Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi ihana palkata sisustussuunnittelija laittamaan kodin sisustus kuntoon

Vierailija
21.05.2025 |

Meillä on iso lasikuisti jota en ole koskaan saanut sisustettua kivaksi, ongelmana on sen muoto. Lisäksi on pari muuta ongelmakohtaa. Ei nämä avoimet pohjaratkaisut kuulkaa olekaan mitään helppoja sisustaa kun ei ole niitä seiniä mitä vasten huonekaluja laittaa, tai mitkä jaottelevat tiloja. 

Jollain ollut sisustussuunnittelija? Paljon maksoi suunnitelma? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/6 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka mielummin kunnon siivooja tai järjestelijä, joka auttaa hankkiutumaan ongelmallisesta tavarasta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut sisustusohjemia ja en ole innostunut sisustajien palkkaamisesta kotiini. Tyylikkäät huonekalut vaihdetaan Ikean huonekaluihin, ja muu sisustus samaa tylsää "taaksepäin" sisustusta. Osaan itsenäisesti sisustaa kotiani ja en anna kenenkää sotkea sisustustyyliäni.

Vierailija
4/6 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka mielummin kunnon siivooja tai järjestelijä, joka auttaa hankkiutumaan ongelmallisesta tavarasta eroon.

Ei meillä ole mitään ongelmallista tavaraa, tai liikaa tavaraa. 

Vierailija
5/6 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut sisustusohjemia ja en ole innostunut sisustajien palkkaamisesta kotiini. Tyylikkäät huonekalut vaihdetaan Ikean huonekaluihin, ja muu sisustus samaa tylsää "taaksepäin" sisustusta. Osaan itsenäisesti sisustaa kotiani ja en anna kenenkää sotkea sisustustyyliäni.

Jaha, no onneksi olkoon, minä en osaa ja siksi ammattilaisen sisustusapu kiinnostaa. 

Vierailija
6/6 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubesta ja Pinterestistä vinkkejä. Myös ChatGPT voisi auttaa sua ratkaisemaan nuo muodon auttamat ongelmat.