee että "kuka allu" niin kirjoittaa googleen:

"Suomi24 allu" Tulee kymmeniä ketjuja.

No mä en ole sori kyseinen tapaus, ja seurustelen vielä.

Älä Allu viitsi valehdella. Jatkuvasti huutelet täällä pitkien ja pullukoiden naisten perään. Niin, ja nahkahousut niillä pitää olla ja meikit naamassa :D :D :D

Kyllä olet sairas ihminen, en todellakaa ole tämä kyseinen ihminen. 

Allu hei.. oot jokin aika sitten käyny S24 chätissä fleksailemassa sillä, että seurustelet.. Jäljet ja sylttytehdas...

Edelleen en tunne kuka hän on ja en ole kyseinen ihminen.

Vierailija
42/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo ihmiset on paholaisia ja sekaisin, toiset hoitaa asiansa ymmärrän jo nuorena eikä velkaannu, toiset taas ei hoida asioita ja velkaantuu ja juo paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoahan se toisilla käydään töissä maksetaan 200-250 € autorahoitusta on hieno auto pihassa, nautitaan elämästä, joo mä en pysty tommosiin. hävettää jopa ajaa romulla tässä iässä, kun ei oo enää 20 v

Niin, et ole enää parikymppinen, joten miksi se auto on niin helvetin tärkeä sinulle? Ihan sama millä sitä ajaa, kunhan nyt kulkee. 

Ai sama se millä ajaa, voi sen noinkin ajatella, mutta kyllä minulle on sanottu ainaski että ajan romulla ja olen pilannut asiani etten parempaa saa. Aika moni ajaa nykyää hienolla kohtuu hienolla autolla ei nyt ihan romulla!!

Minä ajan romulla. Hyvin kulki tänäänkin kauppaan ja takaisin, vaikka on ruma kuin petolinnun perse.

Vierailija
44/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset 40 kypäset hakee tosta noin 10-15 tonnin auton liikeestä ja pystyy pitää sitä ja ajamaan, sitten on varaa ostellakki elämäs jotain, toiset lyhentää 600 € kk lainaa ja palkasta ei sitten jää juuri mitään.

Itse ostin viimeksi 26000€ auton ja seuraavaksi ehkäpä 140000-150000€ maksavan.

M39

Vierailija
45/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa hämäännnyin hetkeksi kun puhui itsestään keski-ikäisenä :D Alluhan lienee vielä alle nelikymppinen. Mutta joo, kun ketjun lukee niin Allualperohan se sieltä kurkistaa. No, olet saanut jopa ihan hyviä ohjeita, jos haluat saada elämään rotia. Tartutko niihin on sit sun valinta. Yleensä elämässä asiat ei muut istumalla ja olemalla, vaan niiden eteen pitää TEHDÄ jotain.

Vierailija
46/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa hämäännnyin hetkeksi kun puhui itsestään keski-ikäisenä :D Alluhan lienee vielä alle nelikymppinen. Mutta joo, kun ketjun lukee niin Allualperohan se sieltä kurkistaa. No, olet saanut jopa ihan hyviä ohjeita, jos haluat saada elämään rotia. Tartutko niihin on sit sun valinta. Yleensä elämässä asiat ei muut istumalla ja olemalla, vaan niiden eteen pitää TEHDÄ jotain.

En ymmärrä miksi ihmiset on noin sekasin. En ole kyseinen allu ja alluhan ei saa naista koskaan, minä kyllä seurustelen ja käyn töissäkin.

Vierailija
47/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän että minulla on omat ongelmani, mutta nyt tuntuu vain että käy turhaan töissä eikä saa enää elämässä yhtään mitään, ja vähän ärsyttää kun muut kyllä saavat jotka ovat hoitaneet asiansa.

Vierailija
48/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ihmiset on noin sekasin. En ole kyseinen allu ja alluhan ei saa naista koskaan, minä kyllä seurustelen ja käyn töissäkin.

aika hyvin tiedät Allun asioista ollaksesi joku muu :D :D ja joo, ihan vaan vinkkivitosena Allu: puhut (jankkaat) sekä täällä että chätissä aina samoja asioita, esim autosta. olet jankannut jo vuosia = sut tunnistaa. nytkin olet alkanut vaan jankata koko ajan tätä "en ole Allu" sen sijaan, että kertoisit, mitä aiot TEHDÄ oman elämän parantamiseksi.

Vierailija
49/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika hyvin tiedät Allun asioista ollaksesi joku muu :D :D ja joo, ihan vaan vinkkivitosena Allu: puhut (jankkaat) sekä täällä että chätissä aina samoja asioita, esim autosta. olet jankannut jo vuosia = sut tunnistaa. nytkin olet alkanut vaan jankata koko ajan tätä "en

ai mitä aion tehdä, hoitaa asiani kuntoo ja mennä parempaa suuntaa, se on ainaski tavoite. 

Vierailija
50/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika hyvin tiedät Allun asioista ollaksesi joku muu :D :D ja joo, ihan vaan vinkkivitosena Allu: puhut (jankkaat) sekä täällä että chätissä aina samoja asioita, esim autosta. olet jankannut jo vuosia = sut tunnistaa. n

ai mitä aion tehdä, hoitaa asiani kuntoo ja mennä parempaa suuntaa, se on ainaski tavoite.

No mutta sithän tää keskusteluketju on turha.

Vierailija
51/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pahemminkin vois olla asiat, se on selvä.

Vierailija
52/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se viinan juonti, ala harrastaa liikuntaa ja lukemaan Raamattua 

Vierailija
53/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä sitten haluaisit päästä, mitkä on tavoitteesi? Ilmeisesti paljon keskittyy raha-asioihin tekstistäsi päätellen, eli velkojen lyhennystä ja ehkä säästämistäkin. Toki jos et halua kokopäivätöitä tehdä, voi olla vähän haastavaa parantaa tilannetta kovin merkittävästi.

Alkoholi on kallista joten sen kulutuksen vois koittaa aluksi katkaista.

Vierailija
54/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se haave on ollut pitkään jo hienompi auto mut se maksais 200 € kk vähintää rahoituksella, mulla ei palkka riitä kun velkoihin menee suurin osa.

Vierailija
55/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei se auta ku hävetä ja ajaa ruosteisella romulla, kyllä saa hävetä, mitähän töissäki ihmiset ajattelee

Vierailija
56/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut ei se auta ku hävetä ja ajaa ruosteisella romulla, kyllä saa hävetä, mitähän töissäki ihmiset ajattelee

Ei ketään kiinnosta sun autosi.

Vierailija
57/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerropa nyt, mikä tyttöystävän nimi on ja mitä hän tekee työkseen?

Vierailija
58/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta sun autosi.

Miksi sitten monella on hienot autot pk-seudulla.. mitä ihmettä miten on varaa jos on lainaaki mitä maksaa ja eritoten miten maksaa esim 10 tonnin autoa?

Vierailija
59/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en niinku ymmärrä kyllä, huomaa että oon vaa kuluttanu rahani typeryyksiin niin tilanne on nyt tämä

Vierailija
60/105 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi mitää, velka on maksettava, en halua ulosottoon