Tuntuu ettei oikein pääse elämäs eteenpäin
No kertoisin itestäni noin vähä yli keski ikäinen mies. Lapsia ei ole, enkä halua. Oon ollut nyt muutaman vuoden tehny töitä joo ja vakitöissä oon, en tienaa niin hyvin koska teen osa-aikasesti hommia, enkä nyt halua tehdä kokopäiväsesti. Kaikenlaisia mielenterveysongelmia täs ollut, viime vuosina tullut velkaannuttua vaan lisää, nyt on velkaa yli 40 tonnia se on paljon ja alkanu tuntuu ettei ole töissäkää järkeä käydä kun velat ei lyhene, elän yli varojen, en osaa elää budjetilla, juon paljon alkoholia ja siihen ne rahat menee ja käyn viikottain noin baareissa. Olisin halunnut jo tähän ikää mennes saada paremman auton, mutta tuntuu ettei saa mitään kun velkaa on niin paljon, siis suurin osa palkastani menee velan lyhennykseen. Mut asiat vois olla pahemminkin.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mitä sinun mielestäsi on "eteenpäin pääsemistä" elämässä.
Minusta se on mm. sitä, että velkaa on joka maksuerän jälkeen vähemmän jäljellä. Se asia siis menee maksamalla koko ajan eteenpäin.
Voi myös mennä velkaneuvontaan, mielenterveystoimistoon tai A-klinkalle, joissa neuvotaan eteenpäin.
Ei lyhene koska korko on jo yli 200 € kk, pääoma lyhenee sen 70 e kk
Voi myös mennä velkaneuvontaan, mielenterveystoimistoon tai A-klinkalle, joissa neuvotaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mitä sinun mielestäsi on "eteenpäin pääsemistä" elämässä.
Minusta se on mm. sitä, että velkaa on joka maksuerän jälkeen vähemmän jäljellä. Se asia siis menee maksamalla koko ajan eteenpäin.
Ei lyhene koska korko on jo yli 200 € kk, pääoma lyhenee sen 70 e kk
Olen kyllä ottanut yhteyttä.. eivät osaa tehdä asialle mitään!!
Helppoahan se toisilla käydään töissä maksetaan 200-250 € autorahoitusta on hieno auto pihassa, nautitaan elämästä, joo mä en pysty tommosiin. hävettää jopa ajaa romulla tässä iässä, kun ei oo enää 20 v
https://www.google.com/search?q=suomi24+allu&rlz=1C1GCEA_enFI1117FI1117…
Jos joku ihmettelee että "kuka allu" niin kirjoittaa googleen:
"Suomi24 allu" Tulee kymmeniä ketjuja.
Toisilla on niin helppoa tuntuu olevan, ymmärrän et kaikilla ei, mutta haluaisin itekki päästä vähä eteenpäin, ei ole varaa ottaa autorahoitusta ja suht hienoa autoa koska ei vaan ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
No mä en ole sori kyseinen tapaus, ja seurustelen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Helppoahan se toisilla käydään töissä maksetaan 200-250 € autorahoitusta on hieno auto pihassa, nautitaan elämästä, joo mä en pysty tommosiin. hävettää jopa ajaa romulla tässä iässä, kun ei oo enää 20 v
Niin, et ole enää parikymppinen, joten miksi se auto on niin helvetin tärkeä sinulle? Ihan sama millä sitä ajaa, kunhan nyt kulkee.
Jos OIKEASTI haluat muutosta elämään, hae apua. Päätä, että haluat lopettaa juomisen, mene AA:Han. Hae sitten apua mt-ongelmiin. Lopuksi voit ottaa yhteyttä Takuusäätiöön ja alkaa selvittelee miten velan kanssa kannattaa alkaa toimia. Mutta jos haluat vain surkutella kohtaloasi, jatka juomista. Siihen kun näköjään riittää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä Allu viitsi valehdella. Jatkuvasti huutelet täällä pitkien ja pullukoiden naisten perään. Niin, ja nahkahousut niillä pitää olla ja meikit naamassa :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, et ole enää parikymppinen, joten miksi se auto on niin helvetin tärkeä sinulle? Ihan sama millä sitä ajaa, kunhan nyt kulkee.
Ai sama se millä ajaa, voi sen noinkin ajatella, mutta kyllä minulle on sanottu ainaski että ajan romulla ja olen pilannut asiani etten parempaa saa. Aika moni ajaa nykyää hienolla kohtuu hienolla autolla ei nyt ihan romulla!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä Allu viitsi valehdella. Jatkuvasti huutelet täällä pitkien ja pullukoiden naisten perään. Niin, ja nahkahousut niillä pitää olla ja meikit naamassa :D :D :D
Kyllä olet sairas ihminen, en todellakaa ole tämä kyseinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos OIKEASTI haluat muutosta elämään, hae apua. Päätä, että haluat lopettaa juomisen, mene AA:Han. Hae sitten apua mt-ongelmiin. Lopuksi voit ottaa yhteyttä Takuusäätiöön ja alkaa selvittelee miten velan kanssa kannattaa alkaa toimia. Mutta jos haluat vain surkutella kohtaloasi, jatka juomista. Siihen kun näköjään riittää rahaa.
ai mä surkuttelen juomista, joopa joo, asia on selvä :DD
kyllä tietyt asiat on elämässä hyvinkin tärkeitä, mutta kaikkia ei enää saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa. Sinut tunnistaa helposti samoista jankkausketjuista. Epäilen, että juuri sinä tai sun sivupersoona spämmäilee niitä nainen on helposti johdateltavissa -juttuja ja myös niitä pierunhaistelujuttuja.
Toiset 40 kypäset hakee tosta noin 10-15 tonnin auton liikeestä ja pystyy pitää sitä ja ajamaan, sitten on varaa ostellakki elämäs jotain, toiset lyhentää 600 € kk lainaa ja palkasta ei sitten jää juuri mitään.
Sori en kyllä ole. En tiedä kuka tämä ihminen on. Ihminen ei saisi juuri ollenkaa jankata?
Vierailija kirjoitti:
Allu hei.. oot jokin aika sitten käyny S24 chätissä fleksailemassa sillä, että seurustelet.. Jäljet ja sylttytehdas...
Ja sori minä kyllä seurustelen, kuka lie tämä Allu oleva ihminen, hänhän on sinkku eikä saa naista.
Muistelin, että hänen oikea nimensä olisi ollut Markus? No, ehkä muistan väärin.